outfit – party

Nå har flassingen begynt, og som vanlig kommer ansiktet verst ut. Flekker overalt, jo! Men jeg er glad uansett, har begynt å planlegge noen turer i juli-august til varmere strøk, og kanskje noe allerede i mai – begge reisene skal være med en annen blogger, så det gleder jeg meg masse til. . Spennende, eller? Haha, dere får vite etterhvert!

Her kan dere se hvor flekkete jeg har blitt i ansiktet. . Det er det verste med å komme fra syden, når man mister all brunfargen og man ser helt grusom ut. 

I dag har jeg tatt ut keratinextensionene, og nå er det tilbake med clips. . Skal skrive litt om det i morgen tenker jeg, for nå må jeg bare pakke veska å dra i bursdag. Har jo ikke vært ute på en stund, så det kommer sikkert tli å bli kjempegøy! Skal ut med de samme jentene som jeg var med i tromsø, og da vet jeg det kommer til å bli god stemning. 

Sånn her ser jeg ut i kveld, shortsen er fra en eller annen nettside jeg ikke husker navnet på, og toppen er fra chiquelle.com – det er første gang jeg bruker den i dag, og den satt faktisk perfekt! Chiquelle sender foresten varene sine fra norge også, så det er ikke noe problem med toll osv om dere skulle lure. 

 

65 kommentarer
    1. Kjempe fin topp du hadde på deg! Men på enkelte bilder, har du rett og slett alt for stor overleppe i forhold til underleppa :/

    2. hei! Kan jeg få lov til å skrive en konstruktiv kommentar? Jeg vil ikke at det skal leses som hat-kommentar, for det er det ikke. Jeg synest du er en av de søteste personene jeg noen gang har sett.
      Men leppene dine, grunnen til at så mange av oss(de som ikke skriver hat-kommentarer men konstruktiv kritikk) hakker på det, er fordi du tar restylane inni kroken på leppene, om du skjønner? det får det til å se firkanta ut og veeeldig unaturlig. ikke så veldig fint! men bortsett fra det så elsker jeg størrelsen du har fått på leppene dine! synest det er så fint.
      Og til dere som skriver dritt om at hun har for stor overleppe iforskjell til underleppa, har dere noen gang tenkt på at det kan være folk som faktisk har større overleppe enn underleppe naturlig? følest kanskje ikke så godt å få høre det om de leser kommentaren inne på blogger til sophie, eller?

    3. Siden du ikke har noe markerte skinbein eller smilerynker ser du så baby-face med ande munn. Ikkenoe frekk ment kanskje litt, men er fakta.

    4. serriøst, om man ikke har noe godt å skrive så drit i<3 sophie kan gjøre ka fan ho vil uten at noen må kommentere på det! tenk nu over ka man skriv! du er en flott person, både på utsiden og innsiden. Folk som kommentere dritt er bare sjalu på deg.

    5. Det virker som du bare hiver innpå med Restylane og silikon. Og du driter liksom i om det ser fint ut eller ikke, så lenge man SER at du har tatt det!

    6. Herregud, så søt du var med den fargen. Jeg syntes ikke du ser noe flekkete ut nå i viss man sammenligner alle de andre bildene der du har tatt solarium og selvbruning, DA ser du flekkete og stygg ut. Men denne fargen var så naturlig og gylden rett og slett. Det hadde vært ett perfekt bile, så brun og søt som du er, men leppene ødelegger dessverre 🙁 Det ble ikkje så fint liksom…

    7. Hei jeg elsker bloggen din og jeg er fast leser hær.
      Du har en så fin blogg og du er så utrolig pen.
      Jeg syns du er ganske flink på å skrive å legge ut videoer på bloggen din. Du er et stor forbilde for meg. Jeg følger deg på youtube og har du noen tips til hvordan jeg kan få flere lesere sånn som du.
      Elsker bloggen din.

    8. Du skulle ha skrubbet hele kroppen før du dro til Syden, også må du huske på å smøre deg med fuktighetskrem hver dag, så blir ikke flassing noe problem 😀
      Jeg tenkte ikke over det før jeg så noen spørre om “dine gamle venner”, men hva er skjedd med Anne Sofie?

    9. Så fint sminka du var i dag!
      Enig med mari3 i akkurat det der men hvis du er fornøyd er det alt som betyr noe 🙂 og Bryna dine ble drit fine etter du farga dem

    10. Du må bruke minst 30 i solfaktor på ansiktet, da slipper du flassing og flekker. Brunfargen holder seg lenger også.

    11. Hei! 🙂
      Har aldri kommentert på bloggen din før… Men måtte bare si fra til deg om øyenbrynene dine. Du er jo en så vakker jente som sikkert har veldig pene bryn naturlig… Men du napper dem helt feil og for tynne! De ser også skjeve og rare ut… Kanskje du kan gå til en profesjonell og få litt hjelp, så passer de til det søte ansiktet ditt? Bare et lite tips fra meg… Ellers håper jeg du har kost deg på ferie!
      Klem 🙂

    12. Har man blogg må man tåle negative kommentarer. Man for ikke bot hvis man skriver noe stygt. Jeg vet det er utrolig mange som tar restylane, men dette ser ikke bra ut.. syns det begynner og bli mye ”fake” greier her.. 😉 bare et tips.

    13. Hei.
      Hva har skjedd med øyet ditt på bildet? Er det sminken du har vært uheldig med?
      Og jeg så på Insta for en stund siden at Stine Mari kommenterte til tuvaw.. noe med at tuva og hun snart måtte møtes og at hun ville komme på besøk til henne og tcmn! Er det liksom sånn at Stine Mari har gått over til “fienden”? Og at det er et statement på at dere er uvenner? Eller hva skjer?

    14. Hjeeelp? <3Jeg er med i en konkurranse. . Og dersom jeg får folk til å registrere seg kan jeg vinne .. så her er det du må gøre.. man kan vinne Ipad, Speilrefleks og digetalt kamera.. finner du her http://www.dagskupp.no/v/114/ registrer deg og du kan hjelpe meg? Setter stor pris på om du kan hjelpe :’) youmakemyday
      g er en sykt stor fan av bloggen din du inspirerer meg til masse ting! Du gjør dagene mine lyse, jeg vet virkelig ikke hvor jwg skal starte du er så bra sophie ♥♥ du er virkelig herlig og inspirerer meg til å blogge selv. . Jeg vet at du ikke kommer til å gjøre det jeg skal spørre om nå.. men håper du kan det hadde gjort meg så glad og i alle fall når man er syk.. og har vært det lenge : / kan du dele en link på bloggen og hjelpe meg med å vinne det hadde gjort et lite hjerte glad ♥

    15. Det er tydelig at meg og deg har veldig ulik oppfatning om hva vi syns er pent og ikke, for nå som du skriver at du ser grusom ut pga flassing syns jeg du var fantastisk flott! Disse bildene syns ihvertfall jeg du var virkelig pen på. 🙂

    16. Neste gang du skal ha blogganbefaling bør du se på bloggen abeck.blogg.no!! Hun har blitt anbefalt av betinabf 2 ganger og carolinemaria!!

    17. Jeg begynner aldri å glasset når jeg er i syden. Et tips kan være å bruke solfaktor, ganske høy i begynnelsen. Det er bedre å bruke litt lenger tid på å blir brun også holder brunfsrgen mye lenger, enn å steke og bli brent for da glasset du. Du kranbil solbrent selvom du er brun fra før vet du. Og hver gang du blir solbrent øker sjansen for kreft. Og nå tenker du sikkert herregud, kreft maaaaas. Men jeg har hatt kreft, og det unner eg virkelig ingen. Det kan ikke beskrives hvor vondt det faktisk er, det er nesten ikke til å holde ut den smerten.

    18. Digger bloggen din 🙂 Kan du vær så snill å legge ut video av deg fra du var med i x-factor og idol? Har så sykt lyst til å se de, finner de ikke selv. så en gammel sang vido av deg der du sang, du synger overaskene bra :)))

    19. Hei 🙂 Jeg ville bare si at du er en utrolig vakker jente, og elsker bildet av deg på headeren din 🙂 Du ligner veldig på Lindsay Lohan på det 🙂

    20. Kjempefint! Åh, den toppen kledde deg bare kjempebra! 🙂
      Kos deg masse med flere reiser, skikkelig missunlig..
      Klem!

    21. Du er utrolig pen Sophie, men nå (og egentlig ellers) var øyebrynene dine tegnet på veldig skeivt. Prøv å forme de litt mer, med mer rette linjer over og under øyebrynet.
      Og hvis du ikke vil flasse, burde du skrubbe deg skikkelig før du drar til syden, for så å smøre deg med fuktighetskrem når du har dusjet etter du har solt deg. Du som elsker å være brun, burde jo vite dette 🙂 Men du er pen uansett, men dette er noe du burde prøve ut 🙂

    22. Heisann! Jeg ville bare si hvor utrolig bra jeg syntes det er at du ikke er en slik blogger/person som bare skal ha masse merke klær, dyre vesker, goos til 8000 osv. det setter jeg veldig pris på og syntes du skal fortsette sånn. for med den høye lønnen din kunne jo du nesten kjøpt hva som helst! jeg beundrer deg for deg! Elsker bloggen din og, du er en flott jente

    23. har du virkelig ikke noe annet å dele med oss, enn alt negativt? Hvor stygg man blir etter syden, hvor stygg man er som bleik, og hvor stygg og feit du føler deg? Altså jeg liker egentlig bloggen din, men tenk på hva det gjør med folk når du bare sitter å skriver ned hvor stygg du føler deg og hvor ”fælt” du har det fordi du mister litt brunfarge…. Verden går ikke under kjære deg. Mener ikke nødvendigvis BARE dette innlegget, for tviler på at noen føler seg såret av at man flasser, men at du i det hele tatt tar opp i så og si annenhvert innlegg at du føler deg stygg og at du ser feit ut i det plagget osv. Hvorfor gjør du ikke noe med det, hvis du føler deg feit og stygg osv?
      Jeg savner litt hvordan du var før, for ca 1-2 år siden da du hadde det platinablonde håret ditt og rett og slett ga F i hva folk mente om deg. Skammelig hvor masse bekreftelse du trenger disse dagene… Du sier selv at du tar til deg stygge kommentarer og sånt, så hvorfor i all verden legger du ut så provoserende bilder da? Jeg mener f.eks bikinibildene dine nå i Spania (btw, Puerto Rico er den styggeste delen av hele Gran Canaria, anbefaler de virkelig å reise en annen plass på øyen om du skal dit igjen), bildene tyder så innmarri på at du trenger bekreftelse på at du er deilig og fin.. HVOR HAR DET BLITT AV DEN GAMLE, GLADE SOPHIE ELISE SOM IKKE BRYDDE SEG I DET HELE TATT HVA FOLK MENTE?!? Savner hun jeg…

    24. Hej!
      En tjej på Facebook har kopierat/copy dina bilder:
      Erica Jaquline Malmberg / Erica Kingen Malmberg

    25. Etter å ha lest gjennom kommentarene dine, skjønner jeg virkelig at det kan være hardt å være på topp. Folk skal virkelig slenge dritt om alt! Er det en liten ting som ikke er perfekt, så kommer det masse bullshit slengt oppi trynet på deg, og som om de som sitter bak skjermen anonymt er noe mer perfekt selv? ..De tørr jo ikke vise trynet sitt engang. Sånne ting irriterer meg. Jeg for min del synes det er deilig å gjøre andre glade med fine kommentarer o.l. Du er sterk Sophie! Det skal du virkelig ha!:-) Stå på videre!

    26. Du er patetisk.. “Æhhh, jeg flasser, det er dritstygt, jeg er så stygg..” Og bla bla.. Før du fokuserer på “flassen” burde du fokusere på de tingene som faktisk gjør deg stygg.. Blandt annet de leppene, øyebrynene og den flate ræva di. Gjør noe med det før du klager over de små tingene som flass.. Og btw, bruk SOLKREM og ikke soloje for den trengende desperate kroppen din, så slipper du å flasse.. Kos deg med pigmentflekker og rynker når du blir stor. Kommer til å se ut som en 50 åring i slutten av 20 årene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg