fine øyne igjen

Hei!Jeg har også vært å fikset på vippene mine, så nå har jeg kjempefine vippeextensions igjen! For dere som lurer, så fikser jeg de på SpaSpa, og hver gang jeg retter de opp koster det mellom 400-600 kr, alt etter hvor lenge hun må holde på for å rette opp. Det er så herlig å slippe alt styret med mascara om morningen, å se ca lik ut når jeg våkner som jeg gjør til “vanlig”, haha. Dere som bor i harstad eller narvik bør definitivt ta turen for å få fine vipper!

Her har dere meg uten noe mascara. Fint, sant? 

Ellers er jeg litt deppa fordi jeg har blitt syk, og i morgen er det Justin Bieber-konsert. Det må bli bedre!! Så idag er det film og sløveklær. Føler meg litt som . . ja, jeg vet ikke helt hvem, haha. Miley Cyrus. Det er slik hun kler seg når hun røyker hasj, haha. Nei det der er min humor, vi dropper det!
Så er det jo snart russetid, da. Jeg tenker ikke så mye over det egentlig, og jeg kommer neppe til å hverken drikke så mye eller gjøre masse russekrav. Jeg føler de som gleder seg mest til russetiden er de som begynte å feste ganske nylig, og at det enda er nytt og spennende. . Jeg er lei av å dra ut i en alder av 18 år, bad-ass. 

Capsen er fra madlady.se 

I går var jeg på kino sammen med Mathias, vi så på MAMA og den var ganske bra! :) Den var faktisk litt trist, jeg begynte nesten å gråte, haha. Men den var skummel, spennende og trist, jentene som skuespilte i filmen var sykt flinke og det er sjeldent at små barn faktisk gjør en god jobb! Har dere sett den?

Her er traileren. Hver gang jeg sier tittelen MAMA, så hører jeg inni hodet mitt en gal liten unge som roper ” MAMA!!!:@”, haha.

45 kommentarer
    1. Grunnen til at de fleste gleder seg veldig til russetiden, er jo fordi de får feste sammen med alle avgangselevene for siste gang. Det handler ikke bare om fylla

    2. hei hei. god bedring.
      jet vet hvor vondt det er og ikke kunne dra på en konsert fordi man er syk. håper du blir frisk til konserten i morgen. all god lykke fra meg. jeg skal krysse fingrene får deg. håper du blir frisk.
      klem fra Dina

    3. Har selv festet i noen år før jeg ble russ, men gledet meg som bare det. Russetiden var virkelig et minne for livet, og tror virkelig ikke at den ville blitt den samme uten alle russeknutene og de gøyale russetreffene, de er så mye bedre enn å bare være ute på byen 🙂

    4. Så filmen mama når det var norgespremiere. Åh, trodde jeg skulle pisse på meg når hun ”mamma-damen” kom ut av veggen
      Men jo den var trist, skummel, ekkel og noen ganger morro 🙂

    5. tips, ikke airbrush så masse, ser jævlig stygt og faked ut
      + form øyenbrynene dine bedre, fyll ut de stedene der du ikke har hår

    6. Jeg syns vanligvis det er fint med vippeextensions, men på bildet du tok så ser det rotete ut, ikke frekt ment på noen måte 🙂

    7. MAMA var rett og slett corny.
      Skrekkfilm, no way.
      Tullete film jeg ikke anbefaler til noen.
      Den yngste jenta var litt flink da. Men alt i alt…
      Råtten film tvers igjennom

    8. Håper du blir frisk på dine vegne. Ønsker med syyykt de billettene. Er så misunnelig på alle dem skal på konserten i klassen min.

    9. Tips viss du vil bli frisk rask
      Sov lenge (legg deg tidlegere enn vanleg!)
      Ikke frys kle deg godt
      Drikk Cola
      HA halstabletter
      Spis frukt og grønt

    10. Russetida e jo kingkong!! Mye bedre enn å dra på byen! E liksom felleskapet som e artig! Men e vel kanskje dritt å ha type i russetida 😉

    11. Jeg var og så MAMA på premieren. Jeg syns den var helt latterlig dårlig. Jentene var det eneste positive, for de var utrolig gode skuespillere. Men ellers var historien helt på trynet og utseende til “MAMA” var jo bare helt hysterisk tetit… Jeg har sett utroooolig mange skrekkfilmer, og dette er virkelig en av de dårligste jeg har sett.. Hele salen lo istede for å skrike, det sier litt..

    12. Haha, russetiden er IKKE bare for de som begynner å feste i sein alder? Hva slags tull er det? Da befinner du deg i feil landsdel med feile russetradisjoner. Hadde en konge russefeiring, selv om jeg var “bad ass” som deg og drakk i mange år før russetiden.

    13. Foreslår at du ser The Final Destination 1-5(tror 6 snart kommer?) 4 er spesielt bra! Selv om at når de dør, så er det en litt for blodig død.. blir liksom litt for uvirkelig i min verden 😉 Denne MAMA filmen så helt tragisk ut..

    14. Jeg så den i helgen, og den var grei.. Jeg elsker skrekkfilmer da, men det er ikke den dårligste jeg har sett 🙂 Jentene i filmen var utrolig flinke!
      Jeg er bare 16, og når jeg ser 3.klassingene gå rundt i russebukse gleder jeg meg utrolig mye til festene, stemningen, å være avgangselev, russetreff og alt! Guud 😀

    15. ja så den for en stund siden, lastet den ned! bra den ja! og trist som du sier..satt å tenkte mye etter den:-)

    16. Min russetid starter om en uke og jeg gleder meg kjempemasse!!! Har ikke noe å gjøre med hvor sent eller tidlig man startet å drikke, men heller at russetiden er mye bedre i Oslo-området haha sucker

    17. Så Mama på kino i helgen! Syntes filmen var dødsbra (og skummel)! Blir sjeldent skremt/redd når jeg ser skrekkfilmer, men det ble jeg av denne filmen! Anbefales virkelig!

    18. Jeg har tenkt på vippeextensions, men de så så lange og roteete ut der. Går det an å få kortere extensons, bare for fylde? Blir alle vippe extensions så rotete og unjevne, eller har du bare tatt ekstra mange?

    19. Så Mama for en uke siden. Jeg får nesten hjertestopp av å bli skremt så mye. Men hadde noe med at lyden var driiiithøy også. De slo inn en spiker på ene scenen, jeg hoppet himmelhøyt. HAHA. Men filmen var bra, og er veldig enig med deg at jentene var supergode skuespillere. Veldig søte også!:)

    20. jeg digget filmen mama, var driiit skummel og tist.
      hhaha vi var de ensteste som satt og hylte i salen, dere som skal se den, anbefaler dere og ikke skrike når dere blir skremt. folk blir irritert. 😀 ahhahahahah

    21. seriøst! hvor kjøpte du tightsen? 😮 Jeg har en helt lik og jeg trudde man bare fikk tak i den i tyrkia!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg