solariumsavhengig

Jeg har startet opp med prosjektet ” bli-brun-før-syden” og har tatt sol tre dager på rad nå, haha. Jeg får helt angst med tanke på at jeg skal ligge ved siden av kjæresten min hver dag i en uke, og at han for hver dag bare kommer til å bli brunere og brunere. . Han blir brun av å se ut vinduet virker det som, den jævelen!! Haha neida, men vi har en liten konkurranse i forholdet om å være brunest, jeg har ledet den konkurransen hele tiden så å gi fra meg seieren er ikke aktuelt helt enda. Så nei, jeg har ikke begynt på barbiedopet igjen som mange av dere gjerne vil tro – jeg har bare flyttet inn i solariumet for en liten stund! 

I kveld har jeg vært hos April sammen med en del jenter for å planlegge helgen og spise litt god mat! Det var utrolig koselig, og vi har pratet om absolutt alt mellom himmel og jord. . Er så godt med slike jenter, og vi alle prater like mye så vi sitter og roper i munnen på hverandre for å få oppmerksomhet, haha! ♥ 

Alle jentene, minus Marte som måte ta bilde. 

 

 

38 kommentarer

Siste innlegg