i morgen blir det endringer

Hei igjen alle sammen! Nå er det girlsnight hos meg, og jeg skal legge meg tiiidlig i dag. Sitter med vått hår ettersom det tar en evighet å tørke det med keratinextensions, men jeg skal ta ut håret i morgen hos frisør. . Jeg har vært veldig fornøyd, men jeg liker clips best som sagt så får jeg heller ta keratin hver gang jeg skal til varmere strøk! Jeg har faktisk bare mistet to fester (av ca 170 stk) på disse to ukene, det er veldig bra med tanke på hvordan jeg har behandlet det. Så det anbefales!

Har på meg denne genseren i dag, fra madlady.se – elsker den, oldschool.

 

Og i dag er det jo den internasjonale kvinnedagen! Jeg håper virkelig alle dere kvinnelige lesere har blitt passet godt på og pjusket masse med i dag, og at dere har spist masse sjokolade, haha! Vi fortjener mildt sagt denne dagen hvor vi kan få litt ekstra oppmerksomhet, stort sett alle andre dager er jo mannens dag. Jeg personlig føler jeg har min egen lille kvinnedag hver eneste dag, takket være dere får jeg jo masse oppmerksomhet, haha! Har noen av dere gjort noe spesielt i dag?

29 kommentarer

Siste innlegg