true!

Fant dette bildet på kissie sin blogg , og det her er sååå sant. Jeg blir dårlig når jeg får høre at “om du hadde vært selvsikker hadde du ikke vist så mye kropp,  du søker bekreftelse.” Er man selvsikker så gjør man hva faen man vil! Det er viktig å huske på, har dere merket hvor mye selvsikkerhet og personlighet gjør for en person? Det gjør alt. Det er altlid det jeg faller for hos en gutt, personlighet. Viktig viktig!

Blir litt for teit at gutten står der å prøver å være fin uten noe på overkropper med et sånt budskap på en lapp. . Her har vi en gutt som bare prøver å få seg noe, haha. 

41 kommentarer
    1. jaaaaa!111h ughgjg Taaaakk, Sophie,for at du nok en gang viser nøyaktig hvorfor jeg leser bloggen din hver dag.

    2. jaaaaa!111h ughgjg Taaaakk, Sophie,for at du nok en gang viser nøyaktig hvorfor jeg leser bloggen din hver dag.

    3. Helt enig. Er så lei av gutter som opptrer “søte og respektfulle” med plakater som sier at jenter er så vakre slik de er. Halvparten av dem lyver bare for å få likes eller nakenbilder osv…

    4. Men så vil jo du ha bekreftelse også da. 🙂
      “Her har vi en gutt som bare prøver å få seg noe, haha.” Og det kommer fra jenta som legger ut lettkledde bilder av seg selv på bloggen sin.

    5. Jeg har mer respekt for de som tørr å legge ut ett sminkefri bilde av seg selv, i steden for et bilde av kroppen med bare undertøy på… spør du meg er dte bare kjæreste som skal se deg naken, ikke hele verden…

    6. Hahaha! Oh baby, did he leave a big scar?Skjønner at du ble litt opprørt når han har ett poeng, du søker bekreftelse og vise kroppen din 24/7 for å få betre selvtillit av alle de 12 år gamle leserne dine sine komentarer. Han traff visst ett sårt punkt hos deg ja, derfor du rager.
      “Blir litt for teit at gutten står der å prøver å være fin uten noe på overkropper med et sånt budskap på en lapp.Her har vi en gutt som bare prøver å få seg noe, haha.” Hooooold on now, unnskyld meg, men var ikkje det du som liksom skulle være så smart og klok selv om du ser ut som en hore?
      Han står med bar over kropp og med lappen framfor fjeset. Han dekke fjeset men ikkje kroppen, det står til og med på lappen dumma. Han prøvde å få frå en point men det skjønte vel ikkje du…

    7. Fy faen, her er det mange dumme jentunger som kommenterer og svelger pisspreike til Sophie ganske så rått.
      Bare “bad boys” som liker jenter som tror det å være selvsikker betyr at man kan “gjøre hva faen man vil”.
      Beklager jenter, men om dere skal finne dere en gutt som faktisk ikke håper av etter en stund, så burde dere bare glemme slike bitch-tips som dette.

    8. WOW, høres ut som en annen YOLO- epoke er på vei. Jeg kan selvfølgelig også legge ut nakenbilder av meg selv, ingen stopper meg for den saks skyld. Det er fortsatt feil i den forstand at det er trashy. Ja, hver gang jeg nevner bloggen din for venner/venninner, assossierer de deg ofte som hun .. ja… vil ikke skrive det, men du vet selv hvordan den regla går. Vil du bli husket for å ha tatt silikon og lagt ut bilder av deg selv i undertøy? Er det DET som er viktig for deg? Isåfall, congratu-fucking-lations, du har klart det.

    9. Jeg tror at “det er bare for å få en bekreftelse” er en unnskylding latinger og folk som faktisk har dårlig selvtillit bare bruker. SELVFØLGELIG skal jeg vise frem det jeg brukte hundrevis av timer på treningstudioet på, det jeg slet for.

    10. Haha, retard du, Sophie. Du har nok ikke forstått ting helt. Mer respekt for jenter som legger ut sminkefrie bilder av seg selv, enn nakenbilder! Og da mener jeg sminkefrie bilder, ikke “sminkefri” ;))

    11. Det er jo faktisk sant at du legger ut slike bilder for å få bekreftelse av 14-år gamle jenter og guttunger. Folk rundt din egen alder innser jo hvor jævla patetisk forsøket ditt er når du legger ut bilder med kjolen rett over nipplene og den gangen du tok bilde av bare underlivet ditt med en truse på selv om det var irrelevant i forhold til innlegget. Hva vil du fram til? Det er ikke modig å legge ut lettkledde bilder av seg selv, det er løst og trashy. Alle som vil kan klare det, men de som ikke gjør det vet selv hvor sinnssykt dumt det er. Jeg gjorde det én gang da jeg var sånn 14-15, og jeg er utrolig glad for at jeg har vokst ifra det og innser nå at en selvsikker kvinne eier selvrespekt for kroppen sin, ikke lever eller slike fjortissitater som bildet du la ut her.

    12. Jenter, som gutter, kan gjøre hva enn de vil med kroppen sin! Om det er å vise den frem til alle, eller å skjule den, det får være deres valg! Og gutter har ingenting å si på om hva jenter gjør med SIN kropp. Jeg sier ikke at en jente med mye selvtillit MÅ legge ut bilder av kroppen sin, men en jente med selvtillit gjør, som det siste bildet sier, hva faen hun har lyst til!

    13. Hva tror du gutter liker best og jenter er mest misunnelig på?: En jente som er naturlig brun, har naturlige pene øyner, naturlige pene pupper og naturlig fint hår, og som ikke prøver å vise fram alt hun har, eller en som deg? falske vipper, falske pupper, falske negler, falsk hår, altfor kort kjole og altfor stor kløft.. Det er jo opp til hver å enkelt hvordan de vil se ut, men skjønner ikke hvorfor du er så høy på pæra å tror alle er misunnelig på deg… Når det blir snakk om deg blir det alltid prata om at vi ikke skjønner hvorfor du gjør alt dette med deg, og alle er enige om at du har vært såå mye penere uten:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg