supert tilbud!

Jeg avbryter leksegjøringen min litt (ja, jeg gjør lekser i ferien) for å “snakke” litt med dere igjen!

Jeg får hele tiden spørsmål om hvilke extensions jeg bruker, og jeg skjønner ikke at de som leser bloggen min IKKE kan ha fått det med seg enda? Jeg skjønner det er irriterende at jeg nevner det så ofte, men jeg får sikkert 15 mailer om det hver dag og drøssevis av kommentarer. .
Jeg bruker clip on fra luxushair, og når jeg skal til syden bytter jeg til keratinfester (som dere kan kjøpe HER) slik at jeg slipper å bruke så lang tid på håret – selv om jeg bare bruker rundt 10-15 minutter på å feste på håret.  Ellers har jeg skrevet masse om extensions tidligere i kategorien “extensions” oppe på bloggen som dere kan sjekke ut om dere lurer på noe videre, eller så kan dere samle alle spørsmål dere har om extensions i dette innlegget! 

Jeg varierer mellom å bruke clips i 65 cm og 50 cm, på bildet under er det en feil – bildet oppe i midten har jeg 50 cm, og ikke 65 cm. Men her kan dere se de forskjellige fargene jeg har hatt, og nå er det tilbud på clips til 65 cm! Før kostet dette over 2000 kr, men ut mars koster det 1200 kr. Det kan kjøpes HER 

32 kommentarer

Siste innlegg