overtrøtt

Klokken er alt-for-sent-burde-lagt-meg-for-lenge-siden og jeg ligger i senga og leser bloggarkivene til Ida Wulff og Kristina Andersen. Det er de bloggene jeg har lest over lengst tid og også de som har inspirert meg mest når det kommer til blogg og jeg tenker – herregud, så mye morsommere blogger var før. Alle blogger, ikke bare de to! Det var ikke så mye outfit, dyre vesker og fine leiligheter. Nå har alle blitt så forsiktige og alt skal være så privat. Jeg forstår det, jeg er jo slik selv. .  

Vel, nå skal jeg gå tilbake til det jeg gjør best: lage dobbelhake mens jeg utsetter å legge meg. Kanskje jeg får slengt inn et par latterkikk for meg selv mens jeg leser på damnyouautocorrect. Og såå savner jeg foresten kjæresten min. Det er stor av meg å innrømme, bare spør venninne mine. Når noen spør meg om jeg savner han sier jeg ” hehe nei, GIRLPOWER hehe”. Men jeg gjør jo det da. Mye. . ♥

Det fantastiske webkameraet mitt står for høykvalitetsiblder fra kvelden. Ser dere meg eller? Vakker som vanlig. Hun der burde være på forsiden av et manneblad. F.eks FHM. 

 

34 kommentarer

Siste innlegg