søndagsshopping

Søndag er, for meg, den store nettshoppedagen! Jeg har allerede en pakke som ligger å venter på meg på postkontoret fra nelly med masse fine kjoler og sko, men ettersom jeg har mistet kortet og all annen legitimasjon får jeg ikke hentet den. . Kortet kommer forhåpentligvis i slutten av denne uken, så da får dere se! Uansett så klarer jeg ikke å holde meg, og måtte bestille noe nytt i dag også. Gleder meg spesielt mye til jeg får kjolen, og gleder meg til å vise den til dere! 

Her er kjolen! Den roper nesten bare ” sophie elise”, haha. Veldig meg! Kan kjøpes HER

Disse skoene kommer nok til å gå fint til kjolen, i sommer skal jeg kjøre på med mye hvitt. . De kostet ikke så mye heller, 299 kr og kan kjøpes HER

Denne jakken så ikke så veldig fin ut på bildene, men jeg har sett den på ekte å vet at den er veldig fin! Har ønsket meg en slik lenge, så nå er jeg fornøyd. Kan kjøpes HER

Dette ser kanskje litt harry ut, men jeg bryr meg egentlig ikke så mye. . Jeg elsker nattkjoler og det er en herlig følelse å kjenne seg litt fin når man skal hoppe til sengs. Den kostet bare 99 kr og kan kjøpes HER

Hva likte dere best? ♥ 

25 kommentarer

Siste innlegg