nude

Haha herregud jeg fant dette bildet i arkivet mitt fra for nøyaktig et år siden, og holy moly jeg så virkelig annerledes ut på den tiden. Håper noen av dere innser nå at større lepper ER finere på meg! Jeg så jo ut som en kanin. . 

Nå sitter jeg og fikser meg for kvelden, til dere som har spurt hvilke øyenskygger jeg bruker så misker jeg mellom NUDE palette (kan kjøpes HER) og too faced (kan kjøpes HER) . Se bildet under om dere vil se hvordan det ser ut på, jeg synes det er kjempefint! De sitter godt og fargene ser bra ut, er lett å blande sammen. . Ja, perfekt for oss som ikke er så flink med sminke. I morgen kan jeg vise dere hvordan jeg ser ut med smokey eyes!

Idag skal vi feire April som er en god venninne, og så skal jeg sove hos Mathia, så jeg må bare sminke meg ferdig og der etter pakke vesken. 

Haha byttet til en annen sløvegenser for anledningen. . Eller, er det kanskje en jakke? Fra sheinside.com. Og ja til dere som lurer på hvorfor jeg har nye klær hver dag – jeg har sinnsykt mye klær, litt for mye. Snart salgsblogg, kanskje?

 

76 kommentarer
    1. Du er fin uansett str. på lepper, men tror LITT mindre lepper hadde vært enda finere! Åhh, du har så fine øyne 🙂

    2. hehe, ha, du så mer ut som en kanin:p men så STORE som du har nå er jo litt way off og da;)
      se på fotballfrue, hun har restylane men man ser det ikke, hun hadde sånne lepper som deg før! men nå ser det bare ut som om hun “har” lepper:)

    3. Du var mye penre før, fordi nå er alt fokust på leppene dine som gjør at øynene dine ser mye mindre ut:p

    4. Ikke noe frekt i det hele tatt, men personlig synes jeg at overleppen din begynner å bli litt stor i forhold til hva du kler. Underleppa der i mot passer deg perfekt så kanskje tenke litt på å fylle litt mindre i overleppen til neste gang? 🙂 Bare et tips! Du er en fantastisk person!

    5. Du er fin uansett om du har store eller små lepper! det er du som bestemmer om du skal ha store eller små … du e så Fin!:)

    6. bare jeg som syntes hun ikke har store lepper=? greit de er ganske store men ikke for store mener jeg da
      de er fine 🙂

    7. enig i at du kler større lepper, men når det gir deg konstant duckface er det ikke så altfor fint lengre.

    8. Haha, søt kanin da 🙂 Men, skjønner du ikke tar til deg at leppene dine er for store, når så mange sier det på slik en fæl måte. Uansett så tror jeg din leppeform ikke kan ha så mye restylane uten at det ser unaturlig ut. De som setter dette på deg skulle hatt rådgitt deg litt bedre tror jeg. Du ser uansett bra ut da 🙂

    9. det begynner og bli litt mye synes jeg 🙂 Det finnes en mellomting vettu, å jeg synes du var penere på det øverste bildet 😀

    10. Leppene dine ser fucka ut. De er FOR store. Litt mindre er mye penere. Var en periode hvor du hadde fin størrelse på dem, men nå har du tatt for mye av denna restylanen må jeg si…

    11. Alså, det finst “mellom lepper”. Jeg synes bildet før var finere enn de gigantiske leppene du har nå. 🙂

    12. leppene dine var faktisk jævlig fin før, du er fin nå og,men du har litt for store lepper.. litt mindre hadde vært enda finere

    13. De naturlige leppene dine var veldig pene, men du kler uansett de leppene du har nå myyye bedre. Du er kjempefin med litt større lepper, og forresten er fregner kjempefint på deg! Ser det spesielt på det bildet der du har vist frem øyenskyggen din! 🙂

    14. Du er penere med litt større lepper. Men du trenger ikke å gjøre duckface på vært eneste bilde, og leppene dine er jo aaaaaaaaalt for mye restalyne eller botox eller hva det nå enn er! Det ser heeeelt fælt ut Sophie!

    15. Morsomt å se at nesten alle de negative kommentarene er anonyme. Hurra for et liv de må ha når de sitter her og ikke engang tør å utgi seg for hvem de er, de må ha stolte foreldre!
      Uasett – store eller små lepper, det spiller da ingen rolle hva vi synes. Det er du som bestemmer 🙂

    16. Du er så mye finere med dine naturlige lepper, nå er du ikke unik, bare en av mange.
      Hadde vært gøy å sett ned helt naturlig, uten andelepper, fake øyenvipper etc- vedder på at du hadde vært nydelig- less is more! 🙂

    17. Du hadde utrolig fine øyevipper på bilde nummer to. Regner med de er falske siden man ser kanten innerst, hvordan øyevipper er det/hvor har du kjøpt dem? Håper at du svarer 🙂

    18. Du som sier at det er rart når folk er i mot pels, men spiser kjøtt.. Du er ikke noe bedre selv, med alt du forbruker og alt du ikke sparer med.. Du og alle andre, inkludert meg, vi alle får oss en stor overaskelse en dag.. Spesielt vi i Norge. Gleder og gruer meg til den dag.

    19. Kjære Sophie Elise, husker du at du sa at når leppene dine begynte å bli for store skulle vi si ifra? Nå sier jeg ifra. Som mange andre har skrevet her; det finnes en mellomting. Det begynner å se ekkelt ut.

    20. du har en pyskotisk tvangs tanke når det kommer til leppene dine. har du engang lagt merke til det for jæveli skille du har fra armen i motsetning til trynet ditt? brunkrem face. du ser mye freshere ut nå ja men ikke på grunn av leppene.
      jeg hater ikke å er ikke sånn at jeg ikke har et liv (just sayin)

    21. nope..de er ikke finere :S de er unaturlige, for det er ikke bare leppene dine som er större men huden rundt det ogsó og det e rart, og du for en strek over det som bart, og det ser ut som du netopp har s*gd k*kk

    22. Helt enig i at du kler større lepper bedre, men de er hakket for store nå, kanskje en mellomting? det hadde vært sykt fint<3 du er nydelig sophie, uansett!

    23. Sorry Sophie, men overleppen din er ALT for stor. Jeg skjønner godt at du valgte å ta restylane med tanke på at du hadde veldig små lepper, men jeg tror du er blitt litt blind når det kommer til størrelse. Det er greit å ha fyldige lepper, det er fint, men det er ikke pent lenger når de ser ut som en sprekkferdig heliumballong. Så vær så snill, for ditt eget beste, ikke ta like mye som du har gjort nå. Hold deg til en størrelse mindre, det kler deg mye bedre enn slik du ser ut nå. For du er jo en veldig pen jente, og da er det domt å ødelegge hele det pene ansiktet ditt med alt for mye i leppene. Håper du skjønner at det ikke er vondt ment på noen måte, og at jeg sier dette til deg som jeg ville gjort med ei venninne hvis hun gjorde det samme 🙂

    24. Kjempefin kjole til deg, du er bare utrolig nydelig! 🙂 Jeg er forresten enig i at det er finere med litt større lepper til deg, og ikke for å kritisere deg eller noe – men det er ikke like fint når det blir for mye. Men altså, det er jo ditt liv, og ingen kan bestemme over deg og hva du vil gjøre med kroppen din! Jeg synes du er skjønn uansett, jeg <3 Håper du koser deg skikkelig på konsert i kveld, Sophie 😀

    25. ja greit du hadde jævlig tynne lepper før men det finns en mellomting. du har overdrevet det så jævlig! det va fint når det bare va litt, nå ser du heilt på trynet ut.

    26. Helt ærlig synes jeg leppene dine var mye finere før. Du var pen som du var.. Ingen vits i å forandre på det. De nye ser ikke naturlige ut i det hele tatt! Men jeg er jo en person som er i mot silikon og botox da… Synes det er synd at unge jenter sprøyter inn sånne greier bare for å se penere ut. Du var pen fra før etter min mening!

    27. syns du var penere med mindre lepper! og sier meg enig med mange over, det fins en mellomting 🙂 er ikke noe særlig fan av at man ser at ting er falskt liksom

    28. Uenig, synes naturlig er mye finere. Ser rett og slett ut som man har en klump på leppen som er i veien når man smiler osv.

    29. du kommer til å se ut som donatella versace. Skjønner ikke at du ikke selv klarer å se at de trutmunn bildene dine ikke er noe pene. Du var mye finere før…. Det som forbauser meg er at du ikke ser på de ‘negative’ kommentarene. Det de sier er faktisk sannheten. Håper ikke du tror at utseende ditt varer evig.. Du kommer til å “fikse feil” hele livet ditt og ende opp med en psykisk lidelse.. Til alle jenter, naturlig er alltid best

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg