favoritter fra garderoben

Jeg satt å tenkte på temaer jeg kan blogge om, og en ting som jeg iallfall synes er veldig gøy å lese om er favorittplagg til bloggere! For eksempel ; plagget man bruker mest, plagget man har hatt lengst, dyreste man har, beste kjøp, favorittkjole, sko, jakke, hva man hadde på seg ved forskjellige anledninger osv! Er det noe dere synes er gøy å lese om? Da kan dere jo komme med noen ønsker til hva jeg skal vise fra klesskapet mitt! Jeg har jo walk-in-closet så det er en del klær å vise fram om dere har ønsker.

I første omgang kan jeg vise dere favorittjakken min! Den er fra sheinside.com og jeg har hatt den i to måneder nå . . Den passer bra både til hverdag og fest og holder meg varm nå som vi begynner å gå mot lysere tider, den passer meg perfekt i størrelse OG kostet ikke noe særlig. Det er nok den jakken jeg hadde blitt mest lei meg om jeg hadde mistet!

Skal såklart ha på meg plagget neste gang jeg viser fram!



 

 

33 kommentarer

Siste innlegg