full av begivenheter

Mellomromstasten på pcen funker ikke, så jeg har med andre ord kopiert et mellomrom som jeg nå må lime inn mellom hvert ord. Bloggen har sett bedre dager kan man si!

I dag har vært en dag full av begivenheter, NOT!! Morsom jeg er, det har nemlig ikke skjedd stort bortsett fra:

1. Jeg mistet min andre akrylnegl,og med korte negler føler jeg meg plutselig smålubben og som en mann. Rart hvor mye en så liten ting kan gjøre!

Ser dere hvor grå hudfargen min har blitt? Har hatt helt noia for det i hele dag og tenkt at ” det må jo være kreft”, haha så tyypisk meg. .

2. Har nesten ikke klart å spise fordi underleppa mi er så hoven. Jeg har nesten ikke restylane i underleppa, så jeg tok å fylte på litt i helgen… Ble fornøyd med resultatet og alt, men hoven  er jeg enda. Skal tilbake til uken å fjerne noen klumper av restylane i overleppa,sinnsykt ekkelt og jeg gruer meg! Men så lenge resultatet blir bra er det jo ikke grenser på hva man finner på. . .

Jeg lager ikke trutmunn her, utrolig nok! Genseren er fra sheinside.com , såklart.

3. Lest til en prøve jeg har i morgen. Denne uka er full av masse skole, og jeg prioriterer bloggen etter lekser (det hadde dere neppe trodd). Jeg må bruke denne dagen til å øve fordi jeg vil virkelig ha et bra resultat på dette her! Jeg har satt skolen litt i siste rekke den siste tiden og prioritert masse som ikke bør prioriteres, jeg er litt flau over meg selv som alltid har satt skolen først. Jeg skal ta tak i alt nå! 

Vi blogges mer i morgen, da skal jeg ta tatovering og dere får selvfølgelig være med på “reisen” ♥

90 kommentarer
    1. Om du bruker dr.denim dongeri buksa, så kan det være derfor! har den samme som du bestile på nelly(?) og jeg blir alltid blå på fingrene etter å tatt mye på buksa, ahaha..

    2. Jeg syntes også man blir mye mer feminin med lange fine negler! Jeg bruker sjelden løsnegler, men når jeg gjør det så hater jeg når de faller av!

    3. Jeg hadde ikke bekymret meg for hudfargen, men de utrolig gule neglene dine. Ser veldig skitten ut..

    4. oii, nesten ikke noe i underleppa, og du skal fylle på mer? o-o jeg som syns leppene dine var dødsfine føør du fylte på mere nå ._. :c

    5. Æ blir blå/grå på hendern av ei bukse fra bik bok, uansett kor mange ganga æ har vaska den. Syns fargen du har på hendern ser blå ut, så det e sikkert det!

    6. Grå eller blå? Trur mere huden din er litt blå og det kan være en reaksjon etter at du tok silikon

    7. Blå/grå fingre er tegn på jernmangel. Jern finner vi mye av i kjøtt, og siden du ikke spiser kjøtt er det forståelig at du har jernmangel. Jeg anbefaler deg å oppsøke lege! 🙂

    8. Haha.. Kreft, neida, som de andre: buksa di eller en slags reaksjon på et eller annet.
      Gleder meg til å se tattoveringen du skal ta, håper du blir fornøyd.

    9. Hei Sophie 🙂
      Har aldri kommentert bloggen din før, føle at du ikke orke å læs alle sammen,men no får æ kommenter.
      Du e ei så utrolig vakker jente,og æ missunne utsene ditt,med engang æ ser bilda av dæ så miste æ sjøltilitta mi med engang, du e virkelig ei fin og ei så bra jente, derre blåe hendern e sikkert bare av ei bukse eller nå, men du e like fin fordi, æ læs bloggen din vær dag,og æ ser sånn opp til dæ, håpe du klare prøven fint og at du får ei fiin uke.
      Stor klæm fra en stor fan av dæ, du e virkelig forbilde mitt og æ ser opp te dæ uansett ka du gjør <3

    10. Er jo ikke hudfargen din da, hahaha, gå å vask deg på henda, så kan du se at vannet fort blir blått pga sverting av olabukser, hahhaha

    11. Vet du hva jeg syns? Jeg syns du var så nydelig før! Fine lepper uten Restylane, flotte bryster uten silikon! Det er nydelig, fordi alt er tilrettelagt til deg. Slik er vi alle mennesker. Jeg syns det er tullete å fikse på seg selv, for du blir aldri fornøyd. Jeg mener det! Snart vil du ha mindre eller større lepper, snart vil du ha mindre eller større pupper. Du blir aldri fornøyd.
      Jeg syns du var så vakker før, så opp til deg fordi du har annerledes meninger. Men nå misunner jeg deg ikke en gang! 🙂
      Du er ikke så fin etter min mening, hadde du kuttet ut alt det så er du noe jeg kan misunne! Du hadde så fine pupper før?
      Jeg skjønner ingenting, og jeg kommer aldri til å skjønne det 🙂
      Hadde jeg mye penger, ville jeg definitivt ikke bruke dem på slike ting. :)) men ellers, det er opp til deg! Håper du ikke mister kontroll! Husk at alt sitter i hodet! Hvis du ikke blir fornøyd etter hvert, bør du gå til psykolog. Jeg vil ikke se deg ødelegge deg selv. Håper du stopper NÅ! Ikke Restylane neste gang osv! Vær fornøyd med deg selv! Og husk, du er et forbilde for unge jenter.. Hva slags signaler tror du du sender ut til dem da? At det er ok å ta Restylane, puppefiksing osv?
      Dette er min mening, men uansett hva du gjør er opp til deg!
      Takk for meg!

    12. Å faen, jeg spyr :s for noen grusomme lepper. Ugh!
      Du driter deg loddrett ut, dette skal på en humorside jeg vet om så alle kan le av deg 🙂 men du har jo sagt at det ikke gjør noe at folk har det moro p.gr av deg så.

    13. Det der, er faen meg grelleste og mest jævlige restylanleppene jeg har sett. Tilogmed KISSIE sine blir SMÅ i forhold! Nei fyttifaen i helvette, det der var tacky og noe inni helvetes S T Y G T !!! Fyfaen, ser du det ikke selv hvor utrolig STYGT det er SOFIE?! Hva faen sier typen din til de jævla melonleppene der? Om han synes det er fint må han være tilbakestående. Det der er det mest forferdilige jeg har sett i hele mitt 22 år lange liv. Husker første gangen jeg møtte på en neger, og det første jeg la merke til var de svære store leppene, men dette var faen meg et helt annet nivå… GRELT AS FUCK!

    14. ikke for å være frekk. men tror du trenger litt hjelp, psykolog?
      du burde ta kosttillskudd med Jern også, antagelig derfor du er så grå,blå

    15. Hvorfor GJØR du dette mot deg selv?? Har sittet og lest innleggene i arkivet ditt for over et år siden og DA var du pen! Hva har skjedd?? Hvem har fått deg til å ødelegge deg selv, og ikke minst fått deg til å tro at du må gjøre så sykt mye med ditt eget utseende for å bli bra nok??

    16. *Lager ikke trutemunn en gang”… serr? Syntes du det er fint ? Er du stolt over deg selv nå, så blir akkurat som ABSOLUTT alle andre rosabloggere.. silikon, fyldigere lepper, brunere osv.. LOL. Søk opp vakker på google, så kan du se at du har misforstått.. for serriøst, det er ikke fint å ha andetryne, det er ikke fint å ha unormale store pupper for den lille kroppen din, det er ikke fint å være orange på kroppen!…….

    17. Er fast leser av bloggen din og syntes du er utrolig flink til å skrive og holde bloggen spennende. Men leppene dine ser litt overdrevne ut nå, du som var så prefekt etter den første behandlingen. Jeg har selv lyst til å fylle litt i leppene mine når jeg blir gammel nok, men kanskje ikke fult så mye som du har nå. Syntes ikke det kler deg 🙂

    18. Æ skjønne ikke koffer du ikke ligg øverst på lista.
      Blir nesten i litt dårlig humør og kjeder meg litt av å lese de andre som ligg på topp 10 🙂
      Stå på barbiegirl! 😀

    19. syns ikke du trenger mer lepper, du er fin som du er. Ikke farlig og ta restylane, kroppen frastøter det ut selv etter en periode. Og jo eldre man blir og jo dårligere blodsirkulasjon man får desto lengere tid vil kroppen bruke på å frastøte restylanen. Folk er så hysteriske.

    20. Hei sophie! Jeg må bare si at jeg digger bloggen din og at jeg synes du passer i å ha litt store pupper men de er kanskje litt for store men leppene elsker jeg!! Jeg liker deg som du er å jeg synes det er dårlig gjort å bare skrive så stygge kommentarer!!
      Men de har kanskje litt annen mening 😉 ja jeg ELSKER bloggen din å hva du skriver å innleggene dine og ALT du blogger om!!
      Du har en super fin blogg sophie !! Stor hilsen Anniken 😉

    21. hallooo, du var så fin med LITT restylan, IKKE så mye!!! du blir som hun Negar Khan eller hva hun heter, og det ser så ekkelt ut!!!!
      serr, du blir litt blind på deg selv , akkurat som med silikon, har det selv, men plutselig følte jeg de var for små, noe jeg vet innerst inne de IKKE er!
      vær forsiktig!du er SÅ vakker! og litt restylane vaR FINT!!!! – men ikke så mye som nå, ser bad ut:(

    22. Du har rett å slett ødelagt deg selv med all plastikken og restylane, du var så mye finere før… Rett å slett trist å se deg sånn Sophie, dine foreldre må synes det er grusomt når dem er vitne til dette – at du slit med dårlig selvbilde er bekreftet, men at det går så langt som du gjør for å forandre utseende sitt – er utrolig hjerteskjærende å se for en leser som har fulgt deg fra starten av. Noen ganger må du bare minne deg på at det er naturlig skjønnhet og utstråling som er vakkert <3

    23. Håper du innser hvor helt innforjævlig de leppene dine ser ut nå, for det er jo virkelig ikke pent en plass. Det ser jo helt unaturlig og grusomt ut, likner nesten på leppene til ho der kattedama som tok operasjoner for å se ut som en katt i trynet. Vær så snill, fjern det før du skader deg selv enda mer.

    24. hudfargen kommer jo av selvbruningen. spesielt den grønne fra sunspa, den gjør deg “gråakti”, derfor er hun også brun på og rundt neglene 🙂

    25. Kan dere ikke bare drite i å bry dere om hvordan hun ser ut og hva hun selv vil gjøre med utseendet sitt ? Det er jo hennes valg og så lenge det ikke skader folk rundt deg så er det faen meg ikke et problem. Sophie har jo selv sagt at hun sleit jævlig mye med dårlig selvtillit og det er det jeg gjør nå. Og la meg fortelle dere noe, når man har dårlig selvtillit og får høre at man er fin og vakker så tror man ikke på det før man får endret det man vil selv endre med seg selv. Sophie du er vakker uansett hva og aldri la noen få deg til å tro noe annet.

    26. Du burde slutte å blogge, du oppfører deg fortsatt som en fjortenåring.
      På tide å vokse opp? det er mer til livet enn fylle puppene sine, leppene og fikse seg et fake utseene. Du ser forbanna stygg ut, og falskere enn de fleste her i verden

    27. Bilde av deg ser vell litt ekstremt ut siden det e hovent kan æ tenke meg? 🙂 Og ellers e det nok fargen fra buksa ja, det e utrulig irriteranes! anbefalles ikke å knø med den i en kvit sofa! haha! ;p

    28. dagens hverdagsproblemer. å miste akrylnegler, hudfargen er ikke like brun som vanlig, og leppa er hovnet opp pga restylane. what a beautiful world.

    29. Hei 🙂 Jeg vet ikke hvor mye du leser av kommentarene dine, men jeg følte for å skrive en likevel. Jeg har til stadighet hørt utrolig mye negativt om deg, utseende ditt og bloggen din, og idag har jeg endelig tatt meg tid til å lese den. Ja, så har du kanskje litt større pupper enn hva gjennomsnittet synes er fint. Jeg har mindre, hvem bryr seg? Det handler ikke alltid om å tilfredsstille andre, og om du er fornøyd, så er det sånn det skal være. Du virker som en skjønn og oppegående jente og jeg blir faktisk ordentlig sint på de som driver og kommenterer dritt til deg. Slik jeg ser det er du en helt normal jente som er glad i livet og prøver å gjøre det beste utav ting, en jente med problemer i hverdagen som alle andre. Likevel skal folk være jævlige mot deg fordi du er litt mer opptatt av utseende enn det de ser på som akseptabelt? Hvor store pupper og lepper du har påvirker ikke deres liv på noen måte og mesteparten av drittslengerne skulle sannsynligvis ønske at de turte å være som deg. Så uansett hvor mye forferdelig folk får seg til å si om deg, så skal du vite at det er dem det er noe galt med, ikke deg.
      Følte bare at du trengte en liten oppmuntring mellom alle drittkommentarene. Stå på! 🙂

    30. kjenner til den, overleppa mi var gigantisk dagene etter jeg hadde fylt i restylane, trodde den skulle sprenges, haha 🙂

    31. Ser bare ut som rester etter bly. Hvis du har skrevet mye med en bløt blyant i det siste, kan det ha farget av. Jeg tegner mye, hendene mine er helt svarte 😉

    32. Jeg skjønner ikke hvorfor du vil sprøyte MER inn i leppene dine. Du får enda mer duckface av det, og du ser bare enda falskere ut med det…. Kan du ikke bare være naturlig?

    33. Prøv å vask hendene, det hender det hjelper mot MØKK. Du er tydeligvis vant til å ha skitt under og over negla siden du legger ut bilde av det. Fader så uhygienisk du er.

    34. Synes ikke det er noe galt med de normale neglene dine, bortsett fra at de kunne vært litt renere. Der er værre med de ALT for lange løsneglene, det er rett og slett ikke fint :- /

    35. Det der er den ekleste leppa jeg har sett noen sinne! Ser du det ikke selv? Hvem vil kysse sånne lepper? Grøss og gru. Nesten så jeg blir kvalm av tanken.
      Og nei, jeg er langt ifra misunnelig. Hadde jeg hatt lyst hadde jeg gjort det samme selv(har fast jobb og fast inntekt).
      At det går an å bli så blind på seg selv.. Du som var så pen før!

    36. blåe hender
      det kan komme av stress, og kan være en varig sykdom
      som heter ME
      du bør kanskje søke det opp hos lege.

    37. Hei! Har restylane selv og folk må roe seg ned med de kommentarene på leppene dine, jeg så ut som en and i tre dager etter jeg hadde tatt det før resultatet ble fint 🙂 Lurer på angående de klumpene, har fått de selv. Er vonde å klemme på. Må du dra nedover på salongen for å få de fjernet, er det ikke nok å massere på dem selv?

    38. Æsj :O Kanskje du skal bytte alle neglene dine?! De er jo bune og ekkle. Det ser ut som det er zombie negler:P stygt sagt men sant, sorry hihi^^

    39. Hærregud! Nå har jeg lest gjennom alle komentarene i dette innlegget og det er jo helt tragisk! Jeg kjenner jeg blir flau og sur over andrres oppførsel! Synes SINNSYKT synd på deg Sophie! Du er helt utrolig som klarer å holde ut med dette! Så sterk du er!
      Du er så pen! Hva du vil gjøre med ditt eget utseende er opp til deg, ingen andre!( i alle fall ingen av de som komenterer her som ikke kjenner deg) ! Jeg beundrer virkelig din styrke! Stå på!!
      Du ser sikkert ikke denne komentaren siden det er et gammelt innlegg, men ville bare si det like vel 🙂
      Klem fra Sanna

    40. unnskyld meg, men leppene dine ser helt for jævlige ut.. skjønner at det er hovent, men ikke ta så mye restylane.. du kan bli blind på deg selv og tro at du kanskje trenger mer av det, men ikke ta mer om du får lyst! Da kommer du til å se ut som en and til slutt.. syntes det var mye finere før når du hadde litt restylane.. just sayin! er ikke for å være drittsekk ellno, men gir deg bare et råd

    41. Det grå på hendene dine er nok så sikkert fra Dr.demin jeansene viss du har de <3 Jeg har to par. og blir altid slik på hendene etter å ha brukt dem, fargen smitter av. bare skubb dem med såpe og ta antibakk på, da går det vekk haha <3
      første gang jeg så det trodde jeg hendene mine holdte på å dø, mine var blå da.

    42. De som driter seg ut her er de som slenger dritt. Har man det bra med seg selv har man ikke behov for å rakke ned på andre. småtragisk 🙂

    43. Det er faktisk helt forferdelig å se på hvor mye du gjør med deg selv. Naturlig er alltid det fineste! Men du velger å ta silikon og botox osv, og bare se enda falskere ut! Det er ikke fint å se så jævla falsk ut. Du lagde jævla duckface på alle bildene dine fra før av, hvorfor gjøre det enda verre?

    44. Så jævlig ekkle hender du har. Fjern hvertfall de sprukne falske neglende og vask hendene før du tar bilde. Sykt grellt. Og er det en vorte jeg ser på tommelen? Haha, møkkete kjerring

    45. Vil tro at leppene dine er penere uten Restylan?
      Oppmerksomheten blir så veldig dradd mot de når du har det.
      spesielt på bilder du smiler, så ser det ut som om du lager trutemunn istedenfor.
      Du er en pen jente!, og man trenger ikke fikse på alt man er missfornøyd med. bedre å vende seg til at “slik ser jeg ut”

    46. Sikker på at det ikke er buksa di som har farget av på hendene dine? 🙂 Har skjedd med meg en gang, ble så blå/grå på hendene at jeg trodde det ikke var blodtilførsel til hendene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg