masse nytt fra nelly

Hei dere! Hvordan har dere det? Jeg har det helt okei. Føler meg så utrolig full av innfluensa, tett i nese, hals, ører og alt mulig. Tok meg en tur på brun og blid før i dag, elsker å sole meg der og brukte en av solkremmene de har i automatene der, så nå er jeg kjempebrun. De får foresten nye solsenger snart på brun og blid har jeg hørt, gleder meg til å prøve!

Som dere kanskje husker hadde jeg en del pakker å hente fra nelly, og i dag fikk jeg endelig meg selv til å gjøre det – vanligvis utsetter jeg slike ting inn i evigheten. . Og i dag er det 10% på nelly om dere bruker koden nellycom10p når dere skal sjekke ut! 

Hva likte dere best? 

Nattkjole til 99 kr HER 

Bikinisett jeg egentlig bestilte før syden men ikke rakk å få i tide, hele settet koster 299 kr HER 

Bikinitruse som jeg også egentlig bestilte for å ha med til syden, jeg hadde overdelen fra før av så den fikk jeg brukt masse i Gran Canaria. Synd jeg ikke fikk trusen før, for det har blitt min favorittbikini! Kan kjøpes HER til litt over 300 kr. 

Natttøy fra kolleksjonen issue 1.3, en ny favoritt! Kan kjøpes HER til 299 kr

Partysko med masse glitter og 15 cm hæl, kr 299 HER 

Sykt freshe gule sko jeg skal bruke til noe hvitt i sommer, 399 kr HER 

Hvit kjole til 399 kr. Den var fin, men jeg må nok være uten bh (hadde på meg bh under her) om den skal se fin ut på. Den kan kjøpes HER 

Jakke til våren, kan kjøpes HER 

Og så, favoritten. En absolutt nydelig kjole som jeg gleder meg helt sinnsykt mye til å bruke. . Ah, håper neste store festbegivenhet skjer SNART!  Kan kjøpes HER til 499 kr

55 kommentarer

Siste innlegg