russetid = singel?

I dag har jeg endelig fikset russebuksen min, iallfall sånn halvveis! Jeg har ikke så mange strykemerker på min, synes det blir finest slik – og snart er russetiden her, på fredag starter vi! :) For dere som har spurt; nei, jeg skal desverre ikke på noen av de store landstreffene, dette fordi ingen av venninne ville / hadde råd. . Det er jo sååå dyrt! Men om ikke så hadde jeg dratt, skal innrømme at det fristet litt å dra alene men jeg vil jo oppleve russetiden sammen med venninne mine ;) Jeg gleder meg faktisk veldig til russetiden nå!! Er glad jeg er rødruss, føler blå og alle de andre fargene egentlig ikke er ordentlig russ. . Haha sorry, but i’ts true. 

Her har dere buksen min! Ser ikke noe poeng i å vise den på, ettersom dere blir å få se det i maaange uker framover. .


Ellers er det mange som har spurt meg om det ikke skal bli slutt mellom meg og kjæresten min nå snart, siden vi begge er russ. Og ja, dere har et godt poeng. Jeg tenkte å slå opp med gutten jeg elsker slik at jeg kan ha en måned hvor jeg kan samle på kjønnsykdommer! Haha neida. Det er bare sykt, det er ikke engang et tema å gjøre det slutt. . ? Men men, han sitter her i senga ved siden av meg nå, så jeg skal bøye meg bort til han å få en kyss eller to eller tusen, så skal jeg sove med verdens fineste gutt. I’m so in loooove.

Kjolen jeg har på meg vises nesten ikke, haha, men den er nydelig. Kan kjøpes HER! 

 

 

67 kommentarer
    1. Hvilken str er kjolen du linket til? Trenger kjole til lillesøster sin konf, men kjedelig å bestille hvis den er veldig liten!

    2. Hvordan blir du så brun? Herlig farge! 😀
      Haha, så dumme folk kan bli! spørr om du skal slå opp med han liksom. Dere virker så lykkelige sammen! Utrolig søte 😀
      Så gøy at du er russ! Jeg skulle egentlig vært i år, men blir ikke 18 før i sommer, så jeg venter ett år til. Er sykt keen på å være i år da men men..

    3. ha ei vill russefeiring, det er en once-in-a-life-time happening…når du e russ så kan du #yolo-swag’e så mye du vil 😉

    4. BUSTED! Hjelper ikke å redigere vekk svarte ringer under øynene om man ikke kan bruke redigeringsprogram rett. Picasakurs kanskje?

    5. synes du ikke svartrusds ikke erordentlig russ? vi har faktisk 4 års skolegang siden vi har to år lærlingstid og vi VET hva vi skla bli så det synes jeg er litt teit å si av defg 🙂 sorry skrivefeil er fortsatt full, russetiden har startet her! ha en fin russetid da sophie, kunne ønmske du vsar på lillehnammertreffet og tryvabnn

    6. Vet du hva? Svart, hvit, grønn, blå er ordentlig russ kjære deg. Det er bare du som trur du vet alt, rødruss er treårig, svartruss er tip eller elektro, blå er salg og service. Men det er vist noen på denne kloden som ikke har helt fått med seg det, så det og si at rødruss er ordentlig russ det er alle russ. Det er bare forskjellige linjer.

    7. blå og svart russ er også RUSS. men du vet jo absolutt alt, så skal ikke diskutere med deg.
      Pass på så du ikke puler vilt i russetiden din. du har kjæreste vet du. whore

    8. Thea, skjerp deg! ”Puler vilt i russetiden, du har kjæreste vet du, whore” ? – Blir så sur når jeg ser sånne dumme og unødvendige kommentarer, hun er kjempe glad i kjæresten sin, hadde hun ikke vært det hadde hun jo vært singel i russetiden.
      Alle som slenger dritt må få seg et liv, liker dere ikke Sophie så ikke les bloggen hennes da vel? Dere kaller henne alt mulig stygt, men det er jo dere som er patetiske som bare sitter å kommenterer drit bak tastaturet om en jente dere ikke kjenner. Har dere virkelig ikke bedre å ta dere til? Stakkars mennesker.

    9. Og Alexandra:
      Man er ikke russ når man er salg og service (som jeg går på), elektro, osv. For de linjene varer bare i 2 år, og da er over halvparten ikke engang fylt 18, altså kan ikke være russ. Det er skolene som bestemmer farge, det har flere skoler forklart. Vg2 er ikke gyldig russ, bare Vg3, og yrkeslinjer varer bare i 2 år. Vet at utrolig mange tror at de kan være russ når de er 17-18 år (altså vg2), men det stemmer ikke, og skolene støtter ikke dette.

    10. Dem er russ det året dem fyller 18 kjære deg Mariann, så du sier alle som tar påbygg skal være russ men ikke dem som går bare to år på vgs? Bullshit sier jeg bare. Hvis du spør din rådgiver og andre så får du vite at dem som tar to år på vgs kan være russ. Lest reglene eller?

    11. oi nei unnskyld! det var ikke meg! har noen gutter som er meget irritert over hva du skriver her innpå om at blåruss og svartruss ikke er russ.
      BEKLAGER den idiotiske kommentaren her oppe. skummelt å la pcen sin stå oppe:)
      jeg digger deg! og du og kjæresten din er døds skjønne sammen. KOS deg i russetiden, det skal jeg 😀

    12. Russetiden er en feiring av fullført videregående skole. Hovedregelen er at elever som er registrert på skolens liste over avgangselever har mulighet til å bli russ og bestille russelappen. Elever på studieforberedende utdanningsprogram blir russ i Vg3. Elever som går yrkesfaglige utdanningsprogram og skal bli lærling kan normalt bli russ når de fullfører Vg2, eller etter fullført læretid. 

    13. Du er veldig pen Sophie, men nå begynner det å bli litt vel mye restylane, kutt det ut littegrann og få litt mer normal størrelse på leppene dine, det hadde blitt finere!:-)
      Kos deg i russetiden, vel fortjent <3

    14. Alle farger er russ. Man feirer ikke om hvem som har gått lengst på skolen. Vi feirer at vi er ferdig med skolen. Alle har like mye rett til og feire. Det som suger med rødrussen for tiden, de ser så ned på blå og svart russen, tragisk.

    15. blåruss og alle andre farger er like mye russ som rødruss 😉
      det er jo deres siste år så de feirer det like mye som rødrussen 🙂
      men jeg liker rødruss best da, det er den fargen som er finest 😀

    16. Hvorfor har de ordnet svartruss og blåruss viss det da liksom ikke er ordentlig russ? er faktisk mer blåruss og svartruss enn rød russ.

    17. Rødruss er 3 års skolegang. svartruss er elektro og tipp, grønnruss er naturbruk og blårus er yrkesfag som bare varer to år. Så de andre russene er like mye russ som deg sophie, de har bare ikke gått samme linje.
      Jeg går selv yrkesfag men blir rødruss for det er 3 årlig.

    18. venninnene* venninnene* venninnene* venninnene* venninnene* venninnene* venninnene* venninnene* 🙂 please

    19. Synes egentlig ikke russetiden er så spesiell… For meg er det egentlig kun to uker med kun festing. Vil heller spare de få kronene jeg har til andre ting, selv om jeg vet det uansett kommer til å gå en del penger da…
      Kos deg masse 🙂

    20. Jeg har planer om å bli rød russ, liker det best. Mest pga det er den fargen jeg kler best og er komfortabel i. 🙂
      Forresten, kan hvem som helst få navnet sitt på en cola flake? Har sykt lyst, støtter det isbjørnene i tillegg, hadde vært et +

    21. hei ! hadde satt stor pris på om du kom innom min blogg å tittet 🙂 postet nettopp et innlegg om selvbruning og test av dem, finn ut hvem som er det beste alternativet for akkurat deg ! 🙂

    22. ferr det første så e aill som går 2 åre på vgs bestemme sjøl om dæm vil vær russ eller ikke, å da e det valg mellom blå eller svartruss! å går man påbygning så e man rødruss , altså at man går 3 år på vgs… SÅ ALT E RUSS ! koss har det fått navnet svart russ , blå russ om det ikke er skikkelig russ? -.-

    23. Du som mener man ikke kan være russ på vg2, ta deg en jævla svær bolle. Jeg var blåruss på vg2, læreren OG skolen digga det fordi vi var den eneste blårussgjengen av 3kommuners omkrets! Og jeg er rødruss i år igjen, fordi jeg kom inn på påbygg, og takket nei til lærlingtilbudene! Så SHUT IT. 🙂

    24. Og blårussen blir faktisk jævlig respektert i oslo-områdene. Vi ble behandlet som guder på tryvann. Hvorfor? Fordi blåruss er noe man kan være om man har hatt økonomifag på vanlig studiespess. Folk må lære seg å sjekke fakta!!! Skolen har INGENTING med hvem som er russ og ikke, ig jeg har fått russelappen 2 ganger. Sophie, hvis det er et russeslag som ikke er ekte russ så må det bli rødrussen. De er da ikke ferdig på skolen, når de skal videre til høyskoler? Du og må sjekke fakta først

    25. Skal man ikke få feire russetid fordi man vet hva man vil bli? Om man foreksempel skal bli frisør, helsefagarbeider, snekker osv.. Skal man sløse bort et år til unødvendig pågygg da for 2 uker i ei rød bukse? Skjerp deg.

    26. Kan du legge ut et innlegg om hvilken sminke du bruker? Jeg er også opptatt av dyr. Og hvis du gidder å legge ut flere innlegg om dyr og dyremishandling hadde det vært supert!<3

    27. Hei 🙂 jeg er også russ!
      Har du noen tips for å få et bra resultat når det gjelder og stryke på merker? 😀

    28. altså, du må ikke ta deg nær av dette, for jeg bare lurer… har merket at du er blitt litt ekstra brun i det siste, nesten litt sånn flekkete. og derfor lurte jeg på om du har begynt med barbiedopet (melanotan tror jeg det het?) igjen? vet du har gått på det før, så er derfor jeg lurer. ikke ta deg nær om dette ikke skulle stemme altså, digger deg!

    29. Håper du får det kjekt hvertfall som russ og finner på mange sprø ting som du kan dele på bloggen! 😀
      <3

    30. Husk at det er mulig å bli blåruss selv om du har gått både treårig stusiespesialiserende med realfag og økonomi. På skolen min er vi blå fordi det er tradisjon og jeg har gått realfag, og i følge deg så er du mer russ enn meg selv om jeg tar tyngre fag enn deg?

    31. Hvorfor retusjerer du sånn at det syntes under øyet? Har sett det på flere bilder også. Gjør det mer naturlig, fordi du er jo så nydelig i deg selv!

    32. Så trist at du ikke skal på noen av de store russetreffene! Jeg var russ i fjor, og for meg var høydepunktet landstreffet i Stavanger.. det var som festival + russetreff på samme tid – du burde definitivt ta deg turen

    33. Blå er ikke russ sier du?
      Kremt,
      Blåruss
      Blårussen er den gruppen med flest stereotyper knyttet til seg ? på godt og ondt. For disse blå pengesmurfene er elever som hovedsakelig tar studiespesialisering med økonomi. Det er de som skal bli rike! Opprinnelig var det service og samferdsel som hadde den blå russeluen, men etter ønske av elever ved Høyskolene i Kristiania i 1917, ble det endret slik at allmennfag med økonomi sammen med salg og service skulle dele den blå russeluen. De første blårussluene kom i 1916, men 1953, året da gymnas med økonomisk fagretning ble treårig, regnes som blårussens fødselsår.

    34. Haha, dummeste jeg noen gang har hørt. Selv om man er russ, så betyr ikke det at man skal være singel. Her hvor jeg bor så har/hadde man en russeknute hvor man skulle klare å ha en type igjennom hele russetiden ute å være utro. Selvfølgelig, hadde det vært meg og jeg hadde mistet føleleser for kjæresten min og følte at jeg og han ikke kunne klart å være sammen lenger, så hadde jeg jo selvfølgelig gjort det slutt med han, jeg hadde ikke vært sammen med han hele russetiden bare for å klare en russeknute. Men at folk tror du skal gjøre det slutt med kjæresten din bare fordi dere begge er russ, det er det tåpligste jeg noen gang har hørt, hahaha!
      Elsker du en person, så gjør du det ikke slutt med han/hun fordi du er en russ! Jeg vil heller være stolt av å ha vært sammen med å hatt sex med én person igjennom russetiden, enn å hatt sex med 20 personer å fått hvem vet hvilken kjønnssykdom!
      Jeg støtter deg her Sophie! Det virker som om dere har det veldig fint sammen, og dere er veldig søte sammen. Kos deg i russetiden, og heller le av di som har alle mulige kjønnssykdommer etterpå 🙂

    35. Åååå om jeg bare kunne vært like pen som deg!! Du er driiitpen! Du kan jo bli modell!!!! Du er såå utrolig peeeen! Kan du lage en videoblogg der du viser vilken sminke du bruker? Hadde vært skikkelig gøy! LOVE U!!

    36. er så enig med deg! har så liten respekt for de som sier sånn “kan ikke få meg kjæreste nå som det snart er russetid”, eller slår opp med kjæresten eller lignende..

    37. Svart, blå og grønn er like mye russ som rød, nesten bedre fortjent enn rød og. Siden de da har fullført utdanning som trengs for yrket de skal ut i, dvs at de skal ut i arbeidsplasser og ikke trenger mer skole. Mens rødruss ikke har fullført en spesiell utdanning, men som regel må gå videre skole før arbeid.

    38. Jeg har sett på den samme kjolen fra sheinside, og tror jeg kommer til å kjøpe den. Men så er den i one-size,og tror du den passer til flere kroppsformer? Jeg er ganske høy, så lurte på hva du tror. Og hvor lang tid tar det før man får pakkene fra sheinside?

    39. Jeg gikk Studiespesialiserende på vgs i 3 år og var blåruss siden det er fargen som skolen min hadde siden den orginalt var et handelsgymnas. Så ikke skriv her at blåruss ikke er ekte russ!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg