spenning i hverdagen

Jeg har hatt en ganske spennende dag, utrolig nok. I går kveld ble all elektrisitet i hele byen borte, og jeg tenkte bare ” yess, kanskje det enda er strømbrudd i morgen når vi har tentamen, så slipper vi det!”, men i natt kom den jo såklart på og jeg våknet av at tven sto på fult volum, men etter en stund sovnet jeg heldigvis. Når vi alle våknet i morges var elektrisiteten enda på, og jeg følte på meg at dette kom til å bli en kjip dag. Etter å ha bedt til gud noen ganger gikk faktisk strømmen en gang til, og jeg ble så utrolig glad men vi tenkte vi måtte dra på skolen for å finne ut hva vi skulle gjøre. Tror dere ikke strømmen kom tilbake med en gang vi kom til skolen. . . Så tentamen i nynorsk ble det likevel, typisk!

Jeg kom akkurat hjem, det eneste positive med tentamen for min del må være at jeg alltid er ferdig tidligere. Nå skal jeg se litt på mean girls, lenge siden jeg har sett den!

Mean girls med svensk tekst. . Nice.

28 kommentarer

Siste innlegg