Justin Bieber konserten igår

Nå ligger jeg i hotellsenga, sliten etter gårdagen men veldig klar for å gi dere en oppdatering på hvordan gårdagens Justin Bieber-opplevelse var.

Jeg hadde trodd at etter konserten kom jeg til å være en sykt stor belieber, men nå er jeg 100% sikker på at jeg ikke er det, og at jeg ikke er noe særlig fan av han lengre. Jeg liker musikken, han er kjempeflink live og når han danser ser det utrolig bra ut, MEN – etter min mening er det ikke verdt å være helt gal etter han lengre. Han har blitt en maskin føler jeg, alt han sier og gjør er innøvd til den minste detalj. Etter slik han var på meet and greet, altså hilste ikke på noen, sa ikke hei og var overlegen, så tenkte jeg for meg selv at “dette er ikke noe å dedikere livet sitt til, akkurat”. Jeg forstår Justin da, han lever nok et liv ingen av oss helt kan forstå. Jeg følte heller ikke konserten var så veldig “personlig” ettersom han sa akkurat de samme greiene som han sa på konserten første gang, og selv om det kanskje virket som han sa noe spontane greier, så gjorde han ikke det. Men for all del, bra show!

Mens vi sto i kø, vi kom til telenor arena ca klokken fem

En glad Belieber, Stine Mari 

Og en sur “ikke-så-veldig-belieber” Sophie

 Dette var mens vi holdt på å gi inn til konserten, her ser man ikke hvor mange folk som gikk men det var sinnsykt mange

Og her har vi han! Nært meg og greier, hehe. 

 

 

Ellers, takk til alle som kom bort i går, og beklager til de jeg ikke rakk å ta bilde sammen med, og ENDA mer beklager til de som kom bort etter konserten. Da var jeg så utrolig sliten, og virket kanskje sur. . Håper ikke det. Send meg gjerne bilder på mail; [email protected] 🙂 Kan lage innlegg med bilder senere idag. Det er ikke nok å tagge meg i et bilde på instagram, det ser jeg ikke alltid.

 

Leserne Sandra og Katrine sammen med meg og Benny

Leserne Maren og Sofie sammen med meg og Benny

 

 

83 kommentarer
    1. Greit å finne ut av det da. Kan tenke meg det var gøy uansett, selv om jeg ikke er noen belieber 🙂 Hva er planene for dagen? Blir du i oslo i dag og? =)

    2. Dere må ser mer på nyther på tv2! Igår viste de et intervju av ei jente som hadde betalt 3tusen kr for å møte justin, men hun var veldig missfornøyd åå lei seg av møte. Siden hun fikk ikke engang et “hei” tilbake fra han da hun sa “hei”, og alt i alt så varte møte med justin bieber i bare 3 sekunder følte hun. Rett inn, ta bilde, og rett ut igjen. Er nok hun Sophie mener, ikke seg selv 🙂

    3. Du synes sikkert ikke dt va bra mn du tror no å at hele verden handle om dæ, å at allj må ta hensyn te dæ å alt må vær om dæ, å du ska altid ha dt bæste. Kanskje dt va innøvd dt han sa, mn dt treng itj å betyd at dt ikke e personlig. Han sa no ganske my så for at hanj sku husk dt å itj glæm nå så må manj kanskje øv…å hanj har jo vært på mang konserta før å så hanj kanj no ka hanj ska si, kanj itj finn på nå nytt fer kvar Jævla konsert heller!
      Må åpen øyan din litt å innsje at alt her i verden itj handle om dæ.

    4. Helt enig han er en bare en av flere millioner mennesker ger i verden Ja han er litt mer kjent enn meg selv kan du si. Men det er kun for MEDIA har gjort han det, jeg hadde aldri i hele mitt liv skriki så innmari mye for en gutt. Og hva er vitsen å skrike?? Jeg hørte ikke hva han sa/sang engang. Hører seriøst helt dumt ut :L

    5. Amalie: Men så må vi ikke glemme at dette bare var hennes personlige mening og hun hadde kanskje litt andre forventninger enn deg, sånn er det bare.Og dette er jo hennes blogg så det er jo hennes meninger det er snakk om 🙂 Jeg vet ikke om du var der, men kanskje du oppfattet det som noe helt annet, og jeg håper at du hadde en bra opplevelse om du var der:)

    6. Jeg er veldig enig med deg, Sophie! Har elska Justin kjempe lenge, og har gleda meg utrolig lenge til å se han live. Men jeg er utrolig skuffa etter gårsdagens konsert. Som du sier, han har blitt en maskin. Ikke noe personlig ved konserten i det hele tatt. Veldig synd 🙁

    7. Jeg var på konserten i går å elsker han av hele mitt hjerte, men det var nesten bare det sammen 🙁 Jeg så deg jeg ville så ta bilde med deg, men jeg hadde ståplass 😉

    8. Fine lepper du har nå. Nå er de fine!! Ikke ellers!! Fortsett slik! Hilsen gutt som har påpekt dette hver dag!!

    9. Hei folkens… Han har konsert omtrent hver dag i et helt år! Hva faen forventer dere!! Fra oktober 2012 – til oktober 2013!! BELIEVE TOUR!! Nå går turen videre til danmark og sverige… Stakkars fyr!

    10. Og her sitter bloggerne og syter over at det er slitsomt å blogge hver dag!! FY faen . Ha konsert hver dag, se hvordan det er!!

    11. Du er så pen og herlig, men tenk på at du orket ikke å ta bilde med alle og hadde ikke like mange fans som justin, så sett deg i situasjonen når over 300 hadde meet and greed !

    12. Hei ville bare si at det han synes jenter med sånn mørkebrukt/svart hår er pene og det er de han er interessert i. Jeg har hørt fra flere jenter som har utelanddsk opprinelinnelse at han snakket med de under møtet og fortalte at han elsket de osv. Kanskje han ikke synes du var pen eller noe? er ikke noe å være sur for, men man kan bli skuffet når en man likte ikke liker personen tilbake.

    13. Føler litt at det er så typisk deg å komme med noe negativt etter konsert, det er nesten som om du aldri blir fornøyd?
      Han har reist verden rundt nå og er snart ferdig med turneen, så han er vell kanskje litt lei også tenk å høre på all den hylinga hele tiden. Også må jeg bare komme med dette, hva forventer du at han skal gjøre? Kjøre på med hva som helst å si altmulig? Seffølgelig må han øve å si det som skal. Og jeg mener jeg er helt sikre på at alle andre artister er helt det samme, og kanskje verre?
      Er ikke noe blodig belieber jeg, bare min mening.

    14. Herregud for en jævlig skriking! Ikke rart Justin Bieber blir litt likegyldig/lei kanskje. Tenk å ha så mange skrikende jenter forfølge deg rundt. Synes synd på fyren, jeg.

    15. En venninne av meg ga 8000 for en M&G-billett, fy faen så skuffa ho blei. Justin er bare til for å sluke penger ut av desperate fjortisser, og det er utrolig trist.

    16. Så bra skrevet!! Helt enig, jeg hadde aldri brukt penger på m&g ( var så heldig å få det)
      Det var null respons hos han, skuffet

    17. når alt kommer til alt da.. om han er så forbanna lei av konserter og hylende fans, så er det faktisk ikke noe som stopper han i å bare kutte ut hele greia… Han er ikke flink innafor musikk uansett. Forbanna ekle snørrvalp.

    18. Var visst veldig mange som var skuffet over meet and greet, og da jeg så bildene hans da han tok bilder med beliebere så smilte han ikke og så bare sur ut. ;S Er litt glad for at jeg ikke fikk tak i biletter og slikt. 🙂

    19. Ehm? Han snakket faktisk til ganske mange når de kom inn på m&g…
      Og kanskje grunnen til at han gjorde det samme på alle konsertene var for å få alt perfekt? Så han ikke skulle dumme seg ut med å få helt hjerneteppe om hva han skal si?
      Det er bar du er ærlig altså, men når du ikke vet grunnen til at han sa det samme og gjorde det samme og ikke engang viste at han snakket til ganske mange av de på m&g så burde du kanskje ikke skrive om det.. jeg er medlem i en gruppe på facebook hvor de var utrolig glad for å møte han og at de snakket litt 🙂
      No offence

    20. Hva forlanger du? Du kan ikke hele tiden vere i midtpunktet. På FHM-shooten var der jo også en video av deg, som jeg og mange andre syns at du virket veldig overlegen i.. Bare at du er ingenting i forhold til kjendis-status i forhold til han.

    21. Jeg hadde også meet and greet,og jeg følte akkurat det samme han var som en robot og sa ingenting og stod der med solbrillene og var helt “pokerface” så jeg ble skuffa over meet and greet !

    22. Gå og legg deg!!!!!!!!!!!!!
      Gi heller biletten til noen andre da!!!
      Du kommer til å miste mange følgere!

    23. Det er sånn 100 folk på meet and greet hver dag, er ikke rart han blir så sliten! Og showet var driiiitbra <333

    24. Det er helt syk at du mener det om justin. Jeg og noen venninner var også på konserten igår og vi syntes akkurat det samme. Du beskrev han så perfekt. En maskin ja, det er akkurat det jeg syntes å! Han smilte jo så vidt! Men bra show og han er jo flink da!

    25. Det virker som om du aldri blir fornøyd. Jeg syntes ikke han var overfladisk. Du er sikkert kul, men jeg er uenig med seg.

    26. Jeg er helt enig! Jeg er selv ikke noe belieber, men snakket med beliebere som sier det samme. Tror det er Justin når han opptrer utenom musikken som folk egentlig bryr seg om.

    27. De som forsvarer han og sier at han har fryktelig lite tid.. vell, det er jo faktisk jobben hans at han skal kunne ha tid til å gjøre det, og han burde kutte ut litt av programmet om han ikke får tid til alt.
      Håper han aldri kommer tilbake til dette landet, er flau over å være norsk.
      Flink du er Sophie som ikke er stor fan!

    28. Du får bli directioner isteden da! Der er det hvertfall ingen maskiner! Alle konsertene dems er forskjellige, med twitter-questions, og at de kødder med hverandre hele tiden, og ler, og bare har det gøy på scena. 1D er best!

    29. følte mye av det samme som du skrev over her, at han på en måte ikke var så personlig da, møtte forresten to fra Harstad som var sykt frekke og sa at de kjente deg og at jeg kom til å ende opp på rimi siden jeg var så blond og dum.. ble utrolig provosert!

    30. Synest du er litt drøy no. Er sikkert vanskelig for han å ta like godt vare på hver fan på m&g, du sier jo selv du ikke alltid har tid til å ta bilde. Tenk på han som møter mange, mange flere. Han blir jo sliten i jobben sin som alle andre, problemet er bare at millioner følger hans minste bevegelse. Han er jo på turne, mange konserter og det gjør jo at ikke alle er personlige
      Og hva forventer du, spesialbehandling som blogger? Kom ned på jorden, du fremstiller deg ikke som en søt og snill person på bloggen hvertfall

    31. Jeg skulle akkurat til å kommentere det Kristiane påpeker. Du sier: “Etter slik han var på meet and greet, altså hilste ikke på noen..” Og like etter skriver du så; “Ellers, takk til alle som kom bort i går, og beklager til de jeg ikke rakk å ta bilde sammen med, og ENDA mer beklager til de som kom bort etter konserten. Da var jeg så utrolig sliten, og virket kanskje sur.” Kanskje dette også gjelder Justin? Jeg er ikke fan av han, dro ikke på konserten. Men tenk da dere. Når det er så mange billetter som er solgt sier det seg selv at han ikke kan stå og smile og hilse og legge opp til en prat til hver og en. Det er rett og slett dumt av arrangørene, at de legger opp til at så mange fans skal komme. Men hva ville du aller helst? Ville du at de skulle selge færre billetter slik at han fikk tid til å ta seg av fansen bedre, eller at det skal være større sannsynlighet for at du i det hele tatt skal få sett han?

    32. Sophie, slutt å klag så jævlig mye..
      å seriøst, SLUTT Å TA RESTYLANE , det er bare jævlig stygt,sophie..
      jeg sier ikke dette for å kritisere deg men GUD , du er bare en bimbo , hele deg.

    33. Jeg er så enig med deg, Sophie! ENDELIG at noen tør å stå frem og faktisk si at Justin ikke har levert disse dagene. SÅKLART har man rett til å klage når man betaler så mye for BILLETTENE, og i tillegg til folk som står i timesvis på meet&greet men får ikke engang et hei eller smil tilbake.
      MAN SKAL ikke skylde på at JUSTIN er på verdensturne og er sliten. Det er hans valg. DET er han som ønsker det. DET er ikke noe å synes synd på han for. JA man kan bli sliten, men man må også tenke på alle fans og bielibers som står i timesvis og venter på sitt idol og blir skuffet. MAN har rett til ha store forventninger.
      Jeg dro ikke på konserten, men etter de siste dagene er jeg egentlig glad at jeg ikke dro. OG ja er liker musikken hans, men han er altfor blitt robot. ALT trenger ikke være inøvd heller, 1direction gjør det bra, de tar seg tid til å snakke med publikum og det er ikke inøvd, det er det som er bra, enn at han skal si det samme til enhver person, til ethvert land. Når alt kommer naturlig, det med dialog med publikum, det er først da man føler en viss tilknytning til artisten, og det er artist som verdsetter og tar seg tid til sine fans.

    34. Kjære deg du har aldri vært en belieber hvis du sier sånt, og Meet & Greet var perfekt, kjente MANGE som møtte han og han var drit hyggelig. Hvis de som har vært der sier det, så tror jeg på det. Du møtte han kanskje ikke, derfor du sier det. Det morsomme er at JEG VISSTE at du skulle kommentere dette om konserten. Du får ikke mer gutter etter deg fordi du ikke er gal etter han og ”spiller” Cod:)

    35. Alle som har sett deg vet at du har en gigantisk dobbelthake. Sjekk ut dette bildet på toppsladring 🙂

    36. Må ærlig innrømme at jeg synes at det er morsomt at du fikk det synes på JB, etter konserten. Fordi før konserten og en del innlegg tilbake, så tar du jo helt av ang JB. Haha.

    37. Jeg skjønner deg! Men jeg og flere som virkelig stalker han, ser at han er ikke sånn påå alle M&G! Og det var ikke alle han var det på i Norge heller, blant annet de som ble intervjuet i VG og der Vg hadde skrevet at de syntes han var overlegen og frekk er ikke sant. Snakket med blant annet 2 stk. av dem og de syntes han var helt nydelig!!

    38. Eg syns konserten va dritbra!!!! Beste opplevelsn i heile mitt liv! Altså, før å sei dæ sånn, eg sto i kø fra klokka ni om mårran, altså eg sto i kø i 12 tima, å dæ va min beste dag i heile mitt liv! Dæ sei jo en de om kor bra dæ va! Eg va ikkje blodfan før, eg va bre fan, men etter konsert klar eg ikke å tenk på nåkka anna! Dæ va så sinnsykt bra, at dæ må verkeig opplever ves man ska kun klar å se kor bra dæ va!

    39. Du veit faen meg ingenting ang. M&G, at du gidder å uttale deg om det en gang! Han må ta bilde med 100 fans vær konsert, og han kan selfølgelig ikke snakke med alle, når han er utrolig sliten! Selv fikk jeg over 10 sekunder med han, han spurte meg hvordan det gikk og kalte meg søta og mere og fikk dn god klem! De som har m&g har ikke blitt invitert på kaker og brus heller! De informerte aller om det før m&g starta! Det er så irriterende, trur du der er så jævla lett å være han? NEI.

    40. Det var det sykeste,herkigste og mest fantastiske jeg har opplevd. Han er så flink, all vente tiden var verdt det. Jeg har opplevd man tre ganger live, 2ganger i norge og på My World i Danmark – han er så herlig, jeg klarer nesten ikke å tenke på det uten å gråte. Ja, jeg er en gal fan, men ble enda sykere i hodet etter konserten. Ærlig så har det ikke gått opp for meg enda.

    41. Har alltid visst du ikke var noe belieber takk for du innrømmer det. Men han sa faktisk HEI Sophie. Kjenner en som hadde det ho snakka med han ka faen! Greit og finne ut hvem som er falske beliebers. Maskin? Wtf

    42. Han er syk og stemmen hans er utmattet og avak akkurat nå. Han fikk beskjed av crewet at han ikke fikk lov til å snake så nye på m&g. Han pleier å fjøre spontane ting, vi var bare uheldige som fikk han når han var syk. Jeg er utrolig beskymret for han!! Han er utmattet etter så mange konserter på rad, og det syns jeg du burde både forstå og respektere!!

    43. Kanskje du ikke burde dratt på konsert da, kanskje du burde latt en belieber som hadde gjort alt for den billetten fått kjøpt den istedet. Greit nok at du er skuffet, men du kan ikke forvente at ALT som gutten gjør skal være perfekt. Han blir sliten og lei han også, å da han var overlegen med fans på m&g så hadde ikke fansen vært noe særlig grei mot han heller. Jeg er enig i at han burde skjerpe seg og hvertfall prøve å smile og være glad når han møter fans, men det er ikke alltid like enkelt. Det er mange tusen i Norge som hadde DREPT for den billetten, de hadde satt så stor pris på den og de hadde hatt den beste dagen noensinne, og hvis du bare skal klage på at det ikke var så bra som du hadde forventet og “sluttet” å være fan av han fordi du var då HELDIG at du faktisk fikk se han, så kunne du spart deg for å dra. Justin har reddet så mange liv, og bare det å se han på ekte betyr så mye for en belieber, og siden du “ikke er noe fan” lengre så synes jeg du skal tenke deg om før du skriver. For som jeg sa så er han grunnen til at mange er i livet i dag, høres dumt ut men det er sant. Uansett, fint du er ærlig, og dumt at konserten ikke var bra nok for deg, digger bloggen din uansett og du er et av mine forbilder 🙂 Håper ikke du ble fornærmet ellerno, men han er helten min, og jeg hadde gjort så mye for å se han.

    44. Er litt enig i det du sier der! Var en liten smule Belieber en stund, men han blir litt for mye, etter min mening. Kom over musikkgruppen, ‘The Wanted’, og begynte jo selvfølgelig å se på masse youtube-videoer. Vært på konsert også, og de er like hyggelige mot fansen som de ser ut til på videoene. De er utrolig flinke, og det beste av alt- de er helt ærlige med seg selv om hvem de er! De oppfører seg som helt vanlige, jordnære mennekser. De står blant annet bak hit-låtene ‘Glad You Came’, ‘Warzone’, ‘All Time Low’, ‘Heart Vacancy’ og ‘I Found You’. De er utrlolig flinke, og spiller uten noe playback, de spiller også acoustic og covrer noen sanger. Er helt betatt av dem! Bare et lite hint om du vil gå en annen retning og sitter litt fast 😛 Elsker forresten bloggen din! Stå på videre! <3

    45. dra til helvette plis, du irriterer meg så inn i helvette, du skal alltid bare klage på han, at han ikke donerer nok penger til de forbanna dyrene dine, og at m&g koster for mye penger og alt det bullshiter.
      hvafaen er galt med deg, tror du det er så enkelt ha konsert hver eneste dag? nei så hold den forbanna kjeften din igjen, du tror at hvis 2 personer vil ta bilde med deg er du kjendis, du vet ikke en dritt, jævla hore

    46. Herregud. Hva forventet du? Det er jo et stort show og en kjempe stor produksjon. Selvfølgelig krever det mye av en artist. Hvilken artist som lever den dag i dag, har et slikt show? Absolutt ingen. Han hadde konserter 3 dager på rad, selvfølgelig blir man UTSLITT. Jeg var på to av konsertene og han snakka en del og det virket som om han hadde det gøy. Han hoppet og spratt. I tillegg så svettet han som bare pokker og pustet tungt som bare det, etter hver eneste sang. Gutten gir alt av seg sjøl, og det er fryktelig synd at folk som deg ikke klarer å sette pris på det. Be alright og Fall synger han veldig personlig. Den akustiske flowen er nydelig. Du forventet vel at Jay-Z eller en annen artist skulle komme å overraske alle på scenen. Jeg skjønner meg dessverre ikke på folk som deg. Justin er et multitalent og han gir mye av seg selv. Man må få lov til å ha dager hvor man ikke er i 100.
      Og til det med Meet & Greet! Hadde du hilst på han, så hilser han tilbake! Man kan også spørre om å få en klem. Men hvis du står der stiv som en stokk, så sier han selvsagt ikke no spesielt.
      Slutt å vær så jævla kravstore. Han er et menneske!

    47. Og han fullførte hver eneste sang med lidenskap. Slutt å døm han så jævlig.
      Du sier selv at du var sliten og lei etter konserten, men tenk på han da. Som leverer dette showet og likevel møter 100 fans. Han synger, danser, spiller gitar, trommer og piano. Han er dødsflink og han prøver å gjøre fansen fornøyd.
      Ingen artister i verden i dag, leverer et slikt show!
      Ingen ser på de gode tingene han gjør, som å gi masse penger til veldedighet, slik at fattige i Afrika kan få rent vann. Han har bygget rundt 12 skoler i Afrika osv. Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor folk kritiserer så jævlig. Døm han ut ifra det musikalske og personligheten hans. Han er jordnær, ekte og ydmyk.
      Irriterer meg så jævlig at folk går til aviser og LYVER om M&G. Jeg var på det selv og han er kjempe hyggelig. Han gir klemmer, spør om du har det bra, og hva du heter osv! Hva forventer dere egentlig? At han skal kysse deg? At han skal si du er verdens vakreste? Jenter er så selvopptatte.
      Og til folk som sier at 1-direction er mer personlige, så er det bare tull. Fansen deres er irriterte på at de ikke er mer som Justin Bieber. Justin Bieber, sier hele tiden hvor stor pris han setter på fansen. Og dette har stått i amerikanske aviser osv.
      Folk tar han på hver minste ting han gjør. Å gå rundt å smile hele tiden, det er å være en maskin. Justin er ikke en robot. Han uttrykker følelsene sine og det må han få lov til.
      Slutt å slå ned på han hele tiden. Heller sett pris på det store du faktisk har opplevd. Han har mer enn nok penger, så det er ikke slik at han bare gjør det for å for å fylle lommene enda mer. Han vet at det er fans der ute som har store forventninger til han og han gjør alt han kan for å leve opp til dere. Han kan ikke gå rundt å lytte til det ALLE har å klage på.
      SKJERP DEG SOPHIE. Du er så jævlig selvopptatt! Du burde begynne å få litt mer selvinnsikt!

    48. er så enig med deg når det gjelder hvordan justin var på konserten!!!! glad jeg ikke er alene om dette haha

    49. Du er utrolig flink å skrive bare for å ha sagt det! 😀 Det jeg tror er at Justin Bieber egentlig er veldig ensom. Mange tenker vel at han ikke er det og at han har jo flere milloner fans. Men jeg tror egentlig ikke han har så mange nærme venner og jeg tror han har vanskelig for å finne ut om vennene han har er ekte eller ikke, om du skjønner? Jeg var ikke på konserten og heller ikke meet&greet så kan jo ikke akkurat uttale meg da, men han så helt lik ut på alle bildene og smilte ikke på noen av de så det ut som. Jeg synes egentlig veldig synd i han. Han er jo rik og berømt, men jeg tror han egentlig ikke har det så veldig bra med seg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg