filosofen

Hei! Nå kommer straks Mathias hit, planen er at vi (eller han) skal lage noe mat ( brownies om jeg får det som jeg vil) og se en film om romvesen! Midt i blinken for oss, alt vi gjør er jo å filosofere om slike ting. Det var slik jeg ble forelsket om han, han hadde en spennende teori om hva som egentlig er uendelig så da hoppet hjertet mitt over et slag og jeg bare ” WHAT, det har jeg ikke tenkt på før!”, så skjønte jeg at dette er gutten jeg vil være med♥

Ellers skal jeg gjøre alt jeg kan for at vi IKKE skal se meg på tv, jeg synes det er så utrolig kleint. Men om dere vil, så er jeg på god kveld norge klokken 21:40, det er FHM-photoshooten de skal vise noen klipp fra idag!

Skjorten er fra romwe.com – jeg elsker blomsterdetaljene øverst, det gjør at den blir ulik fra de andre jeansskjortene jeg har! 

Denne superfine mobilvesken fikk jeg i posten i går fra mobilfashion.no – den kommer til å bli perfekt på Hove, og den passet bra til antrekket i dag! 

95 kommentarer

Siste innlegg