ut på tur

Hei dere! Nå sitter jeg på båten på vei til tromsø sammen med kjæresten min, jeg tenkte å være med han hit i dag fordi jeg vet hvor sinnsykt kjedelig det er å dra alene, tre timer med båt er brutalt. .Akkurat nå har jeg det faktisk ganske koselig, jeg ser på frusterte fruer og Mathias sover på fanget mitt, hihi. Skal prøve å få han med på en runde solarium når vi er framme i tromsø om vi får tid, jeg har faktisk blitt brunest nå!
I går så vi filmen “life of pi” og den vil jeg anbefale på det varmeste til de som ikke har sett den allerede, en perfekt film for meg med masse fine dyr og natur, haha. Har dere sett den?

Nå skal jeg fortsette med frusterte fruer, jeg har begynt på nytt igjen med hele serien. Nettet her er så utrolig dårlig, håper det forbedrer seg snart. .

Soooove. 


44 kommentarer

Siste innlegg