gran canaria next

Hei! Om en liten time sitter jeg på bussen på vei til flyplassen, og jeg har enda ikke funnet klærne jeg skal ha på meg å reise i. . Jeg oppdaterte ikke mer i går fordi jeg dro ut for å spise med jentene, Isabel har bursdag i dag og blir 19 år (gratulerer!!!) så det måtte vi jo feire – og jeg har aldri spist så mye før i hele mitt liv, jeg hadde oreomilkshake, smoothie, kake, is og potetbåter. Høres kanskje ikke ut som så mye men når hver av de er en egen matrett så ble det en hel del!

Etter det kom Mathias (altså min kjære) hit og så snakket vi litt om hvordan vi skulle gjøre det i dag og hva vi har lyst til å gjøre mens vi er borte. Vi har lagt mange planer og for å si det sånn, så merkes det at vi har vært bestevenner og drittunger sammen på ungdomsskolen for mye rart er planlagt, haha. . Gleder meg så utrolig mye, dere aner ikke! 

Nå må jeg få slengt på meg klærne, jeg forhåndsskriver et innlegg straks som kan komme ut mens vi er på flyet! Noe dere vil jeg skal skrive om?

Meg akkurat nå! Nyvåken og trøtt, så derfor må jeg kjøre på med litt effekter.. Rekker ikke å rette håret, pokker. 


67 kommentarer

Siste innlegg