if we could just stop

Gud jeg er så stresset hele tiden. Faen heller. Om vi bare kunne trykke på en knapp for å stoppe tiden et lite sekund slik at jeg kunne lukke øynene å ikke tenke på noen ting. Det hadde vært fint. .

Derfor klarer jeg ikke å blogge så “bra”, altså så ofte fordi jeg prioriterer ikke bloggen først. Jeg har skjønt at penger og ting ikke betyr så mye, eneste grunnen til at jeg driver på med dette nå er fordi jeg er så glad i mange av dere, og fordi jeg elsker å skrive. Derfor vil jeg helst gjøre det på min måte og når jeg føler at jeg har noe å komme med, ikke prøve å tvinge fram noe fordi da blir det som regel ikke så bra. . Jeg håper dere forstår det. Jeg har aldri hatt lyst til å ha en reklameblogg som jeg har kun for å tjene penger, og jeg håper dere ser hvem jeg er og at det ikke betyr så mye for meg.

Så ja. . hadde egentlig tenkt å blogge dagens outfit, og det tar ganske lang tid når jeg må finne fram litt finere klær, ta bilder alene (har ingen som hjelper meg. . ) redigere bilder, legge ut. . Sikkert et par timer ville jeg brukt på det. Aner dere hvor mange ganger jeg har droppet planer fordi jeg må BLOGGE? Helt sinnsykt mange ganger. Så for en gangs skyld skal jeg ikke gjøre det – jeg skal legge fra meg pcen. Ikke tro jeg ikke bryr meg om dere, fordi det gjør jeg så absolutt. MEEEN jeg er vel litt lei av alt det overfladiske. . 

Snakkes i morgen ♥

 

Tumblr_mhcspm3hqy1qgsfq6o1_500_large

Tumblr_mhcsnnentc1qgsfq6o1_500_large

Tumblr_mhx4lqllpu1qgsfq6o1_500_large

Illustration_art_drawing_kiss_sketch_amazing-5809bc6bf8521d0e25c4cda88a0b7940_h_large

Tumblr_mhx45mjuld1qgsfq6o1_500_large

Tumblr_mf1w6kep5u1qi4ncxo1_1280_large

Tumblr_mi25fiapav1qgsfq6o7_500_large

Tumblr_mh8rjx0jol1qgsfq6o1_500_large

Tumblr_mi25apayrb1qgsfq6o8_500_large

Tumblr_mhcs3zmujt1qgsfq6o1_500_large

Tumblr_mi25fiapav1qgsfq6o4_500_large

Tumblr_mhcsp7bdzy1qgsfq6o1_500_large

Tumblr_mi9hqme0gm1qgsfq6o1_500_large

Tumblr_mhhywmfydc1qhavevo1_1280_large

Tumblr_midrrlnzbk1qgsfq6o1_500_large

Disney_sb_sleeping_beauty_aurora-d455799d34f3b6eaaa3be29d8d6f1f0c_h_large

Tumblr_mibs4q62wk1qgsfq6o1_500_large

Japan_isolation_reality_surreal_teddy_cute-3317e0af30fe1fd72c2ae123d944826c_h_large

Tumblr_mj354vlviw1qgsfq6o1_500_large

Drea_paris_photography_eiffel_tower_pink_balloons_balloons-ab47dfa5051e85d7afa2bb192f118447_h_large

Tumblr_mj3q1a2k9a1qgsfq6o1_500_large

 

 

45 kommentarer
    1. Forstår deg godt Sophie! Ikke vær redd for å legge bort bloggen noen ganger, for familie og venner trenger du alltid 🙂 Leserne må forstå at du trenger noen pauser!

    2. Tror ikke du er den typen blogger som trenger å ta dagens outfit bilder for at leserne skal fortsette å besøke bloggen din 🙂 Men ta deg en pause og ikke tenk så mye på å oppdatere oss hele tiden.

    3. I LUV U. Men ikke lek Justin-ekspert og si sånn: Man ser på bildene hans at han har røyka når du ikke vet hvor mange år han er… Men, uansett, elsker deg Sophie: Keep up the good work!

    4. Jeg har også vært veldig stressa i det siste! Sykt plagsomt!
      Får håpe det går bedre med deg snart;) elsker bloggen din

    5. Ut i fra bldene å dømme så viker det som om du har det litt vanskelig for tiden? Slapp av, leserene dine blir du kvitt så lett, så bare ta den tiden du trenger! Vi kommer alltid til å være her for deg Sophie<3

    6. Øøøøh, si hu som får tilsendt klær hver jævla dag fra sponsoran. Likevel e ikke det viktig? lol mæ i rævva

    7. Forstår deg utrolig godt sophie! blogg når du har lyst, ikke fordi du føler du må!
      jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om fremtiden din? altså etter videregående. vil du studere, isåfall hva? vil du leve av bloggen? og har du noen anelse om hav du vil jobbe med når du blir voksen? hadde vært gøy om du hadde skrevet om det, for det er nok et tema mange lurer på! 😀 elsker bloggen din foressten! <3

    8. REDIGERE bilder? Ånei kjære deg, det har du virkelig ingen peiling på, så hvorfor ikke la vær? Eneste gangene man faktisk ser at du har ”anstrengt” deg litt er når du setter inn fargeeffekter, rød blå grønn osv. Du er skammelig dårlig til å ta bilder kjære deg…. Nesten flaut at en sånn toppblogger som deg ikke vet hvordan man kontrollerer et kamera.. Også skammelig at du har så dyrt kamerautstyr og ikke vet hvordan du ordner med det heller, eller forandrer innstillinger osv. Du fikk jo like bra bilder med det kameraet du kjøpte nede i syden som du tar med speilrefleksen din Sophie, og det sier virkelig litt..

    9. Hvorfor legger du ikke bare ned bloggen da..? Synes helt ærlig at du bare er ut om en oversminka hore med botox i hele trynet… FAKE!

    10. Ler av de som har kommentert dritt, haha!
      Skjønner deg kjempe godt, Sophie! Har det sånn selv for tiden og da er det ikke å blogge det første man priotere. Selvom man er på topplisten betyr det ikke at man MÅ blogge, det er jo vi som leser bloggen som gjør at den har havnet på topp. Syns vi må slutte å ha så sabla høye forventninger til dere som blogger, dere har tross alt et annet liv en bare bloggen.
      Men stå på, du er en fantastisk flink blogger og du er et forbilde for kjempe mange! Og jeg må bare si at jeg syns du er ufattelig pen <3

    11. ta deg litt fri, det fortjener du virkelig! kos deg sammen med venner og kjæreste:))
      elsker bloggen din forresten, du er en utrolig dyktig blogger!
      lurte også på om du kunne ha et lite innlegg om hvor alle de fine bikiniene dine er fra? hadde vert kjekt å vite, hvor de er fra liksååm 😀
      håper du får en fin uke, nyt dagen idag vertfall 😀

    12. stå på kjære deg! Ta deg noen dager fri fra bloggen.. du har et liv uten om bloggen 🙂 å det må folk forstå! er man sliten så er man sliten. da orker man ikke 🙂 kos deg søta! Jeg svikter deg ALDRI <3 vært fan av deg i over 2 år.. såå aldri aldri aldri om jeg ville sviktet deg!!! <3

    13. Poenget med “dagens outfit” er jo faktisk for å vise hva du har gått med > hele dagen <, du misforstår jo poenget om du dasser rundt i pysj eller noe mindre pent hele dagen for så å finne et antrekk du kan knipse et bilde av og legge ut... Og redigering av bildene blir jo egentlig litt dumt. Det er jo helt greit å legge på litt fargeeffekter eller noe du liker sånn sett, men hva er poenget med å ta et pent bilde om du likevel skal redigere det? Drit heller i redigeringa 🙂

    14. Tenker på det du skrev om “er glad i mange av dere”, når jeg leser disse kommentarene, og skjønner godt hvorfor du ikke skriver at du er glad i alle sammen, haha! Herregud, hvis man er så negativ til en blogg trenger man ikke å lese den, det er jo tross alt lesertallene som genererer inntekter for bloggeren.
      Håper ting ordner seg for deg, hvertfall!

    15. Hei!
      Ville først si at jeg liker bloggen din, du er flink!
      Jeg beundrer deg for at du klarer å fortsette å være vegeterianer, selv om det kan by på utfordringer når alle andre spiser kjøtt! Jeg bare lurte på, om du kunne laget et innlegg med ditt kosthold: Hva du spiser/ ikke spiser, og hvilke kosttilskudd du trenger for å få i deg nok næring.. ? 🙂 hadde vært interessant å lest, siden jeg vurderer å endre kosthold til å bli lakto-ovo vegeterianer, pesceterian eller semi-vegeterianer, men vil vite hvor mye regulering jeg trenger i kostholdet 🙂

    16. Synes det er bra at du velger et liv fremfor blogging og heller velger venner fremfor blogg av og til, stå på, det er bra ass :))

    17. ahaha og før idag blogget du om at søndag var shoppedag og at man kunne bruke rabattkode aka du får penger XDXDXDXDXD

    18. Jeg håper du får orden på tankene dine snart, er ikke godt å føle at man aldri strekker til – som det kan virke som du føler ut ifra at du faktisk beklager deg ovenfor noen som bare burde være glad for at du faktisk har skrevet noe som helst her inne 🙂 Jeg syns du er kjempeflink, du er utrolig ung og det at du klarer denne jobben (som det utvilsomt er) så godt som du gjør sier mye om deg 🙂 Stå på, kjære deg!
      ♥ Lizbethosnes.com – Mitt liv som gravid – og ellers litt utenom det vanlige.

    19. alle trenger en pause i blant å tenke gjennom ting.
      vil også fortelle deg at det nå er forbudt med dyretestet sminke! Leste det på vg.no nå i dag.

    20. Har full forståelse for at du trenger en pause iblandt. Meeen… Når du først sier at du er lei det overfladiske… Kutt ut det ustanselige gnålet om hvem av typen din og deg som er brunest da. For DÈT er overfladisk det!!! Ønsker den en flott dag 🙂

    21. Ingen klarer å være perfekte 24/7. Vi lesere hadde likt om du hadde vist mindre av den overfladiske deg, og mer Sophie. En norsk kvinne/ jente, som ikke prøver så hardt å blidgjøre alle hele tiden, men en som er seg selv. Du trenger ikke ta å bytte klær, ta på sminke, krølle håret osv for outfit bilder. Lag en uredigert bildeserie, der du er bare deg. Ikke den perfekte og overfladiske, men virkelig deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg