opplevelser

 Hei! Jeg var på tur uten døren og hadde pakket ned pcen i sekken da jeg kom på at ” shit, jeg skulle jo blogge”, så da var det bare opp med pcen igjen, haha! Noen ganger er det lett å glemme. Jeg var / er på tur ut døren for å dra på butkken, og så skal jeg sove med Mathias i natt. Blir sikkert koselig som vanlig! Jeg har foresten funnet klippet fra når jeg var på tv2nyhetene, dere kan se det HER. Det var gøy å være med på – som det alltid er – jeg elsker å bli intervjuet, haha! Koselig er det, og jeg er glad jeg får oppleve slike ting, tenk at noen faktisk vil høre MINE meninger?

Her kommer et par bilder fra i går, jeg var sammen med Stine og Charlotte før vi kjørte å hentet Mariell. Etter det spiste vi mat og snakket om hva vi hadde gjort natt til første mai! Jeg hadde mye rart å fortelle om narvik, for å si det sånn, haha. 

Dyrevennen Sophie Elise sparker katten. Eller..? 

Hettegenseren jeg har på meg er fra madlady.se – den er sykt kul med skinnarmene og alt (Såklart fake skinn) 

Kosemoseoverdose ♥ She’ll always be my charly! 

 

31 kommentarer

Siste innlegg