snart tid for konsert!

Nå er jeg hjemme i den gode store senga mi igjen, og gleder meg så mye til å lukke øynene! Jeg har vært våken siden klokken 05:30 i morges og har ikke sovet et sekund siden, så jeg skal bare ned å pusse tennene før jeg slukker lyset. . Eller, glem det. Jeg må vente til pappa kommer hjem slik at vi kan bestille flybiletter, jeg drar jo på Lana del Rey konsert med Amanda om ikke så alt for lenge! Kommer jeg til å møte noen av dere der?

I dag ble jeg som sagt med Mathias til tromsø, vi tok båt i tre timer og etter det fulgte jeg med han litt rundt om kring på ting han skulle gjøre og så hadde vi mange timer hvor vi kunne gjøre hva vi ville, deilig! Vi dro ut å spiste og så tok vi solarium, jeg har altså hatt en kjempekoselig kjærestedag ♥

Tenkte å vise dere noen bilder fra lørdag enn så lenge, da var jeg som sagt i bursdag. Alle disse bildene tenkte jeg ” gud så fin jeg var her!!!” når jeg så de på lørdag, men neste dag når alkoholen har gitt seg ser man sannheten og hvor svett man var, haha.

Haha meg og Anne-Sofie i kjent stil på fest, snakkesnakkesnakke! 

37 kommentarer

Siste innlegg