orkan

Hei dere, og beklager for at jeg ikke blogget i går men det var orkan her og alle måtte holde seg inne, derfor kunne jeg ikke gå for å blogge. Det var helt okei vær tidligere idag men så ble det bare verre og verre, og det endte med at vi lå inne å så på film og spiste sykt mye.  Det var koselig, men skulle gjerne ha hatt mer sol!  Å legge seg med verdens beste hver kveld, og å våkne av kyss i pannen er ikke det verste jeg har vært med på, så hver dag er på topp uansett været. 

Ellers har det ikke skjedd så mye, vi har vært ute med noen venner og tatt noen drinker, og for å si det sånn ble det to, tre eller tyve for mange for min del og jeg var dårlig i går på grunn av det. Er foresten veldig glad jeg har en kjæreste som kan danse, sooo hot!  Nå skal vi gå ut i regnet for å dra til byen å ta ut mer penger, kjøpe mat, booke fallskjermhopping til i morgen og en båttur hvor man kan svømme med ville delfiner på onsdag. Jeg er så glad, det har alltid vært min drøm å få se delfiner i det fri, og nå får jeg det . . ♥ 

Før jeg går må jeg bare skrive noe lit morsomt som jeg husket på nå, haha. Jeg vet ikke helt om kjæresten min hører dårlig eller om han ikke følger med, slik var en samtale her om dagen når jeg hadde mistet pengeboken:

Meg : Herregud, unnskyld for alt styret 🙁

Han : kordan dyr?

Meg : ……………. glem det.

To bilder fra i går når det enda var okei vær:


176 kommentarer
    1. Det er jo ikke akuratt bilder av de nye sillikonpuppene dine å resylanleppene dine vi vil se når du er på ferie da! Skjønner at dette er en god unskyldning for deg for å vise dem fram, men altså, vi vil se bilder av HVA du å kjæresten din faktisk gjør der nede! Just a tip;)

    2. er det ikke vondt med så store pupper når du er så lav og liten?:s og leppene ser ut som de vil sprekke, er det vondt? isåfalll kos deg søta 🙂

    3. For det første vill jeg si at vi er ikke ute etter å se de stygge sillikon puppene dine og kroppen din. Du finner på unskyldinger for å vise frem kroppen din som ” denne bikinien hadde jeg på idag” ALTSÅ INGEN BRYR SEG! Bare drit i sophie, du legger ut alt for drøye bilder, legg opp! Kjærsten din må være så skuffa herregud. Og du er en jævla løs hore og greier!

    4. Åååh såå utrolig nydelig du er med litt fregner, dødssøt <3 kos deg masse masse på resten av turen:)

    5. Fine kropp du har! 🙂 Ta et med kjæresten din og deg neste gang, hadde vært utrolig søtt!
      Digger bloggen din :*

    6. Høres helt fantastisk ut! Alltid hatt lyst å se delfiner. Men de puppene så en del størrelser for store, ser så stramt ut at de sprekker, pupper skal jo se myke og deilige ut sånn bamse om du skjønner haha dårlig beskrivelse men du skjønner

    7. Utrolig naturlig sånne fake-vipper ser ut på deg! herregud, hahah. Trodde ikke det skulle se så bra ut, skikkelig fint til deg!! Vil også gjerne se bilde av deg og kjærsten, dere er så søte 🙂 Kos deg videre i ferien 😀

    8. Ikke bry deg om hva folk sier av stygge ting. Du er perfekt på din måte,det er sånn du har lyst til å være og da må andre akseptere det. Håper du får en fin ferie videre med kjæresten din og koser deg masse. Likte bikinien veldig godt. Litt fint å ha en bikini hver dag da. Stå på videre. ♡♥

    9. haha, morsom samtale 😀 Skulle ønske jeg hadde utseende ditt, skjønner virkelig ikke hvorfor noen kritiserer deg ! Også må jeg bare si at du virkelig er forbilde mitt, du er vakker både på insiden og utsiden !♥

    10. hvorfor vil du baaare vise frem dine “fantastiske” pupper hele tiden? vi skjønner at dette er en fin mulighet for deg til å faktisk vise deg frem, men hadde det ikke vært mulig og få sett noe annet enn dine pupper trykt langt opp i kameraet..? bare et tips.

    11. Heisann Sophie Elise!
      Bare lurte på en ting, har du tatt noen piller som gjør sann at du får større pupper? Kansje fått tak i det på det ulovlige marked i thailand? Jeg var i thailand engang og kjøpte noe greier man skulle smøre på rumpa så den vokste liksom. Men det funka ikke på meg:/ Gratulerer med ny kjærste btw – dere kommer til å bli SÅ lykkelige!

    12. Haaha, må bare le høyt ut?
      jeg bryr meg om hvilken bikini hun har på seg! hvor har du kjøpt den på bilde? dødsfin! like fin som deg<3, å hvem i helvette bryr seg om hun har store lepper og pupper? hun er fornøyd så kan ikke alle dere haters bare STFU! å foresten du som er først, hvorfor gidder du å kommentere vist du ikke liker henne? barnselihetsgrad lvl 10000

    13. Faen jeg skjønner ikke, hvis dere der ute har et problem med den perfekte kroppen hennes så slutt å kommenter og hopp over innlegget. Hun endrer ikke noe uansett fordi hun har veldig bra selvtillit og hun har ikke noe hun trenger å endre. Pell dere vekk. Vi er ikke ut etter å lese deres stygge kommentarer heller <3 Kos deg masse sofie. Du ser utrolig bra ut!

    14. Så heldig du/dere er! Høres ut som en perfekt ferie! 🙂 Håper dere koser dere masse masse videre, og så håper jeg på noen delfinbilder! 🙂
      Have fun!!! <3

    15. Har lest gjennom kommentarene som allerede har kommet på dette innlegget, og må ærlig innrømme at jeg holder på å klikke i vinkel. Jeg blir så overrasket over hvordan folk faktisk oppfører seg. Herregud.
      Sophie, du er ei fantastisk nydelig jente. Dette er din blogg og ditt liv, så hva slags bilder du legger ut og hva du skriver er helt opp til deg. Lesere har i grunn ikke noe vi skulle sagt, og i alle fall ikke når det er dritt som kommer ut av munnen. Eller skulle jeg sagt sjalusi?
      For det er det all denne dritten er. Det er ren sjalusi. Sjalusi på den dritfine kroppen din, på leserene dine, på bloggen din og på DEG.
      Tør vedde på at INGEN av de som kommenterer her hadde turt å si det stygge de sier rett opp i trynet på deg, Sophie, og da er det bare noe å le av. Barnslige drittunger som sitter sånn og tror de kan gjøre som de vil uten konsekvenser.
      Stå på Sophie, og kos deg masse!! Det fortjener du 🙂
      Klem fra ei som bryr seg.

    16. Kan du ta noen bilder som er litt mer av interesse for oss jenter? Blir så dumt å gå inn på bloggen din bare for å se de vulgere brystene dine ……ha ha ……….må bare le, det er så utrulig laterlig.

    17. Kan du skrive om noe annet? 🙂 Liksom om hva dere gjør der nede osv og legge ut bilder av det (når uværet gir seg, selvfølgelig). Er veldig uinteressant å se på bilder av deg i bikini hver dag. Ikke frekt ment, men begynner å bli litt kjedelig

    18. haha, ser gjennom kommentarene dine, må bare flire litt! morsomt å se at folk blir så sjalue. jaja, du får kose deg! 😀 Skal du virkelig hoppe i fallskjerm?! du mååååå ta bilde 😀

    19. Sjønna ikkje koffer du har så fin kropp, du som sei du e så lat, hata å tren og elska å spis.. 🙁 URETFØRFERDELIG.

    20. Du e så nydli Sophie! Håpe at du og kjæresten kose dokker masse, det høres ut som d, å du stråle på bildan!

    21. Synd at det skal være så dårlig vær da, men bra dere koser dere alikevel 😉 foresten , det første bilde må si at du kler virkeig å gå uten mascara og alt det der … veldig pen 😉

    22. herregud folkens, voks opp. vist dere bare har dritt og kommentere hold det heller inni dere selv, det lukter sjalusi lang vei fra dere. Sophie Elise ta heller de negative kommentarene positivt dette er de sin måte og si at de er ekstremt sjalu på utsende ditt.
      – fine bilder og digga bikinien! 🙂 kos deg videre i varmen

    23. okey… for det første.. du presser inn magen din ENORMT… assa.. det er ikke pent med så store pupper.. jeg er like tynn som deg, og når man ligger så blir ikke magen slik, man kan se ribbenene, men magen blir IKKE sååå flat at uff..

    24. Du er den aller første jeg ser som virkelig elsker delfiner like mye som meg!! jeg kjenner deg ikke, men jeg er sikker på at du har en nydelig personlighet!! 🙂 Kos deg videre i syden med kjæresten 🙂 Lurer forresten på hvordan han ser ut, har ikke sett noen bilder på bloggen :O

    25. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk skal bry seg om puppene dine og at du viser deg fram og sånn hele tiden! Hvis du vil vise fram kroppen så er det ingen andres problem…
      Du er så pen når du smiler!

    26. Hei du! Du er veldig nydelig osv, men ja det kan bli litt i overkant av bilder som drysser av deg på bloggen.. Hvorfor ingen bilder av kjæreste, skole, når du er ute, livet? isteden for bare pose etter pose..Bare ett forslag. men ikke ta det negativt fordi du er mer en nydelig kjære deg

    27. Du er helt fantastisk Sophie! Håper du koser deg glugg ihjæl til tross for litt dårlig vær og noen kjipe hendelser med lommeboken og kameraet ditt. Du har en SUPERbra kropp og bikinien var utrolig fin:) synes det ble et kjempe fint resultat med sikikonen og du skal være så stolt av at du faktisk stod frem og fortalte det, står i stor respekt for det. Det å våkne og sovne i kjærestens armer hver kveld er noe av det beste jeg vet om, jeg er så heldig at jeg bor med min fineste, og jeg unner deg virkelig det gode som følger med det, det er så utrolig koselig!
      HAHAHAHA når det kommer til drinkerne, kan jeg fint si meg enig sa jeg selv var på både konsert og i stor bursdag i helgen, da kan det gå hardt for seg, men altså – we only live once, så kos deg så mye du kan! Misunner deg virkelig for å være i Gran Canaria, kjenner jeg er veeeldig keen på å booke en hoppe-på tur med kjæresten selv! Fallskjermhoppingen høres DRITFETT ut og er det noe jeg vil prøve (meeeen som jeg kanskje må bli litt modigste for å gjøre) så er det det! Har hørt det er dødsgøy og gir deg DEET adrenalinkicket! Ha det drit gøy og la tankene flagge når du gjør det, må være helt herlig!! Så gøy for deg at du også får sett delfiner, heldig du er <3 Skulle veldig gjerne ha gjort det selv, det er jo så fantastiske skapninger! Nyt alt sammen og kos deg masse, masse, Sophie!! Ikke stress med at du ikke får lagt ut innlegg hver dag, for vi er her hele tiden vi! Tenk YOLO (hehe jaaa... Første gang jeg faktisk skriver YOLO), og gjør akkurat det du har lyst til! Husker da jeg dro til syden første gang alene uten voksne og det tok mildt sagt helt av haahah, minner for livet. Etter det ble det hele 6 sydenturen i løpet av 4 mnd med både min beste venninne og kjæresten, dødsgøy! Du er så utrolig flink! KOOOOOS deg og NYYYYT syden!!<3 <3 <3

    28. det er bra å høre at du koser deg og at litt dårlig vær og uflaks med lommebok ikke ødelegger for dere! jeg håper du har det kjempefint med kjæresten din og syntes det hørtes utrolig spennende ut å svømme med delfinen og hoppe i fallskjerm!!
      og jeg elsker bikinien din!! hvor er den fra?
      og sikkert mange som sier dette, og kanskje det ikke blir lest, men ikke bry deg om de drittkommentarene du får! det er jo lett å si, men vertfall prøv å hev deg over det. folk kan mene hva de vil, men det er ikke alt som er nødvendig å si høyt eller å skrive det så alle kan se. men jeg synes u er tøff som er den du er og jeg bare digger det! så ikke prøv å endre deg til noe du ikke er og ikke skjul deg selv! folk er bare redde for å være annetledes og være seg selv så de hakker ned på dem som tør det, men jeg håper du har det fint og koser deg!

    29. 1. bikininen er fra Cubus
      2. dritt i å sleng så jævla unødvendige kommentarer om at hun er en hore, vil bare vis frem titsa sine osv. Dere er mobbere. Hun har ikke gjort noe for å fortjene hatet deres. Ikke klag på hva hun legger ut fordi det er deres valg om å lese bloggen hennes! #Shameonhaters
      3. Sophie? kanskje du kan blogge litt mer om hvor du har vært og bilde av deg og kjæresten din. Kanskje anbefale steder å dra når du drar til gran canaria? Det hadde blitt litt mer interessant men ditt valg 🙂

    30. Heija, så bra du koser deg! Har så sinnsykt lyst å dra til et varmt land nå jeg også 🙁 Du har forresten en fantatisk kropp! Skjønner ikke hvorfor folk klager på noe så vanlig som en kropp? Bare slutt folkens, siden det er kun plagsomt og unødvendig. Du er nydelig Sophie, kos deg videre <3

    31. Bikinien er fra cubus. Og hadde jeg hatt råd til å få meg sånne sinnsyke pupper, hadde jeg pokker meg dytta de i ansiktet på folk ved hver anledning. That’s what blogs are for :)Eneste greia jeg ikke kan skjønne er disse leppene, det er jo trend, men det ser jo absolutt ikke bra ut. Men pupper og kropp det er flott.

    32. Du er så heldig! Kunne virkelig trengt en syndentur sjøl akkurat no. Kjempe fine bikinier du har kjøpt deg, kleddedeg veldig:)

    33. Hva skjedde med å IKKE støtte “svøm-med-delfiner”. selvom du ikkke gjør det selv, støtter du dem jo..

    34. JesusKristus – har aldri skjønt d her. Om d e så ille di her bildan ho legg ut, koffør i fan e dåkker inne på bloggen hennes å læs og kjik da?!! Har aldri fatta d.. Mamman min lærte mæ da æ va lita, at om man ikke har nåkka fint å si – så kan man heller holde kjeft. Men d e visst endel folk som føle sæ bra og på topp me å slenge piss t andre. E jo såååå tøft å sitte bak en datamaskin, å slenge inn anonyme kommentara som kun består av dritt. Skulle vært banka opp me en rusten ståltrå heile gjengen. Shitkids!
      Mææn, dåkker burde skaffe dåkker en hobby. 🙂

    35. ååh, så utrolig søt du er med de fregnene. Så fin du er når du sminker deg sånn (eller ikke sminker deg?). Syntes det kledde deg best, du var mest naturlig og kjempesøt!!

    36. Noen av dere er sykt frekke.
      Hennes liv ikke vårt.
      Tenk om folk hadde kritisert deg får den du er og ikke skjønnhet.
      Jeg sier bare FREKT!!
      Sophie du har utrolig fin kropp og utseende.
      Bra du ler av kommentarene enn og kommentere tilbake!
      Du er tøff stå på med bloggen!
      Ha en ellers fin tur da søta !…
      Å hils til kjæresten<3

    37. Jeg blir så fortvilet over hvor umodne enkelte kan være å skrive slikt som, jævla hore, stygge silikonpupper osv. Prøver dere å få henne til å ta det ut? For det er jævlig unødvendig så lenge hun er fornøyd. Det er jo tros alt hennes kropp. Synes de ser helt stunning ut slik som resten av kroppen! Sykt misunnelig!
      Når det er sagt så er jeg enig mer Renate der oppe. Vil mye heller se bilder av hva dere gjør der nede, håper du får tatt en del bilder på delfinturen da!

    38. Det er jo ikke akuratt bilder av de nye sillikonpuppene dine å resylanleppene dine vi vil se når du er på ferie da! Skjønner at dette er en god unskyldning for deg for å vise dem fram, men altså, vi vil se bilder av HVA du å kjæresten din faktisk gjør der nede! Just a tip;)
      -ENIG DER

    39. Håper du tar det her for hva det er, nemlig konstruktiv kritikk.
      Hadde vært hyggelig å få se bilder fra ferien din, av andre ting enn bikinibilder. Hva med å legge ut bilder av tingene dere gjør og opplever. Til og med bilder av maten din hadde vært hyggelig, så lenge det er litt variasjon! Ellers gjør du en kjempe jobb, kos deg.

    40. Heei! Ville bare tipse deg om å se filmen victora! Det er en norsk (skrike)film basert på en knut hamsund bok, veldig søt kjærlighetshistorie. Men uansett grunnen er at den mannlige hovedrollen er en norsk look-alike på han du liker så godt! Joseph Gordon-Levitt, kos deg videre på ferie med kjæresten din 🙂 (anbefaler deg også å dra på Steak House – resturanten i senteret i puerto rico, norsk resturant og kjempegod mat!)

    41. herregud folk klager over at du finner på unnskyldinger bare for å vise kroppen din, og at ingen bryr seg hva du har på deg osv.. lol, dette er jo sophe sin blogg.. hun må jo få lov til å legge ut bildet av seg selv og kroppen og hva hun har på seg.. bryr du deg ikke? så drit å lese bloggen daaaa.. hun tvinger deg ikke til å lese den -.-‘ gaaaad

    42. Stunning as always! Har svømt med delfiner i et basseng en gang, å vært på havet å sett delfiner svømme vilt når jeg var på Bali, noe av det fineste jeg har vært med på, så håper du koser deg mye! 🙂

    43. Slutt å ta så mye hensyn til leserne dine, kos deg!! Ha det kjekt! Ser ut som du har begynt allerede og det er så godt å se! Elsker å se at du virker stolt over kroppen din og tør å vise ( i allefall deler av) ansiktet, for selv om je ikke er noe stor fan av silikonpupper eller ducklips så syntes jeg du ser helt fantastisk ut her, rett og slett nydelig!! Fin naturlig! Og kroppen din? Woooow, kjæresten din må føle seg heldig 😀 skulle ønske jeg kunne by min kjæreste på en så bra kropp! Menmen.. Og jeg syntes ikke disse bildene er drøye! Greit, ville ikke lagt ut sånne bilder selv tror jeg, men likevel! Du viser ikke mer hud enn andre jenter i bikini?? Så kjør på! Ser ut som du koser deg og nyter livet, og fortsett med det! BLE FAKTISK VELDIG GLAD DA JEG LESTE DETTE INNLEGGET!! Fordi jeg så du var lykkelig. Og av en eller annen merkelig grunn unnet jeg deg det skikkelig! Drit i oppdateringer, opptater når du vil og føler du har tid, digger bloggen din, så er kjipt for meg som leser, men hva er vel en god blogg uten en glad blogger? Hihi. Så koooos deg virkelig. Og takk for et smil. Kjenner deg ikke, men utifra bloggen syntes jeg du virker som en utrolig god jente!

    44. Håper du koser deg på ferie. Drit i alle idioter som prøver og ødelegge ferien din. Du er drit fin!!!!

    45. Hahaha, bra kommentar fra gutten din 😉 Du er så sinnsykt pen, sjalu på utseendet og kroppen din for å si det sånn!

    46. Jeg kan ikke se en orkan, jeg ser bare ei 18 år gammel kvinne som prøver å vise fram bkinien sin med et fugleperspektiv som at man ser puppene hennes mye lettere.

    47. så utrolig digg å ikke trenge sminke seg om morgenen, vippene kledde du kjempebra, ser naturlig ut på deg! 🙂
      kos deg masse, til tross for dårlig vær, klem kjæresten din litt ekstra og nyt dagene
      kos deg masse, klem <3

    48. Tror du vi er interesserte i å se bilde av halve trynet ditt? For å vise frem duck leppene, eller dem NYDELIGEFALSKE vippene? NEI! Det er en dårlig unnskyldning for å vise deg frem. Vi vil jo se bilder av hvordan dere har det, hva dere gjør. omgivelsene, dere sammen! IKKE MAGEN OG PUPPA DINE, Du ødelegger så mye for deg selv, din oppmerksomhetshore! herregud.

    49. Ikke hør på de over som slenger så jævlig mye dritt! Det som teller er at du er fornøyd og kroppen din er nydelig, og hvilke vinkel du tar bilder fra ser jeg hvertfall ikke hvorfor folk gidd å blande seg opp i! Kos deg videre med kjæresten din, dere virker som et helt supert par! 🙂

    50. høres ut som du har det fantastisk? svømme med delfiner og sikkert en flott kjæreste, håper du koser deg masse og nyter det, uansett vær!

    51. Hadde vært fint om du hadde tatt bildet av noe annet en puppene dine..
      Vil jo gjerne se ferieparadiset ditt! 🙂
      Og kjæresten din, sammen. Ikke bare et “superkjedelig vanlig her-er-kroppen-min bilder” Det ser vi jo på bloggen HVER dag. Så hadde vært supert med noen andre bilder til en forandring.

    52. So pen du va naturlig! Kos dej i syden! Synst alle som slenge me leppa over her kan sjå sej sjøl i speile før dei tenke på kor du ser ut 🙂 stå på! Men kan du ta nåken bilde av der du e? Hadde våre kjekt å sett 😀

    53. Jeg elsket de nye vippene dine! Mye bedre enn all maskaraen og løsvippene!
      Beundrer kroppen din og ansiktet ditt! rett og slett alt!
      Har vært fastleser GANSKE lenge nå, og føler at alle de som er innpå for første gang og slenger drittkomentarer med en gang tar feil, de går etter “barbielooken”, du er sophie elise og slett ikke en barbie!
      Elsker deg sophie elise!

    54. var på GC et par år siden og dro på en båttur der vi skulle få se delfiner, dykke, inn i en grotte, paragliding og alt.. fikk kjørt tube, vannscooter, snorkle og se inngangen av en grotte.. that’s it.. men håper dere får en fin tur, og at dere får se delfiner!

    55. Bra du koser deg!
      Håper de ikke lovde deg å få svømme med ville delfiner, det får du nok ikke lov til. Det fikk ikke vi da vi var der. Og etter den ulykken med en damen fra Tyskland som hoppet uti og ble angrepet, er det nok ikke lov 😉
      Men opplevelsen var kjempe bra!! Selv om det var dårlig vær ute på havet 😀

    56. til alle haters: Det er så unødvendig av dere å slenge drittkommentarer på bloggen! For det første: Dere tør ikke å skrive navnet deres engang.
      For det andre: Tror dere hun bryr seg?
      Og for det tredje: Hvem gir dere retten til å slenge dritt om henne? Dere sitter bak en jævla dataskjerm,og skriver kommentarer,anonymt. Lær dere hva ord betyr før dere kaller andre det.
      Sophie du har en kjempefin kropp ikke la noen andre få deg til å tenke noe annet!

    57. Du er så vanvittig vakker, Sophie, jeg misunner utseendet og kroppen din noe vanvittig! Kos dere masse videre i Gran canaria 🙂

    58. Håper du ikke blir lei deg på grunn av alle de stygge kommentarene.. Prøv å ikke bry deg! Gjør som du vil selv! Skjønner ikke hvorfor andre skal bry seg så jævlig mye!
      Du hadde sykt fine øyne på det øverste bildet, har ikke lagt merke til det før 🙂

    59. Woow mer en halv parten av kommentarene er negative. Hallo folkens hva skjer med dere??? Hva vil dere få til ved å skrive et stygg kommentar?? Hva oppnår dere? Hva er målet deres? Det er livet hennes, og hun gjør som hun vil! Kroppen er også hennes hun gjør som hun vil. Hun skal vel ikke gjøre ting med kroppen sin bare fordi dere vil. Idioter!!!!!
      Til sophie du er nydelig! Ikke bry deg om hatersene! Hvis at du faktistk er sterk! Ikke la dem vinne.

    60. her har vi et av de bikini bildene du gruet deg sånn til! Hahah er jo litt morsomt også da. Men oppmerksomhet, det får du!

    61. Drit i alle de stygge kommentarene! De er bare misunnelige. Vi vil se de flotte nye silikon puppene dine og vi vil se hvilken bikini du bruker 🙂

    62. Alle dere småjenter som klager på at Sophie må få gjøre som ho vil osv; litt variasjon av bilder er faktisk noe man forventer som bloggleser. Å være på sydentur er en fantastisk sjanse til å faktisk kunne ta litt fine, lyse bilder av både seg selv (MED klær) og naturen, nattelivet osv. Jeg skjønner at Sophie ser på denne som en mulighet til å kunne vise enda mer fram av de alt for store silikonpuppene sine, men ho må jo innse at folk snart går lei. Folk er mere interessert i hva ho gjør der nede, vi klikker oss ikke inn på bloggen hennes for å se silikonpuppene stappa opp i kameraet. Jeg som leser er ihvertfall ganske skuffa over Sophies holdning.

    63. Du er kjempepen Sophie! Håper ikke du er bekymret for å legge ut bilder av deg selv i bikini lenger, det burde du ihvertfall ikke være. Utrolig imponert over at du klarer å være aktiv på bloggen selv om du ikke er hjemme og det viser mye av hvor dedikert du er til bloggen. Ser jo bare på andre toppbloggere som kan la vær å være aktiv i flere dager av gangen selv om de er hjemme. Jeg respekterer det at du har tatt silikon og det viser at du er veldig sterk og selvstendig – går din egen vei uansett hva folk sier. Personlig vil jeg kanskje si at de er litt store for en så liten kropp som din, men ikke sånn at de er stygge. Håper bare du ikke kommer til å få noen problemer med ryggen, men da er det jo bare å bytte de mot noen litt mindre 🙂
      Håper du koser deg masse. Var i Puerto Rico med kjæresten til jul selv og det er jo kjempedeilig å få en liten pause fra hverdagen! Kos deg masse i sola og varmen 🙂

    64. Ikke bry deg om alle de negative kommentarene, Sophie! Herregud, bare se å kroppen din.. Det er ikke rart folk blir sjalu! PERFEKT <3

    65. Hvorfor gidder du bry deg om hva stakkarslig random lesere kommenterer? De tør ikke engang komme med sitt fulle navn eller bilde av seg selv mens de ljuger til seg selv og tror de er noe bedre.
      Det er ren SJALUSI. Ikke noe annet.
      Drit i dem og stå på!

    66. Om du vil vise kroppen din versegod sett i gang, ingen stopper deg. Men tror du ikke at bloggen din blir mindre interessant når man gang på gang klikker seg inn for å se bilder og lese om hverdagen men får et sjokk fordi der har man to gigantiske mugger slengt oppi fjeset? Vis det aboslutt er så kjekt så kan man jo prøve og balansere puppebilder med andre bilder?
      Jeg vet det er masse fjortis jenter her ute som slikker ræva til bloggere med fine kommentarer hele tiden i håp om å få shoutout eller hva faen, men herregud, dere må vel også kunne se forskjell på om en person prøver og vise frem bikini eller giga monster titties?:p
      Sophie, jeg har ingenting i mot deg, puppene dine, eller leppene dine. Du kan gjøre så du vil, men helt seriøst? Vil du vise deg frem så kan du vel stille deg opp til å bli avbildet enn ta et nærbilde av once again de gigantiske pamela melonene? 🙂 Det er helst det jeg vil se..

    67. Hahah, hva feiler det dere egentlig? Kjenner jeg blir irritert av å lese dritten dere skriver.. ” er det strekkmerker på lårene”? Sjalusi på høyt nivå 🙂 hvorfor MÅ dere prøve å finne alle feilene hennes? Dere har nok ikke noe mindre “feil” dere heller.

    68. Har ingenting i mot at du legger ut bikinibilder av deg selv, men synes det blir så drøyt når du i ett innlegg skriver at du har dritdårlig selvtillitt og gruer deg til det, og når du drar legger du ut SÅ mange close-up bikinibilder? Seriøst, det er så dobbeltmoralsk og idiotisk.

    69. Jeg mener ikke å være frekk mot deg, men jeg syntes det er veldig dobbeltmoralskt av deg å poste bilder som dette etter innlegget du skrev her om dagen. Håper du forstår at du er mer enn bare et pent ansikt og en pen kropp. Hvorfor ikke istedenfor vise oss noen fine bilder av stedet dere ferierer enn å poste bilde etter bilde i bikini? Jeg forstår at du er fornøyd med de nye puppene dine og det har du all grunn til, men det blir fort noe man som leser blir lei av å se bilde av om og om igjen. Dette er bare konstruktiv kritikk, jeg syntes du er en flott jente med en flott kropp, men at du burde fokusere litt mindre på hvordan du ser ut og heller vise hvem du ER. Ha en fin ferie 🙂

    70. mm…puppene dine er jo større enn resten av kroppen tilsammen.. ser ikke så bra ut når du er så lita, sophie…

    71. Har selv vært i Gran Canaria samme sted som deg, har vært der fire ganger og det er såå deilig! Var på et sånn delfin show i Aqua marine land? Vet ikke helt om det var det det het, men noe rundt det! Også dagen etter delfinshowet dro vi på båttur og jeg så sikkert 500 delfiner! Jeg så utrolig mye forskjell fra showet og de som var i det fri! En opplevelse jeg virkelig aldri kommer til og glemme! Gled deg Sophie:-)
      Kjæresten din er utrolig fin, dere er heldig som har hverandre. Ta vare på hverandre:-) kos dere masse videre:-)

    72. jeg begynner å bli litt lei av alt du legger ut.. du e klar over at bildene dine kan bli plassert på forskjellige sier å da mener jeg PORNO sier… du må ta å se igjennom bildene dine før du legger dem ut på nett! ta å skjerp deg jente 🙂
      Jente på 18 her sier bare ifra :))
      Plus jeg tror ikke dine foreldre heller e så enig hva du legger ut!

    73. Syns du var sykt pen på d bilde der du ikke hadde sminke, du er fin me og uten sminke 😀 heldigen deg!! Kos deg masse resten av ferien, å må bare få
      Si at jeg digger bloggen din og hvor godt jeg liker at du tørr å si dine meninger uansett om noen barnslige/ folk som er sjalu skriver dritt komentarer :)) fortsett sånn^^

    74. Serr.. ” ikke kommenter kroppen min, vil ikke ha oppmerksomhet for den” hahah, søte lille du. Ta bilde av det stygge tryne ditt istede for kroppen da vist det er så ille. Ingen syns puppene dine er fine uansett. Stakkars deg

    75. Omg, puppene dine er ALTFOR store!!!! Skjønner ikke at du tok silikon i de monsterne der!
      Og napper kjæresten dine øyenbryna? Er han bifil? Så veldig jentete ut..

    76. Det bildet hvor du delvis holder hånda på ansiktet må være det søteste, peneste og fineste bildet jeg noen gang har sett av deg her på bloggen! Så naturlig og fin 🙂
      Og btw, stå på, vær deg selv! Ta de valgene som er riktig og viktige for deg og ditt liv.. Ikke la deg påvirke av umodne, sjalu og bitchy blogglesere!

    77. 1. pust dypt inn 2. tenk på en du liker 3. trykk F10 fem ganger 4. skriv denne som kommentar på fem sider 5. se på bakgrunnen din

    78. HAHAHAHAHA DE PUPPENE DER KAN UMULIG HA VÆRT EN ORDENTLIG LEGE SOM HAR GJORT?! ÅÅH GUUUUUUUUUUUD HAHAHAHAHAHAHA DØR. STYGGESTE

    79. Ikke bry deg om stygge kommentarer du er flink til å blogge! Og
      Fortjener ikke så stygge kommentarer! Stå på videre

    80. fin blogg ja,men jeg føler de innlegget der du skrev før du skulle på ferie at du var redd for å vise deg i bikini osv,bare var så veldig oppmerksomhets søkende,jeg likte bloggen din sophie,men nå føler jeg den skriker litt vel : se på meg ,jeg har silikon. sorry asså ,du kan ta dette som konstruktiv kritikk;)

    81. Skjønner ikke hvorfor folk skriver stygge ting. Du er så utrolig pen/søt/nydelig og mye mer. Hvorfor syntes noen det er så viktig å ødelegge selvtilliten til folk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg