livet, døden og alt det der

Jeg har akkurat fikset meg og skal om noen få minutter løpe ut til bilen, i dag skal jeg til mormor og morfar for å spise middag. Jeg håååper det blir kino med jentene ikveld, jeg har så lyst til å se ” the host”. Har noen av dere sett den, er den bra? 

Igår var jeg sammen med jentene og vi så på “the fourth kind”; jeg har sett den før sammen med kjæresten og synes den er veldig bra! Etter filmen var ferdig filosoferte vi masse om livet og døden, det beste jeg vet, haha :)

Aja, jeg har dårlig tid så vi snakkes senere! 

Rakk ikke å ta bilder med speilrefleksen, så det fikk bli digitalkameraet. Jeg har et rosa fra casio, og det smoother ut huden automatisk så man får null urenheter og kviser – jeg personlig synes bare det ser rart ut, haha! Tskjorten er fra madlady.se 

32 kommentarer

Siste innlegg