liker ikke

 Jeg liker ikke narvik, og jeg tror ikke narvik liker meg. Faktisk så tror jeg narvik hater meg, haha. Jeg møtte den verste jenta på bensinstasjonen der igår. Hun så ikke på meg engang, men sto rett ved siden av meg og snakket høylytt til kompissen sin ” der er sophy elise, hun har silikon i puppene og restylane i leppene og tror hun er sykt deilig”. Er det normal oppførsel…? Oppsøk hjelp.

Vi dro hjem klokken fire i natt, vi ville bare hjem raskest mulig. Men jeg er glad for at jeg dro, jeg hadde det veldig VELDIG gøy på vorsjet og vi opplevde masse! Og så må jeg takke engelen sendt av gud som heter Aleksander (eller kanskje alexander?) som kjørte oss rundt i går – du reddet oss!

Body fra madlady.se 

 

105 kommentarer
    1. Jeg tror egentlig det er du som burde oppsøke hjelp. Helt ærlig, du har ikke det helt bra i topplokket

    2. noen personer her i livet har 0 vett i hode, og det viste hun jenta på bensinstasjonen! liker bloggen din kjempe godt Sophie 🙂

    3. Tror du har misforstått konseptet med slike kjoler. Meningen er at en skal gå uten bh, kjære deg.

    4. Narvik jente hær, ja e nåkk endel fårdåmma hær i byen men åsså mange såm respektere fålk før den dæm e å den persjonen man føle sæ komfertabel i, visst du skjønne? RESPEKT

    5. Haters gonna hate! Nei, sånn helt ærlig, du burde ikke se bort fra at folk snakker høyt om deg sjøl om du er tilstede, du er tross alt kjent 🙂

    6. Jeg blir bare så utrolig irritert på slike mennesker! kan ikje du velge selv hva du vil gjøre med utsenede ditt? det er dine valg og du som føler selv hva du føler deg bra i , ikke dem ? går det utrover de om du har silikonpupper eller ikke? eneste et du får mer oppmerksomhet enn de? det er jo deres problem ikke ditt!
      Du er en sterk jente, stå på Sophieelise! 🙂

    7. men sophieee, du e da virkelig nydelig! gi faen i derre narvikingan, har søskenbarn der og vet kordan dem e, dem e small minded og trangsynt og sjalu fordi dem bli ikke å opplev halvparten av det du har:) og nu mene æ jo ikke alle jenten, mange e jo kjempegrei også da!

    8. Det var jo sykt slemt av ho å snakke sånn om deg, hvertfall når du sto rett atmed ho. Men man burde ikke si sånt uansett!

    9. at du har silikon og restylane gjør ikke deg dum, syk eller noe sånt. det gjør deg bare sinsykt fin, og desverre er noen så sjalu at de må hakke ned på deg! 🙂
      du er den fineste jeg vet <3

    10. Herregud så fælt:c Jeg håper virkelig du ikke tar sånne ting veldig innpå deg for jeg kjenner deg ikke engang og kan se at du er vakker, på innsiden og utsiden. Jeg digger deg , stå på<3 Aldri gi opp! <3

    11. Hva da? Du har jo silikon, du har jo restylane i leppene og du tror jo at du er sykt deilig. Hun sa det som det var, hva er problemet? Og ja, folk snakker dritt, det gjør ALLE- inkludert deg (selv om du liker å leke perfekt). Både jenter og gutter snakker dritt, det er ganske normal oppførsel. Og hun løy ikke akkurat. Hvem var det som ikke brydde seg om drittslenging? Hahaha…

    12. narvikjente her. Liker det og bloggen din veldig godt. Er bare spesielle haters med problemer som sier slikt.

    13. snakker vi sjalu? haha, at folk kan være så ekle:/ Men jeg digger deg, du er drit pen og kjempe søt sånn du er, med og uten silikon 😉

    14. Det er jo en grunn til at hun på bensinstasjonen sa det, Sophie. Er faktisk ikke normalt å være så opptatt av utseende som det du er. Alt hun sa er jo sant. Du tror du er veldig deilig, og det syns på oppførselen og på bildene du legger ut. Du er tross alt ikke 14 lenger. No hate, just truth

    15. Det er dessverre mange slike mennesker rundt om. Også blant voksne. Du får ignorere dem så langt som mulig.
      Jeg er ikke for silikon og sånt, men når det ikke er min kropp så er det egentlig ikke min sakå uttale meg om andre som har silikon. Som ny
      brystkreft-operert kan jeg få silikon, men jeg dropper det. Jeg vil ikke ha silikon i min kropp.
      Lykke til videre 🙂

    16. Haha, vet ikke om det har så mye å si, men jeg så deg i går hos Ida. Og jeg fikk et mye bedre inntrykk av deg enn det jeg har fått av å lese bloggen din. Du smilte mye å virket veldig søt! Så det er ikke alle i narvik som missliker deg 🙂

    17. Hahaa, herregud.. Var sikkert ekkelt å oppleve, men sånne folk er så lavmål at man får egentlig et opprykk i selvtilliten – som er det motsatte av hva formålet deres var. Shame on her.

    18. Tror du må forvente sånnt, sånn du fremstiller deg selv. Kjenner ingen som liker deg, og det er gjør jeg forsovet ikke selv.. Men liker lese blogger og spesielt når folk driter seg ut.. haha

    19. hei jeg elsker bloggen din syntes den jenta var veldig frekk og det var dorlig gjort.
      du er en fantastisk jente og jeg syntes du virker som en super hygelig jente. ( sori for skrive feil)

    20. Elsker bloggen din og ser opp til deg, du er en fantasisk jente som jeg ser så mye av meg selv i! Opplevd lignene situasjoner selv men tror ikke dette var det beste innlegget ditt. Du har 40k lesere og tror de gir langt faen i fordommene du møter av en enkelt, slikt opplever vi alle.

    21. Skjønner at det ikke er noe gøy når folk sier sånn, hu har tydeligvis issues….. Men hu er sikkert fornøyd nå når hu ser at det har gått inn på deg i og med at du skriver om det. La heller være å kommentere sånne ting, særlig fordi du viser at du har behov for bekreftelse på at du er pen nok når du gjør det. Da viser du hvor usikker du egentlig er. Bedre å holde for deg selv og glemme det. 🙂

    22. Det er dessverre bare en del av livet ;(,sånne personer forblir sånn til de er 60 år! ikke bare en tenår fase liksom, idiot folk.

    23. ut ifra bloggen din fremstiller du deg selv som en som synes hun er drit deilig. du HAR fikset på pupper OG lepper så det hun sa var jo sant *knis*
      men det er patetisk av en person å si sånt høyt, hun eier tydelgvis ikke skam og heller ikke fått en god oppdragelse 😉

    24. Beklager, men du har stilt opp naken, ihvertfall halvnaken i FHM, du er en “offentlig” person, og måten du fremstiller deg på bloggen setter deg ikke i noe godt lys.
      Handler om hvordan du fremstiller deg selv, og ikke hvordan du egentlig er. Og hun konstaterte jo bare fakta: du har silikon og restylan. Det om at du synes du er sykt deilig eller ei, vet vel bare du.

    25. Jeg har så lite til overs for jenter generelt – ALLTID skal vi trykke hverandre ned. Slike som Ano over her burde DRITE i hvordan du fremstiller deg, og heller konsentrere seg om seg selv – for de fremstiller seg selv som stakkarslige, som har behov for å fortelle andre hvor “dårlige” de er. Jenter – skjerp dere!
      Du er pen, Sophie 🙂

    26. Nei, det er ikke normal oppførsel 🙂
      Serriøst, om det va meg, ville eg nok klikka helt jævlig på den personen -.-
      loveu4ever

    27. Dessverre finnes det så mye hat og misunnelse her i verden. Sånn er bare livet. Den stakkars jenta der kan ikke ha så mye annet morsomt i livet sitt, så ho prøv og ver tøff ved å trakke ned på folk. Sånne folk er det best og bare la vær i fred. De er bare oppmerksomhets syke. Og kanskje ho er klar over at viss noen oppfører seg sånn mot deg så skriver du om det på bloggen din og då føler ho at ho har “status” på en måte. Du er nydelig sophie, noe annet er det ikke å si om deg! du er et godt forbilde på mange måter!

    28. Bor selv i Narvik, og er ikke så veldig begeistret for enkelte her i byen heller. Men selv om noen er bitchy betyr ikke det at alle er bitchy. Syntes det var litt vel lite reflektert å si at du ikke liker narvik og narvik ikke liker deg på grunn av en slik hendelse. Det er bitchy folk i alle byer, men man kan jo ikke mislike alle byene hvor det er folk som det, da har man jo ingen byer igjen å like. Men nok om det, no hate, elsker deg og bloggen din, kritikk skader ingen.
      Og så over på noe litt annet, så en annen kommentar lengre opp, som inneholdt bl.a: ” gi faen i derre narvikingan, har søskenbarn der og vet kordan dem e, dem e small minded og trangsynt og sjalu”, og den ble jeg riktig provosert over! Det blir helt feil å dra alle sammen under én kam, da er man jo minst like ille, at folk ikke skjønner det gjør meg jo mer eller mindre flau på deres vegne.
      Takk for meg.

