best

Jeg skal straks hoppe i dusjen og så forberede her hjemme til jentekveld, har savnet bestevenninne mine så mye ♥ Men først skal jeg som lovet vise flere bilder fra turen og fortelle litt mer! Jeg hadde det så fantastisk og jeg anbefaler alle som har mulighet om å dra noen steder med kjæresten sin om å bare gjøre det, vi kjenner hverandre mye bedre nå (og vi kjente hverandre rimelig godt fra før av) og alt føles annerledes, men på en god måte. Synes det er så utrolig rart at noen av dere faktisk klarer å skrive stygge kommentarer om noe så fint som kjærlighet, tipper de som gjør sånt er bitter og alene. Jeg har det iallfall helt strålende! Men tusen takk for alle fine kommentarer jeg har fått på ferien, dere har vært med på å gjøre det til den beste uka i mitt liv. Og for å svare på et spørsmål : nei kjæresten min er ikke i slekt med Amanda, haha??? De ligner jo ikke engang overhode, skjønner ikke hvor dere henter det ifra og alle blir helt “what the fuck” når de leser dere skrive det, haha

Dagene i syden brukte vi mest på å sole oss, spise masse, gå rundt om kring i byen, gi mat til katter (haha, dyrevenn 1 og 2) og handlet litt småting, blandt annet kjøpte jeg meg nye piercinger, rosa røyk og en kjole. Vi vandt også tilsammen syv bamser på en spillemaskin, haha! Ble helt avhengig av det der. .

Haha, oufit. . Klarte jo ikke å ha på meg klær på dagen, det var så sinnsykt varmt (synes jeg som kommer fra nordpolen, nesten)

Ny piercing! Og ja, jeg har dunhår på magen, tror det er ganske normalt

 

. . men vi var også i badeland! Denne dagen skulle vi egentlig hoppe i fallskjerm men det var for mye vind, så får ta det neste gang… .  Vi kom dit en time før det stengte så måtte bare løpe rundt for å kjøre i alle skliene og bade i de forskjellige bassengene, derfor tenkte jeg ikke på å ta med meg kamera inn. Men det var kjempegøy!

 

. . Etter det dro vi for å kjøre gocart og vi var alene på banen, derfor kunne vi kjøre superfort! Jeg ble faktisk ganske god til slutt og vi begge ville ta en runde til etterpå, men man fikk så sinnsykt vondt i hofta av å slenge fram og tilbake og jeg har enda blåmerke. Men jeg elsket det uansett!

Hahaha, man blir ikke særlig pen av å dra rett fra badeland uten å se seg selv i speilet engang.

. . Den siste dagen skulle vi egentlig dra på en båt hvor man kunne se delfiner i det fri og snorke, kjøre jetski og mye mer, men dette ble også avlyst på grunn av dårlig vær (som ikke var dårlig overhode, tror faktisk dette var den fineste dagen). Da dro vi heller å kjørte buggies opp i fjellet, og vi fikk sett mye! Blandt annet noen fattige områder oppe i fjellet, det var trist. . Men også masse fin utsikt! Mannen som kjørte forann oss var virkelig helt gal, han sendte oss ut på hovedveien i disse bilene og ingen av oss har lappen, haha. Adrenalin. . Jeg filmet litt også, og det ser ut som om det ikke går noe for tmen det gikk virkelig sykt fort og vi ble full av gjørme og søle.

Og en liten video! Det ser ut som om vi kjører sakte, men det gikk kjempefort – veldig vanskelig å filme stabilt! Skru ned volumet litt, høy lyd.

 

Gleder meg allerde til neste gang vi kan dra en plass, jeg holder en knapp på Thailand til vinteren!

 

 

57 kommentarer
    1. jeg har lyst til å ha med kjæresten min til utlandet til sommeren, men han mener at siden det er så lenge til er det usikkert. at ting kan skje i mellom og slikt. jeg synes det bare er bra å planleggejeg da.. men han mente at det ville bli at vi MÅTTE være sammen.. uansett om det skjedde noe.. ser den.. men likevel.. noe å si til dette? lage et forholds-innlegg? hvordan få et bedre forhold å slikt, hehe?

    2. Hahaha, jeg har og syntes at kjæresten din og Amanda ligner! Men jeg har liksom ikke gidda å skrive det i kommentarfeltet før jeg så at mange andre og synes det!

    3. eg syntes “outfitet” var ganske fint og søtt. Og det er helt normalt med dunhår på magen, så det må du ikkje tenke så mye på 🙂

    4. Haha det var litt morsomt at mange synges han ligna på Amanda, fordi venninna mi sa det faktisk til meg i dag, at ho også syntes det, og jeg hadde ikke tenkt på det før hun sa det. Men jeg syntes også at de ligner litt! Men jeg visste ikke at det var mange andre også som syntes det!

    5. haha jo de ligner:) men dere som henger sammen hele tiden synes jo sikkert ikke det haha:)
      men er jo bare morro! de har like trekk!:)

    6. Heei<3 Syns du har hatt en herlig ferie med kjæresten din! Håper dere kan hå et fin forhold. <3 Digger bloggen din.) du har hjulpet meg mye<3!! Elsker deg xoxo <3

    7. Fun fact! Mennesker med lite fett på kroppen får ofte med kroppshår enn de litt “lubbnere” . Det er for å kompangsere for at dere ikke har noe fett til å beskytte dere mot kulde på 🙂 Men herregud, såklart er det ikke noe uvanlig å ha dunhår på magen! De synes jo kanskje litt ekstra når man er så fin og brun som du er ;*

    8. Så ut som en flott tur! Jeg skal også på reise med kjæresten i sommer 🙂 Forresten, hvor har du kjøpt det hvite kjørtet på det ene bilde???

    9. Det er jo ikke negativt da, siden dere alle er sammen ofte. Ser vel ikke dere det! Men Jo! De ligner faktisk!!

    10. Ååh, det hørtes og så utrolig deilig ut! Dere er heldige!
      Var på Rhodos i sommer, og da matet jeg også kattene! Katter er favorittdyra mine, og det gjorde meg fryktelig vondt å se de sultne og små. På det tidspunktet (og fortsatt egentlig) tenkte jeg at jeg ville flytte dit for å fôre kattene!

    11. Haha du har sugemerke 😀
      Heeeelt normalt med dunhår.. Jeg har cirka samme kropp som deg.. bare at jeg er høgere.. når jeg er i syden så blir jeg ofte veldig brun, å da blir “dunhåret” mitt veldig lyst, fordi at solen bleker hår! 🙂
      Sååå iiiingenting å bekymre seg om lille venn ;*
      Elsker bloggen din <3 xOxO <3 ;**

    12. Misunner deg til tuuuuusen som har kjæreste! Jeg er bitter og forever alone, hah.. dere er fine sammen!

    13. Hvor i Gran Canaria var det dere var og hvilket hotell? Ser ganske kjent ut for meg også og lurer på om jeg har vært der =)
      Den nye tatoveringen din er forresten sick fin! =D

    14. Hvor har du kjøpt den blå bikinien din`? Var sykt fin, også skal jeg snart til afrika og da ville jeg hatt en sånn.. Hver så snill og svar, skikkelig vanskelig og finne fine bikinier 🙁 <3

    15. høres kjempe gøy ut!! såg ut som dere kjørte fort! Jeg tror mange synes han ligner på Amanda, for de har ganske like kinn, haha. høres kanskje teit ut, men begge to har på en måte slike striper mellom kinnene og munnen. Nei, dette ble dårlig forklart, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, haha!

    16. likte virkelig godt den siste delen av innlegget, når vi får se hva dere faktisk gjorde i syden, og ikke bare bilder av deg og kroppen din!:)

    17. det ser ut som dere har hatt det kjempefint!! det er hyggelig å se at dere har det så fint sammen 🙂 du har veldig fin kropp, forresten 😉

    18. Synes de er veldig like, bare Amanda er veldig pen jente og kjæresten din en gutt som ser ut som en jente. Noe som resulterer at han er MINDRE pen, om man kan si det slik 😉

    19. Du redigerer bort så mye, men hvorfor ikke sugemerket på puppen? Eller ville du så gjerne vise leserne dine på 13 år det sugemerket og den rosa røyken?

    20. Så fint dere har hatt det! Jeg anbefaler virkelig Thailland, jeg og familien var der i jula, og det var supert! Vi bodde i Kamala, 1/2 time utfor Phuket. Det var så mye å oppleve, elefantsafari, badeland, nydelige strender, billig mat, deilige pannekaker og så mange hyggelige folk <3 vi dro også til Splash Jungle Waterpark en dag, kjempeartig!! :DD

    21. WOW!!! :O den turkise bikinien din var kjempe fin! den satt kjempet fint på deg og fargen var superfin til deg.
      Hvor er den fra? 🙂

    22. det er ikke normalt å ha dunhår på magen med mindre du har spiseforrstyrelser:-) kroppen danner dunhår fordi det mangler et fettlag

    23. “det er ikke normalt å ha dunhår på magen med mindre du har spiseforrstyrelser:-) kroppen danner dunhår fordi det mangler et fettlag” Kommentar over!
      Dette er det mest latterlige jeg har hørt. Du har vel ikke noe kilde til denne påstanden? Alle har hår på kroppen, over alt! Unntaket er på håndflaten og under foten. Noens syns mindre, andres mer. Så ikke kom her og påstå noe så dumt.

    24. Har du tatt silikon? Puppene dine er så svære og det ligner som at du har tatt bitox i ansiktet :p
      Svar meg hvis du har! 🙂 Ser rart ut og deili

    25. Han likner faktisk på Amanda, det er det verste av alt! skjønner litt hvorfor folk sier det. Stokk litt selv da jeg så det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg