positiv

Dette er en god dag – eller, en god periode! Idag skal jeg være sammen med noen venninner å se den japanske versjonen av paranormal acticity, og senere kommer kjæresten min hjem! Det er 8 dager siden jeg så han så jeg har supermye sommerfugler i magen og går rundt å smiler hele tiden, gleder meg til å få et kyss eller to eller tre eller tusen :) Og i morgen tidlig drar jeg til oslo med beste Amanda for å se fine Lana del Rey live! Og, uken etter er det jo Justin Bieber konserten. Jeg har booket meg og Stine (som jeg skal med) inn på et sykt fint rom på luksushotellet hvor Justin skal bo (om vi skal tro på ryktene). Og om han ikke skal bo der er vi iallfall på et superfint hotell, viktig å være positiv!

Foresten, dere to jentene som vant Justin-biletter på bloggen min for en stund siden må ringe meg så snart dere kan. Jeg har sendt tlf-nummeret mitt på facebook til dere.

Jakken jeg har på meg er fra sheinside.com og såklart IKKE ekte pels. 

50 kommentarer

Siste innlegg