new shoes baby

Skulle egentlig til oslo på lørdag, men ja . . jeg vet ikke om jeg klarer, haha. Jeg vil jo flytte til oslo en gang snart uansett, men akkurat nå er jeg ung i harstad og vil være sammen med my girls :) Lillesøsteren min har bursdag til helgen også, føler det passer best å være hjemme akkurat da. Og om en uke drar jeg jo til oslo uansett, Lana del Rey! 

Har dere hørt at Frank Ocean kommer på hove? Jeg elsker han, så er utrolig glad akkurat nå! Ellers hentet jeg nye sko på posten idag fra nelly, og alt passet og jeg ble fornøyd.  Nå skal jeg ta meg en stooor posjon med jordbær-is som jeg skal nyte mens jeg gjør noe mindre trivelig, nemlig skolearbeid. . Men men, det må gjøres! 

Hvilket par likte dere best? 

Sko HER 

Sko HER 

Sko HER

Sko HER 

 

35 kommentarer

Siste innlegg