    29. Æ likte dæ nu når du va her, virka veldig hyggelig og koselig. Kanskje bare uvant førr folk sia du e kjent(tenke ikke på ho bitcha med stasjon), kom innom flere ganga!

    30. Det er ikke normalt nei, men du må dessverre forvente sånt, som du sier selv så er du “kjent” og mange har en mening om deg. Du fremstiller deg selv som om du synes du er veldig deilig. Men hun sa jo ikke noe som ikke stemmer vel?;)Du snakker dritt om folk du og.

    31. E det rart???Når æ treffe nån fra Harstad å si” e det ikke der sophie elise e fra” bli dem sikkeli fornerma og sint for at vi assosiere harstad me dæ!! Trur heller ikke at du e den som kan si nå om normal oppførsel, om du trur at silikon puppa å restylane e helt normalt e det du som burd oppsøk hjelp.

    32. E ikke alle i narvik som misslike dæ, e ikke alle som har fått møtt dæ heller. Det e nok mere enkeltpersona og du kan ikke si at du ikke like narvik pga det! Sikkert flere som hadde endra mening om dæ om di hadde fått møtt dæ å snakka med dæ, før det kan virke sånn som jenta sir, når de bare har lest bloggen din:)

    33. Er så sykt meningsløst av folk å skal kommentere stygge ting (både i kommentarfeltet og face-to-face). jeg forstår ikke hva folk tenker på når de åpner kjeften. Er de bare fæle personer med stygge personligheter, eller sliter de med noe psykisk som gjør at det prøver å få andre til å føle seg som dritt?
      Forstår de ikke at folk har følelser? bare fordi man bruker løshår og ser bra ut, så betyr ikke det at man ikke er et menneske. blir så sykt oppgitt!
      Stå på Sophie, jeg vedder på at du er en fantastisk søt og snill jente i virkeligheten, noe jeg tror andre også hadde syntest om de klarer å se bort ifra sjalusiene sine 🙂

    34. Ikke rart folk ser stygt på deg, du poster nesten bare puppebilder på bloggen din og leker barbidukke for trettenåringer og er i det heletatt overlegen. Du må bare finne deg i at folk i Narvik synes du er ei skitten tøs.

    35. Huff, Sofie… Hate Narvik førr at EI snakka stygt om dæ… Ha ha, blir førr dumt !!! Spurte du om ho va fra Narvik før du la Narvik førr hat ? Ikke akkurat sånn at æ hate Harstad hvis æ oppleve nå teit der, men men. Du om det :-/ Spørs om alle oss fra den forhatte byen ork å følg dæ særlig lenger i å me at du hate oss…

    36. Jammen før helvette, når du har den livstilen å det utsendet du har. Å du gjør masse me kroppen før å få opp selvtilitten din å ødelegg andre sin må du te helvette tåle kritikk. Æ mene mer det e du som bør søke hjelp, som treng at minimum 100 stk sir tebake at du e nydeli å deilig osv før at du skal veie opp før
      Den ene stygge komentan du fikk i Narvik.
      Hadde det vært sånn at man sku ha laga et blogginlegg om hver stygge komentar man fikk hadde blogg.no måtte oppgradert særveran. Du bor på feil sia av landet jente, eller rett å slett i feil dimensjon. Detta e ikke prinsesseværden, detta e real life. Akkurat som om harstad e bedre.

    37. Hahaha se på alle haterne Sophie!:P de skjønner ikke at du reagerer på oppførselen til jentungen, hvorfor pratet hun ikke direkte til deg liksom og hvor faen er oppdragelsen? Støtter deg, folk som henne viser at det nesten er no hope for the human race.

    38. Åherregud liksom, en blogger skreiv nåkka æ ikke likte så nu hate æ ALLE bloggera. Grow up, når du nu e på topp 10 av oppmerksomhetssyke kvinnfolk i norge så må du tåle å være “kjent”. Ho snakka jo bare fakta uansett.
      Og ja, se på alle haters! XD HEHEH, kem som e hater her? Ho som hate en hel by på grunn av en frekk kommentar på bensinstasjonen, eller de som faktisk innser at du e oppføre dæ som en sytat snørrunge nu?
      Bonjævel.

    39. Tenk deg litt om Sophie. Hun jenta der er helt normal! Hun sa bare sannheten! Du har silikon og du tror du selv er sykt deilig. (ikke benekt det, det er åpenlyst)

    40. Når jeg hører om folk som sier sånn, må jeg nesten bare synes synd på dem. De kan ikke vite bedre.
      Jeg forstår at folk kan få tanker, men man trenger jo ikke så si dem høyt! Og hvis folk har lest bloggen din, vet de at du har litt mer mellom ørene enn de fleste andre på din alder.
      Du er pen, sexy og smart. Du kommer nok til å få mye hate, men du skal vite at det er mange som beundrer deg også!
      Stå på, og drit i hva alle andre syns! <3

    41. Ho sier jo bare det de fleste tenker når de ser deg. Selvfølgelig er det dårlig oppdragelse og uforskamma å si sånt, men kan jo være at jenta ikke var helt edru heller da ho sa det. Uansett, sånt får du bare bli vant til. Du ber jo om det når 99% av bildene du legger ut er bedre egnet til et manneblad enn en blogg og du i tillegg bare er 18 år.

    42. Jammen du har jo lagt ut bilda av f**** di! Hallooo?? Uff, sorry men du bør a på deg mere klær. Ellers liker jeg deg da:)=

    43. Å! Hva så om du har silikon og restylane? Hvem det går ut over? hvertfall ikke dem <3 Stå på, fortsett som du gjør 😉 Utrloig kosleig å møte deg.. :*

    44. Hva ???? Jeg lurte på om du kunne fikse designe ditt ? Siden det får bare se litt, og da har jeg ikke så lyst til å lese. Please gjør det !!! For alle lesere !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    45. Det er jo en grunn til at hun vet at du har silikon, nettopp fordi hun leser bloggen din. Det er jo en grunn til at hun leser bloggen din, fordi hun liker deg!!!!!!!!!!!!!!!

    46. blir helt kvalm av sånne folk. at det går ann å være så jævla fordomsfull. du er ei nydelig jente OG sykt deilig er du også!

    47. For det første, alle dere som sier at hun fortjener og høre det osv – hun er jo kun et menneske hun også, uansett å mye silikon eller “fakeness” hun har. For det andre, jeg leste noen som skreiv “omg, du er ikke 14 år lengre”, å da er mitt spm: hvem faen på 14 år er det som har silikon og restylane? Og for det tredje, hvis dere har så sinnsykt mye imot henne, hvorfor ta dere tid til å lese bloggen hennes og skrive stygge kommentarer? Det er så lavmål av dere, at det skulle ikke vært lov. Jeg blir helt klein! Snakk om å ha dårlig selvtillit, når du faktisk må oppsøke meget pene jenter, for så å rakke ned på dem, for å sette deg selv høyere.

    48. jeg kjønner at du ikke liker Narvik men du trenger jo ikke å rakke ned på Narvik uansett ,det er sykt teit ,det er jo ingen forskjell på Narvik alle er jo ikke like ,folk som bor i Narvik altså den byen kan ungene fra 9-16 være sykt dum, men ankenes er hyggelig også de oppover du kan skrive på bloggen at noen gidde deg stygge blikk i Narvik men ikke skriv et helt inlegg om det !!!HALLO!!!!
      Hilsen elie 25 år fra narvik

    49. Hei jeg synes det er frekt at hun jenta sa det men du burde fortsatt ikke ta å si noe sånt om narvik. vi i narvik vi like alle som bor dær (tror æ!!!!) mendet var jo jævli frekt utta den jenta som sa sånt til deg da har jo ikke hun fått god oppdragelse!! MEN JEG SYNES du ER jævlig pen du og ikke hør på hva de andre sier om deg som du synes er stygt tenk på at du skal trives i din kropp!!!!!!!!!!! det er du som bestemmer over din kropp.
      Stå på Sophie Elise
      Hilsen Regine 13 år fra Narvik
      Stå på du

    50. Kanskje du ska ta å tenke litt over kordan du oppføre dæ når du e blandt helt nye menneska som du sikkert e FULT klar over les bloggen din. E ikke så hyggelig å sitt på et vors med nye folk, og det eneste de sir til dæ e “Unnskyld mæ, men den stolen va faktisk MIN!” når du har vært borte i en halv time 😉 Kanskje du ska prøve å vær litt hyggelig skjøl, så får du hyggelige kommentara om dæ etterpå også.

    51. Flytt hit! Du kan få bo hos meg. Hihihi.
      Jenter er nok like uansett hvor man bor. Desverre…

    52. narvik e så en “overlegen” plass.. hate narvik, aldri likt plassn, sjøl om fattern bor der og e der ca 1 gång i mnd, nei æsj..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg