dødsglad russ

Når vi var ute å tok bilder tenkte jeg bare ” ja mann, nå blir det nytt profilbilde på facebook ass!” – meeen så kommer man inn å får se bildene i stor versjon og tenker bare. . nei. Ikke nytt profilbilde idag heller, gitt! Noen som kjenner seg igjen? 

Ellers er jeg dødsglad, jeg gleder meg så mye til jeg og Mathias skal på øyafestivalen! Tror jeg innså det for ca 2 minutter, vi skal faktisk dra dit . . Det er jo ikke noe “big deal” ettersom det bare er i oslo, men når man er med rett person føler enhver liten reise som et eventyr – om så vi bare drar på butikken ♥ Og rett etter øyafestivalen drar vi til London, faktisk dagen etter! WOHO!

Gjett hva jeg skal gjøre nå? Vel, jeg “må” ut. Det er jo russetid. . Gleder meg til det er over, men samtidig gruer jeg meg sykt.

Den N-Y-D-E-L-I-G-E toppen jeg har på meg under russebuksen er faktsk egentlig en kjole, men den var så søt så jeg følte den MÅTTE brukes i russetiden uansett. Jeg er forelsket i den, det kriblet nemlig i magen når jeg fikk den i posten fra romwe.com 

52 kommentarer

Siste innlegg