jeg trenger en pause

Hvilket ord tror dere jeg har brukt ofest på denne bloggen? Jeg tror det er stress. Fordi jeg stresser alltid, hele tiden. Nå er jeg spesielt stressa fordi jeg har satt opp mange kjøretimer for tiden framover, og jeg har fått dato for både glattkjøring, langkjøring, teorien og en ca dato for når jeg skal ta lappen (om jeg klarer teorien, såklart). Så idag har jeg hatt full skoledag, vært på kjøretime og etter det dro jeg på SpaSpa for å ta noe som heter “jetpeel”. Det er en behandling som er utrolig bra for huden, og tro det eller ei – jeg kom ut derfra uten de tre kvisene jeg kom inn med! Det bør dere prøve om dere er plaget av uren hud, jeg føler meg som en baby nå.

Nå skal jeg gjøre gyminnlevering og etter det skal jeg sove. .  Jeg trenger å ha en dag hvor jeg er uthvilt, og den dagen satser jeg på blir i morgen ♥

Slenger inn et random kjærestebilde, haha, har blitt mye av de der – liker egentlig ikke kjæresteblogging så skal slutte litt med det – missunner han som er i varme nå mens jeg sitter å ser på snøen. 


37 kommentarer
    1. Er sinnsykt plaget av uren hud og hadde satt UTROLIG stor pris på om du kunne laget et innlegg om hvordan du ikke får det, hva som kan hjelpe raskt og det osv. Hadde hjulpet utrolig MYE <33 bruker sinnsykt mye penger på sminke for å prøve å skjule det, men det funker dårlig.. Haha, er snart blakk 😉 elsker bloggen din, ta den tiden du trenger <33

    2. Hei. Du sitter å klager over stress, når alt du gjør er å være ute å feste og ligge å se på tv-serier. Andre av oss, går faktisk på jobb, har et sosialt liv, jobber enda mer, studerer ved siden av og prøver å forsørge barna våre. Så det at du stresser mye kan du dra lenger ut på landet med!

    3. du lengere opp der som sier att hun ikke har noe klage på fordi hun ser på serier og andre gjør så mye mer, altså alle tåler forskjellige ting før de blir slitne og desutten har ikke sofie valgt og få noe unge å forsørge så hold kjeft ..

    4. du er så flink til å blogge eg e fan av bloggen din <3<3jeg er veldig dårlig du må bare se det bloggen min heter queenelisabth

    5. Du som etterspør innlegg om uren hud, har noen tips til deg her:
      1. Ikke spis godteri
      2. Ha et sunt og variert kosthold(feks fisk 3 ganger i uken, kylling og annet sunt kjøtt)
      3. Tren. Få en sunn livsstil.
      4. Kjøp deg en ordentlig skrubb for huden, feks fra md foundationa elns eller dermalogika
      5. Ikke bruk mye sminke, det er det verste du kan gjøre. Når du bruker drøss med flytende consealer og foundation får ikke huden puste og da dannes uren hud. Hvis du absolutt frengwr foundation og consealer, kjøp den fra i.d bare minerals. Den er fantastisk.
      6. Ikke spis sukker. Litt er jo ikke til å unngå, men prøv å unngå nugatti og annet som inneholder mest sukker.
      7. Sov med håret i strikk hver natt.
      8. Unngå fett hår.
      9. Skift putetrekk minst en gang i uken feks hver søndag. Helst 2.
      10. Ta trankapsler og vitaminer

    6. Haha, ser ut som du er på “sykebesøk” hos denne kjæresten din. Ligger rett ut som om han har svineinfluensa eller noe.

    7. Åh lol, spar meg da… alle ser jo at du bruker den overskriften sammen med det bildet bare sånn at du skal få flere klikk innom bloggen! Ser at noen er så desperat etter penger at de gjør alt de kan for å holde på førsteplassen… det er bare flaut, virkelig. Og det verste er at du lyger for leserne dine, “random kjærestebilde” du liksom

    8. Synes det er utrolig søtt da du blogger om deg og kjæresten din. Så plis ikke stopp med det! Det varmer, og er godt å se noen har kjærlighet i livet, glede og en som bryr seg om deg. Støtter deg og viser omsorg. Lykke. Jeg blir så glad av det. Dere er utrolig søte sammen, og blir glad av og lese hver gang du har vært sammen med han og du legger ut bilder av dere!:)Ønsker dere begge det beste, og vil du skal vite at dere er noe av det søteste jeg har sett. Du er utrolig heldig! HUSK på det. En stor prosent av jentene her ute i verden ønsker en gutt og et forhold slikt som du har. Desverre er det slikt at det er mange som ikke får det, da det lever alt for mange drittsekker her i verden. Selv har jeg verdens beste kjæreste. Jeg kjenner til følelsen av forelskelse, hver gang jeg ser han, er med han. Følelsen av LYKKE. Det er ikke noe man skal være nødt til og skjule, man skal bringe det frem, stråle det ut, sette stor pris på det, og kunne innse hvor heldig man er. ALLE FORTJENER OG VÆRE LYKKELIG. Så ikke hold det tilbake. Det gleder ikke bare deg, men mange andre også.

    9. Du kan posere med rompa bar i et manneblad,lyve om graviditeter,ha dramatiske overskrifter,ja,i d hele tatt! Alt for og komme på førsteplass på blogglisten.Desverre snuppa,Therese holder koken og det UTEN og oppdatere bloggen sin hver dag og UTEN og posere uten truse i mannblad og UTEN og lyve om div. graviditeter:)) Innse det,Sophie..Du kommer aldri til og bli liggende fast på en 1.plass uansett hva du gjør.I mens venter vi i spenning hva ditt neste pek blir for og komme deg på en 1.plass;) Spille i en “voksen film” kanskje? Blir i allefall ikke sjokkert:)

    10. Er det mulig å være så idiot som det du er? Å ta lappen er ikke bare-bare, og jeg er snart ferdig med lappen selv. Du må gjennom masse, og det krever masse øving. Du får ikke den erfaringen kun ved kjøretimer om det er det du tror. Og mens mange av oss jobber for ting, så ser det ut som om du får alt rett i fanget. Og det er det tåpeligste jeg vet om, jeg ser IKKE opp på slike personer. Å jobbe seg til suksess er det som gjør deg til en hardtarbeidende person som til slutt fortjener det som venter i enden av tunnelen. Men kjære Sophie, det er ikke deg. Så bare gå og lev det bortkjemte livet ditt, ingen bryr seg om at å ta kjøretimer er stress. Og det er ingenting å informere oss om, for du gjør det for deg selv, ingen andre.

    11. Ikke slutt med kjæresteblogging, blogg heller mer om ham. funfacts og bilder ogsånt. DET ER EGENTLIG VEEEELDIG GØY !

    12. awwww
      så søte dere er <3 <3 <3
      skjønner at dere er i lag <3 <3 <3
      dere er jo skapt for hverandre <3 <3 <3
      skjønner at du er i lag med han. han er jo såååå søt og pen og sexy <3 <3 <3
      men du og er pen og søt a <3 <3 <3
      men ikke bry deg om e stygge kommentarene de er jo bare slemme.....
      jeg syntes at det er fint med silikon i puppene og i leppene...
      det er mange som liker deg for den du er, og det jør jeg <3 <3 <3 😉
      liker bloggen din og du må ALDRIG ALDRIG slutte og blogge.......
      Da blir jeg lei meg 🙂 🙂
      I LOVE U
      I LOVE U
      I LOVE U
      hilsen meg <3 <3 <3
      ps: har sett deg på fhm blaet og syntes at bildene er kjempe fine <3 <3 <3

    13. det ordet du har brukt mest er “jeg”. bare tell hvor mange ganger det er skrevet i dette innlegget

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg