frustrert sophie

God “morgen” bloggen! Når man har påskeferie blir det jo fort til at man bare ligger i sengen og drar seg litt ekstra lenge, og i dag var ikke noe unntak. Jeg og Mathias har spist pannekaker, spilt ps3 og sett frusterte fruer. . Og ja, jeg har gledet meg sååå mye til å se frustrerte fruer med han, og i følge han var det ” ikke sååå kjedelig” etterfulgt av et ” skal vi se en episode til, hehe” med en ironisk tone, haha. Så kanskje ikke helt suksess, det der! Finnes det faktisk gutter som liker frustrerte fruer, eller er de bare en myte? Kjenner dere noen?

 I dag blir det bursdagsfeiring med kaker og kanskje litt alkohol – jeg har ikke festet på nesten to uker, så nå er det på tide! ;)

Haha, jeg synes han er sååå søt / fin på dette bildet mens han selv synes han ser ut som en Justin Bieber-wannabe. I LOVE HIM!!!! 

94 kommentarer

Siste innlegg