oslove

Nå skal vi straks bevege oss mot flyplassen, men før jeg drar dit tenkte jeg å blogge litt til dere. Her om dagen ryddet jeg rommet og da fant jeg en pakke som tydeligvis hadde falt bak sengen, og så har jeg vel bare glemt den bort litt. Jeg har leeenge trengt en lue, helst en grå som henger litt bak om dere skjønner? Jeg har hatt min andel dårlig hårdager hvor jeg kunne trengt noe sånt, for å si det mildt! ;) Når jeg åpnet pakken ble jeg derfor kjempeglad for å se at folkene bak osLOVE hadde sendt meg to luer som takk for at jeg har hjulpet dem med å dra inn masse inntekter. Så utrolig koselig! 

Jeg elsker veldeldighet, og selv om jeg ikke blogger om det, så gir jeg store summer til veldedlige formål. Om dere vil støtte osLOVE men samtidig få noe fint ut av det (bortsett fra at dere har gjort noe bra) så kan dere jo bestille en lue på oslove.no ♥ 

Så, hva synes dere? Kler jeg lue, eller? Haha og beklager for den dårlige kvaliteten på bildet, lillesøsteren min måtte ta det mens hun prøvde å holde på seg håndduken etter hun kom ut fra dusjen, haha

Haha, god jul og godt nyttår . . Så lenge er det altså siden jeg ryddet skikkelig på rommet.

35 kommentarer

Siste innlegg