hove 2013!

I sommer skal jeg igjen på hovefestivalen, og som dere kanskje husker var jeg der i fjor også – da så jeg arister som wiz khalifa, lana del rey, mac miller og skrillex, men også mange fler. Det må ha vært en av de beste ukene i mitt liv, og om du enda ikke vet hva du skal gjøre i sommer og vil få med deg masse konserter, ikke dra så langt og bli kjent med nye folk, så dra på hove! Man blir kjent med sykt mange hyggelige mennesker fra hele landet og det er en utrolig stemning på festivalen, det går ikke å beskrive med mindre man har vært der selv.

I fjor drakk jeg nesten ikke på hovefestivalen ettersom jeg var mindreårig, så jeg var der kun for konsertene sin del. Du kan altså godt være mindreårig der å kanskje ikke ha lyst til å drikke noe, men uansett ha det kjempegøy! I år blir det kanskje litt annerledes for min del siden jeg er over 18 år, men hvem vet, jeg liker meg faktisk best edru på slike ting.

Caroline, meg og Anne-Sofie. 

 

I år gleder jeg meg masse til å se kings of leon og calvin harris live, iallfall når jeg ser liveklippene under. . The script skal jo også, og joey badass! Jeg fant NETOPP ut at sistenevnte skulle, da hylte jeg høyt.

 

Håper jeg får møte mange lesere i år på hove, jeg lover dere det er en opplevelse dere aldri vil glemme og det er med god grunn jeg returnerer i år! Dere kan bestille biletter på hovefestivalen sine nettsider HER og det koster ca 2500 kr for alt sammen.

 Skal noen av dere på hove i år, eller har dere vært tidligere? 

36 kommentarer
    1. Jeg møtte deg på Hove i fjor! 🙂 jeg vet ikke hvor mange drita jenter som kom løpende bort til deg, men jeg må bare beklage for at jeg kanskje var litt innpåsliten.. var bare litt stas å se deg! 🙂

    2. Hvordan fikk du med deg drikke inn på Hove når du var under 18? Vet du noe om hvordan andre gjør det når de ikke drar med noen over 18 sånn at man får tatt med seg? 🙂
      Forresten, hvordan fikk du lov av foreldrene dine? Bare spurte du og du fikk lov liksom? Har veldig lyst men tror ikke egentlig jeg får lov, men skjønner ikke hvorfor siden jeg er over 16, haha..

    3. Du bør høre Sammy Adams – I’m so high, tror (etter å dømme på get free lista di) jeg at du kommer til å like den!

    4. Sinnsykt skjønn bloggg! Tenker nå på lese denne fast! For øyeblikket har jeg ikke bloggg selv, men hatt så flaks og har blitt tipset om en utrolig kul konkuranse hvor du kan vinne en sykel 😀 Jeg har kjempe lyst på ny sykkel, så håper jeg vinnner. Men kanskje du er mer heldig? Meld deg på da vel du også! xD

    5. har sååå lyst!! men tvile på at æ for lov siden æ bare e snart 16… korr gammel hva dæm yngste som va på Hove uten foreldre? 🙂

    6. Jeg har bestilt billetter, kjøpte festivalcamp, men er usikker på om jeg vil bytte til Verdens Ende. Har aldri vært der før, så vet ikke hva som er best. Kan du skrive litt om hvor du sov, festivalcampen eller Verdens Ende, og hvor du skal i år? 🙂

    7. Ååå, kan ikke, desverre 🙁 Du må love meg å se The Lumineers for meg, fikk litt panikk, på en måte, når jeg fant ut at de skulle dit. Favorittbandet mitt i hele verden, sjekk det ut!

    8. Jeg beklager men, er det en sigarett du holder i første bilde? Såklart det er. Jeg vet ikke aldersgrensen på røyking, men var ikke du 17 da?

    9. Calvin Harris og Kings Of Leon blir sikkert kjempebra! 😀 Nå ser man jo virkelig hvor mye bedre du kler mørkt hår, mye penere enn det blonde håret du har på bildene 🙂

    10. Enig i at det kan være kult der uten alkohol også, men de fleste går på fylla. Det hører liksom med å drikke på festival. Lett å få alkohol der selv om du er under 18. Kos dere.

    11. Vært der hvert år utenom i fjor ettersom jeg bor 20 min unna. Har alltid vært på Camp Smørøye, og blir vel den i år også 🙂 Litt stas i år ettersom både jeg og typen endelig er blitt 18, har bursdag i august så var enda ikke fylt 18 i fjor. I fjor reiste jeg ikke pga. dårlig utvalg av artister, likte ingenting som kom. I år kommer Stone Sour derimot!! Gleder meg villt 😀

    12. Var der i fjor, og det er jo en selvfølge å komme i år også! Man aner ikke hvor bra hove er før man har vært der selv. Helt konge

    13. Jeg skal første gang i år! Jeg har aldri vært der før så har jeg ikke aning hva jeg skal ha med meg, eller noe.. Lurer på om du kanskje kan lage et innlegg om hvor dere bodde, hadde med dere, hvordan dere kom dere dit, hva dere gjorde når dere spiste, dusjet osv? forklare litt hvordan det var:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg