gjør meg til

Hei! Jeg har nettopp kommet ut av badekaret og spiser nå dagens første måltid (klokken 16..) mens jeg ser på frustrerte fruer – og nei, jeg blir virkelig aldri lei av den serien! Jeg spiser veldig sjeldent ordentlig mat nå for tiden, og da ender det med at jeg går å småspiser hele dagen. . Til frokost bruker det mest å bli en skive norvegia eller en frukt, ikke bra! Derfor ble det rundstykker, druer og yoghurt idag. Jeg liker foresten ikke å kjøpe mat på skolen (eller noen andre steder), jeg synes det er så bortkastet å bruke penger på mat når man får det hjemme uansett – så om noen av dere har gode matpakketips, kom gjerne med dem! Er så lei av banan, haha.

Nå må jeg nesten stresse litt, jeg skal dra til byen med pappa for å handle litt, skal lage brownies til meg og kjæresten i dag!

Mmmm har dere smakt denne yoghurten med kirsebærsmak? Farlig god!

Dere som sier jeg alltid skal være så fin på bilder å gjøre meg til – her har dere meg når jeg nettopp har kommet ut av dusjen. Føl dere frie til å ramme det inn. Takker foresten gud for at jeg har vippeextensions hver eneste gang jeg kommer ut fra dusjen.


47 kommentarer
    1. Har du noen gang fått høre at at de har aldri sett et vakrere menneske, naturlig? fy du er så sinnsykt fin!

    2. Er ikke du vegetarianer?
      I NORVEGIA og mange flere oster er det løpe, noe som kommer ifra dyra. Du må altså drepe dyret for å få det.
      Å være vegetarianer vil ikke si å “spise alt annet enn kjøtt og fisk”, men det er faktisk mange andre ting som kommer ifra dyra også. Tror du burde lese deg opp litt mer 🙂

    3. Fineste<3 helt enig med at det e bortkasta å kjøpe mat på skolen! Æ bruke bare å ta me yoghurt eller lage salat eller nåt sånt 🙂 kos dæ me kjæresten i dag!

    4. jeg annbefalermager kesam oppskrift med cottage cheese og jorbær på toppen. la jorbærene være frosne, så tiner de til du skal ha mat. å da holder mate seg kald.

    5. gidder heller aldri å kjøpe meg matpakke. ta med deg en wraps fylt med masse salat. salatblader, tomat, agurk, sokkererter…osv alt du kan tenke deg! superdeilig og varer lenge

    6. EMMA: Vegetarianere spiser alt annet enn kjøtt og eventuelt fisk. Det du snakker om, er VEGANER. Lær deg forskjellen før du begynner å kommentere dritt.

    7. Synes det er veldig bra at du er vegetarianer, men de kyrene og fuglene som blir avlet opp til og produsere melk(ost), og egg har det værre enn de dyrene som blir slaktet. Nå vet ikke jeg om du har kuttet ut alt melke og egg produkter, tenkte bare jeg skulle vidteformidle informasjonen, hehe 🙂

    8. er du klar over at leppene dine er jævli unaturlige å stygge? du går rundt med konstant trut-munn.. ÆSJ!!! dessuten bør du slutte med å fylle inn botox i leppene dine,du ikke behov for det 🙂
      det var dagens utblåsning :p

    9. Jeg vil anbefale å ha med salat med tilbehør og dressing. Synes selv det er veldig godt og sunt. Jeg synes også det er veldig godt å ha med meg brødskive eller baguett med salat og ost (jeg bruker også skinke da).
      Synes du har en kjempefin blogg! 🙂

    10. Hjemmelaga italiensk salat! Det høres kanskje litt avansert ut visst man ikke pleier å lage mat, men det er veldig lett, bare søk på en oppskrift på nettet 😀
      Passer perfekt til vegetarianere 🙂

    11. Ser på bildene på bloggen din, hva skjer egentlig ?? Hva er poenget med å legge ut sånne bilder ?

    12. Har dere sett et vakrere menneske?? :O
      Leste oppe her på kommentarene at Norwegia kommer fra melk som kommer fra kua og at du er vegetarianer. Selgølgelig kan hun spise ost og yoghurt hvis hu er vegetarianer!!? Det er VEGANERE som ikke spiser noe som helst fra dyr. Bruk nøtta deres neste gang dere heger henne ut… -.-

    13. Hvorfor er en skive med Norvegia og et eple usunt? Det høres jo kjempesunt ut. Jeg vet for mye skiver ikke er bra,men en??

    14. Lykke til i kveld!! Du kommer nok til å få mange kommentarer etter at du har vært på god kveld norge!

    15. Ikke lat som du er så naturlig pen når leppene, puppene, brunfargen og øyenvippene (faktisk) er falskt. Til og med det du sier er bullshit. For kort tid tilbake skulle du aldri i noe manneblad men jøss, der er du. Sier at du nesten ikke har sminke på i bladet men sier ikke noe om at det er fotoshoppa til helvette. Lol!

    16. Amanda: det kan vel kanskje diskuteres litt, hun skriver jo selv under hjertesaker: ” Javisst, jeg har tatt et ganske stort valg om å kutte ut kjøtt, egg og godteri som inneholder diverse bein fra dyr (ja, det finnes det mye av!)” De fleste som “bare” er vegetarianer inkluderer ikke den godteri-delen. Synes det er merkelig å kutte ut godteri med dyre-rester, men fortsatt spise ost.

    17. “arme riddere” er kjempegodt og ha med! Jeg pleier også og bruke middagsrester som f.eks pizza, salat eller til og med taco. Du har også nudler, fruktsalat, wok i pitabrød (som er utrolig godt!),eggerøre, listen er faktisk uendelig.
      ellers pleier jeg å lage maten kvelden før, så slipper jeg og stresse med det i morningen, haha.

    18. Det jeg bruker og gjøre er at jeg kutter opp forskjellig frukt og legger de i en matboks. Så tar jeg med en skål eller bolle med vaniljekesam!! <3 sunt og godt!!

    19. og du forresten! vet at dette ikke passer helt til tema, men jeg vurderer sterkt og bli vegetarianer. Og så lurer jeg på om du kan lage et innlegg om noen matretter for eksempel taco og pizza, om hvordan du lager dem uten kjøtt :)Plis!! og så lurer jeg på hva jeg skal si til lærerne på skolen i mat og helsen at jeg er vegetarianer og ikke kan spise det vi lager! hva om jeg får nedsatt karakter elns 🙁 har du noen tips til hva jeg kan si?
      Hilsen en fast leser som ville dødd om du la ned bloggen <3

    20. syns det er veldig lenge siden du har lagt ut video no je, savner å se deg på noe anna enn bilder 😀

    21. kan du være så snill å gjøre en syk grimase på ett eller to bilder? du smiler alltid og virker som om du ikke har noe selvironi, hadde bare vært priceless om du hadde tatt noen bilder av deg selv med grimaser og ikke poser heeele tiden!

    22. Tips til matpakker:
      -salt, varier med dressinger
      -fruktsalat, sunt og godt
      -rundstykker, masse pålegg
      -yoghurt, bland inn havregryn
      -warps, vegetar
      -nøtter, ta med litt mørk sjokolade
      -smoothie, lag kvelden før
      Du har en fantastisk blogg Sophie!!!!!! Lykke til videre og med matpakker!

    23. Du er nydelig uansett du!
      Et lite tips, er havregrynspannekaker! Det er såå godt å ha med på skolen, og kjemperaskt å lage. Du tar 1 egg, 1 og en halv desiliter havregryn og 2 teskjeer sukker. så blander man det sammen, og tar det oppi stekepanna, og former det til sånne små pannekaker. det er kjempegodt å ha på brunost eller gulost 😀
      Eller så kan du lage din egen salat! Bare kjøpe inn salat, så tar du fks tomatbiter oppi, ananas, agurk, og mange andre grønnsaker du liker. Sunt og godt! Forresten, noe du bare MÅ prøve ut hjemme er å kutte opp fersken i biter, jordbær, blåbær, bringebær, eple og mørk sjokolade, og så blande det med ferskenyoghurt. Det er heaven in a bowl! Haha.
      <3

    24. Det er egentlig veldig lett å ta med seg banan på skolen, og den yoghurten er helt nydelig med banan! så mitt tips er å ha med deg yoghurten i en litt mindre matboks eller noe, så tar du med deg en banan (pluss flere frukter eller frokostblanding), så tar du en plastkni i kantinen og skjærer bananen opp i så store biter du vil ha, og vips! jeg EEELSKER det! 🙂
      Andre tips er å tilberede en pastasalt eller noe hjemme dagen før og ta med deg dagen etter 🙂 det er så mange muligheter egentlig! eller ta med deg gårsdagens middag og varme på skolen 🙂 smørbrød osv! bare du setter grenser 🙂

    25. Hahahah, det bilde var jo fint av deg!
      -Bananpannekaker tar 2 sek å lage! Du tar bare et egg og moser en banan, så blander du de to sammen og tar litt kanel i. Så er de klare til steking! De blir stekt utrolig fort, så det er viktig å passe på(glemmer alltid det, woops :s)
      -Brødskive? Var det ikke du som spiste mange brødskiver fordi du var så utrolig sulten engang? Hvis det var deg, så liker du vel det ennå eller? (mange “spørsmål”..heh)
      -Pasta eller pasta salat
      -Fruktmiks bladet med yoghurt eller hva enn du måtte ønske
      Og til du som heter “Navn”(som mest sannsynlig ikke ser denne kommentarem) er ikke bare en skrive med norwergia og en frukt sunt til å være en frokost.

    26. e litt husmor æ :p burke å bake brød helt grov brø, så har æ smør på det åsså har æ en salat i lamme med meg på jobb.
      å når æ ikke gidd det så tar æ å bake/kjøpe langgang/rund stykke å har på ost og skinke (vet du e vegis så du kan ta nå du like) med agurk et – to salat bla , og paprika og tomat e kjempe gått ! åsså e det sunt å ganske rakt og enkelt å lage !:D

    27. Kjøp rundstykker eller baguetter til matpakken, eller lag ekstra mye middag slik at du kan ta med rester på skolen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg