jeg har “blitt ny”

Herregud så herlig det var å våkne opp med langt hår i dag, haha! I går tok jeg keratinfester i håret, og det ble kjempebra. Jeg bruker de fra luxushair i farge #2, (fargekart HER) og jeg har 170 fester i håret nå. Vi brukte hele tre timer, men det ble jo til en liten jentekveld etterhvert så koselig var det. Jeg har sagt det tusen ganger før og jeg kan gjerne si det tusen ganger til, jeg kjenner virkelig verdens beste jenter ♥

Uansett, jeg er utrolig fornøyd med resultatet og det ser veldig ekte ut i super kvalitet! Jeg synes ikke det er ubehagelig å ha det i håret, kanskje fordi jeg er så vandt med clips? Men jeg må bare si at jeg liker clips best, fordi da kan jeg style det mer som jeg vil. Når jeg er hjemme fra syden skal jeg ta ut keratinfestene hos frisøren, men keratin er definitivt noe jeg skal fortsette med HVER gang jeg skal til syden, og på hove i sommer! Så slipper jeg å ta av og på håret hver kveld, det kan jo være et stress i seg selv. . 

Dere kan kjøpe keratinfester HER , i den pakken er det 175 fester og det alt dere trenger. 

Jeg viser dere resultatet før jeg drar ut! Har noen av dere hatt keratin før? 

Slik ser det ut i en pakke, jeg hadde 10 stk slike pakker. Men jeg brukte ikke alle!

Her hadde vi festet på halvparten av festene på en rad, om dere skjønner. Litt vanskelig å forklare!

Fine Charlotte! Jeg ville virkelig ikke være med på bilder, og som dere ser i bakgrunnen ville ikke Amanda heller, haha. 

42 kommentarer
    1. Så deilig! Gleder meg til å se resultatet 🙂 når du kommer hjem fra syden, kan du lage ett innlegg om hvordan det har vært med Keratin iforhold til clips? Jeg har ett kjempestort dilemma… Vet ikke hva jeg skal velge

    2. Jeg har hatt keratin før men det blir veldig lett floker og det sliter sterkt på håret! Men det såg bra ut:)

    3. Ja satt på kretain hår som er satt på hos frisøren, det er kjempe fint de førte 5 mnd, men når håret mitt ble lenger og festene kommer lenger ned så ble det bare tugger og håret surra seg i sammen! 🙂

    4. Jeg har det, og har hatt det en stund og andre ganger før det. Jeg er veldig fornøyd ettersom jeg har veldig lite tid på morningen, og da slepper jeg å bruke den lille tiden jeg har på å feste på clips liksom. Nå er håret mitt slik som jeg har med clips, eeeelsk. Håper du ble fornøyd!

    5. Jeg har nettopp hatt tape hair ex og vil bare si lykke til med å ta det av 😉 Du kommer til å ha lim fester igjen i ditt eget hår…

    6. Har hatt det mange ganger og har det i nå 🙂 nå er jeg drit lei og skal snart ta de ut og begynne å bruke clips ;o wtf?!?! Skal du ta det i og ta de ut med en gang?! Hvorfor? Ekke det dyrt å holde på sånn? ._. Selvom du sikkert tjener jævlig bra da

    7. Så smart 🙂 Blir sikkert kjempe fint!
      Meen jeg lurer fælt på en ting nå, og håper du vil svare:)
      Når du skal dusje, og ha i såpe, blir ikke det utrolig vanskelig og ubehaglig? Altså med alle festene som man kommer bori? 🙂

    8. vær forsiktig med håret ditt når du har keratin fester, husk at du må ha pause innimellom… fikk litt vondt i meg når jeg så hvordan dere har festet de. pga dere ikke har festet det rent og at det står ut, så kan du få dragnings skade. men prøv å vær nøye og forsiktig med det. har sett altfor mange jenter som har mistet og ødelagt håret sitt med keratinfester… men lykke til:)

    9. Håret er ikke riktig festet. Det skal være rette horisontale linjer i håret når dere fester en remse bortover, men hun som har festet det har laget en linje som går “hulter til bulter”. Festene står rett ut, og jeg er enig med hun som skriver over her at du kan få dragningskader. Anbefaler deg å få dette fjernet når du kommer hjem fra syden, og at du neste gang du vil ha keratinfester går til en frisør og setter det på. Det der ser ikke bra ut!!

    10. Oida.. Der der tror jeg du kommer til å slite litt med, det er ikke festet riktig overhodet. Selv har jeg alltid keratinfester i håret, og om det blir gjort riktig sliter det ikke mye på håret som det virker som flere over her tror. Får man det gjort av noen som kan det er det null stress. Til neste gang bør du huske på ikke å feste alt håret i festene, det skal være litt hår imellom, hver pasé skal være rett inndelt og prøv å ikke få med så mye av håret rundt inni festene, det skaper floketrøbbel, og festene skal ha en naturlig fallretning, ikke stikke utover. Er frisør og ser daglig jenter med altfor dårlige extensions. Er det gjort rett er det fryd og gammen 😉

    11. Det som er bra er jo at du skal til syden. Bare bad masse i klorvann og kos deg, dette vil svekke festene, gjøre de mykere og det blir da lettere å fjerne de uten at du mister så mye av ditt hår. Men helst ikke gå mere enn 1 måned med dette, så går nok dette fint:) Ha en fin tur!

    12. Jeg har hatt sånn før, tok det i syden. Håret ble veldig tynnt da jeg tok det ut siden vi måtte klippe det ut, men angrer ikke ett sekund 🙂
      Elsker designet ditt forresten 🙂

    13. Herregud.. Jeg har frisørutdanning å har sveist masse hår opp gjennom, å det der måtte jeg se på to ganger!! Kanskje den verste påsettingen jeg har sett.. Fin måte å ødelegge håret ditt på! Skal man først bruke penger på keratin-extensions så bør man gjøre det hos en frisør eller hos en som har bred erfaring. Fikk litt vondt i sjela da jeg så dette bildet.. Auch!! Med slike påsettinger risikerer man ofte å sitte igjen med kun fjoner etter man har fjernet det.. Sann mine ord; skal du fjerne dette hos frisøren så kommer frisøren din til å spørre HVEM som har satt på deg dette.. Haha, huff.. Grusomt!!!

    14. Ja jeg har hatt det og måtte ta det av etter en uke… fordi håret mitt ble slitt osv… men den type hår er så bra for de som vil ødelegge håret sitt på, så synes det er anbefalt til de som vil bli skallet for er jo det keratin er laget for, så får bare håpe det skjer alle som har tatt keratin 😉

    15. SE HER SOPHIE ELISE!!!! Jeg må bare få si at neste gang MÅ DU PRØVE TAPE FRA LUXUSHAIR! Det er det beste jeg har opplevd. Så utrolig deilig å slippe clips, men du må være ekstremt flink til å stelle det. Når det skal av, er limfjerneren supergod, se film på youtube hvordan det skal settest på og hvordan du tar det av. Jeg lover deg, du kommer til å ELSKE DET :)Gjør en det på riktig måte mister en ikke hår, og limet henger ikke igjen i ditt eget hår. Håper du leser denne kommentaren! PS, du er hærlig! Hilsen erfaren extensions bruker =)

    16. Jeg har hatt clips, keratin og microringer å av de tre tingene syntes jeg det var best med keratin, dette fordi jeg helst vil ha langt hår hver dag å må rette ut håret før jeg setter clips på! Men jeg blir jo selvsagt lei etterhvert av de keratinfestene så der syntes jeg clips er bedre, men vanskeligere å holde reint. 🙂

    17. Det river i sjela når jeg ser slikt arbeid av å leke hobby frisør. Mister du et feste mister du et stort pungt med hår. Linjene skal være horisontale og håret du skal feste i skal være inndelt som en trekant. Jeg har selv alltid keratinfester, noe som ikke merkes når jeg bytter når det blir gjort rett. Ta en titt på youtube før du setter i gang neste gangen.
      Mvh en frisør

    18. huffda:/ de festene ser ikke helt bra ut.. ikke er håret i riktig fall-retning, og det er for mye hår i festene.. kommer nok til å lugge en del å rive ut mye hår desverre. neste gang råder jeg deg til å gjøre det hos frisøren, det er en grunn til at vi må ha kurs og opplæring i det..
      men lykke til med håret, håper det holder seg bra =)

    19. Har hatt i 120 punkter (60cm) i 6 mnd nå. Men kjøpte det på http://www.rapunzelofsweden.no Er så sinnsykt fornøgd! Er så godt å tenkt på at man slipper å sette på clips hver morgen å ta de av igjen når man skal legge seg! Digger det! Men vær nøye med å flette det om nettene,da slipper du at det blir så fort slitt. Lykke til! 😀

    20. skulle ønske dere bloggere kunne slutte å si at så og så mye extensions er nok altså, lover lissom <3<3 hvordan kan du vite at 175 fester er nok for meg?? jeg bruker 230 gram clips, og kunne fint hatt 100 gram til. ikke alle har like tynt og flisete hår som deg vettu

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg