snart diett hehe

Hei!
Jeg har brukt morgenen sammen med han her – altså, the love of my life kort sagt. Takk til dere som sier vi ligner, selv om det er litt rart (vi gjør overhode ikke det). 

Just another mornin’

Nå sitter jeg å ser på mean girls som aldri aldri aldri blir gammel, og spiser kinder maxi til middag. Dette er min siste godteribit for en lang tid framover, etter dette er det slutt på alt det usunne! Og jeg må også begynne å springe mer, røre litt mer på meg. Siden vinterferien har jeg spist som et monster og jeg har vært sykt usunn. Får nesten litt angst når jeg tenker på all dritten jeg har stappet i meg. Men jeg tror riktignok at jeg har veldig høy forbrenning, med tanke på hvor mye smågodt, potetgull og kinder maxi jeg har spist opp igjennom årene så burde jeg ha sett ut som en sumobryter nå, haha. 


Har på meg kosegenseren/cardigan  fra sheinside.com 

22 kommentarer
    1. WOW! Verken silikon puppene dine eller fitta di stakk ut på det siste bildet! hmmmm, hva kan det komme av mon tro???

    2. jævla lurt av deg å dele det her på bloggen sophie, virkelig! tenk hvirdan det her påvirker leserne dine som faktisk er større enn deg i størrelse fordi de ikke har så god forbrenning, og heller ikke spiser alt det dritet du stapper i deg.. Greit nok at du vil dele din hverdag med dine lesere, men tenk hvordan du og påvirker yngre jenter, som får for seg at det å være tynn, lav og å ha silikon pupper er det som skal være fint.. tro det eller ei, men tviler ikke på at mange småjenter er sure på seg selv for at de ikke har pupper, og ikke er tynne, og prøver å slanke seg.. sier ikke at dette er DIN feil, men er ganske sikker på at du påvirker til det.

    3. Hei!
      Jeg lurte på om du kunne ha romvideo? vist du har hatt det, hadde det vert fint om du kunne linket videoen i et innlegg elns 🙂

    4. haha dere ligner ikke?! alle sier han ligner på amanda, ikke deg:p haha omg!
      men det vil ikke si at noen av dem ligner mer på en jente eller en gutt, de kunne bare vært søsken..
      men dere to som kjærester ligner ikke haha

    5. Gøy at du for ikke lenge siden skrev et innlegg der du syntes det var fælt med at trening var blitt den nye trenden. “Åh, jeg kommer aldri til å klare å slutte å spise usunt og begynne å trene, hvorfor kan man ikke bare være tynn og fornøyd med det? Fit is the new skinny, der er så teit” – unøyaktig sitat, men det var noe i den duren du sa. Når skal du begynne å holde deg til dine egne meninger?

    6. Sier som jeg ser noen allerede har skrevet: selv om du har høy forbrenning og kan trykke i deg alt av sjokolade og slikt, så tror jeg du burde begynne å tenke over hvordan du formulerer setningene dine. “Men jeg tror riktignok at jeg har veldig høy forbrenning, med tanke på hvor mye smågodt, potetgull og kinder maxi jeg har spist opp igjennom årene så burde jeg ha sett ut som en sumobryter nå, haha.” Ikke akkurat den beste setningen du har skrevet på bloggen din.
      Jeg har riktig nok ingenting i mot deg, siden jeg syns du virker som en ganske hyggelig jente. Men du må også tenke på de som leser bloggen din, som faktisk sliter med vekta og kan ta seg nær av det du skriver.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg