fine venninner

Hei! Jeg hadde en sykt morsom kveld igår, det skjer en gang i blandt at en lørdag blir ikke annet enn perfekt. Eller, bortsett fra at bursdagen ble litt tidligere avsluttet enn forventet var alt helt fantastisk, jeg danset mye og koste meg med jentene! Nå mener jeg ikke å høres frekk ut, men hver gang jeg er ute tenker jeg at jeg kunne gjort en bedre jobb som dj enn de som faktisk er dj, haha ;) Alltid tenker jeg det! Men det er vel sikkert vanskeligere enn det ser ut som!
Nå ligger jeg i senga og drikker ISTE, og resten av dagen skal jeg spise masse søndagsgodteri og gjøre litt lekser. Om bare tre dager drar jeg til oslo med Amanda for å se perfekte Lana del Rey live! Håper det blir bedre enn på hove i fjor, haha. Der snakker vi surt! 

Meg, Lotte, Stine Mari og Charlotte. Jeg tror jeg har de peneste venninne på jord!!! 

Carina, Marte (som var litt søvnig? ;) ) og meg! 

46 kommentarer

Siste innlegg