to ting jeg liker ved meg selv

Jeg vet at det alltid er lettest å se de negative tingene med seg selv, tro meg. Om man er missfornøyd med for eksempel nesa så ser man ikke de fine øynene man har eller det fine smilet, man klarer kun å se det negative. . Og det suger. For uansett hva, så har man noe man bør være stolt å glad over! Jeg synes det er viktig å tenke over slike ting, så derfor tenkte jeg å lage et innlegg hvor jeg skriver to ting jeg er fornøyd med når det kommer til utseendet mitt:

♥ Smilet og tennene mine. 

Før hadde jeg syke komplekser for smilet mitt og tennene mine, nå liker jeg det faktisk! Grunnen til at jeg ikke smiler så ofte på bilder er fordi det ikke kommer helt naturlig for meg, jeg er så vandt med å gjøre den såkalte “duckface”poseringen på bilder. Men, et smil er finere enn all sminke synes jeg, og er glad jeg har innsett det nå. Jeg har også rette og hvite tenner og har aldri brukt eller hatt et stort behov for regulering, Bleking av tennene kunhne jeg faktisk også holdt meg unna uten problem!

♥ At kroppen min så fort får resultater etter trening. Rumpe, mage og armer, uansett hva, får tydelige resultater med en gang. Dette er ikke noe jeg innbiller meg i mitt eget hode, det er faktisk en realitet! Ikke alle har det sånn, og må slite i flere lange måneder for å gå ned et par kilo mens jeg gjør det på under en uke. 

Haha, husker dere dette bildet?

Nå er det deres tur, skriv to ting du liker ved deg selv så får vi opp positiviteten litt her på bloggen!


215 kommentarer
    1. eneste jeg er fornøyd med er øynene mine! komer virkelig ikke på noe annent, har så sinnsykt mange komplekser med meg selv :/

    2. 2 ting jeg liker ved meg selv:
      1. Håret mitt..
      Det er 100% naturlig blondt, med mørkere farge underst. Og jeg elsker lengden, som nå er rett nedenfor puppene, meg jeg vil spare t lenger hår og:)
      2.Kroppen min..
      Jeg trener så og si aldri, bare gymmen, også noen ganger gjør jeg noe lite hjemme. Og jeg spiser forjævlig mye godteri.. Jeg har ikke perfekt kropp, jeg er ikke tynn, men ikke tjukk heller 🙂

    3. Høyden og øynene. Liker ikke å gå med solbriller, føler jeg dekker til den eneste sjansen min for å se bra ut. Haha:) Føler meg rett og slett stygg uten øyne…

    4. -håret mitt
      det er langt, blondt, tykt og har naturlige striper i seg
      -leggene mine
      de er lange og slanke men er veldig sterke

    5. Jeg syntes selv jeg er naturlig pen, jeg trenger ikke sminke for å se pen ut! også er jeg utrolig stolt av leggene mine, noe kanskje andre syntes er sært, men de er lange, fine og muskuløse!

    6. Huden og øynene mine. Liker at øynene mine er brune, at jeg aldri får uren hud og blir fort brun 🙂 Men det er så og si det…

    7. leggene min eller beina genereltl har perfekte knær og lange ben, også har jeg et ansikt som passer til alt liksom, briller og hatter ser bra ut på meg!

    8. hahaha, herregud. Du trengte bare en unnskyldning får å blotte deg igjen og forhåpentligvis få opp lesertallet. De fleste klarer å se at dette er fisking etter komplimenter i forkledning. teit og barnslig

    9. Må bare få si til deg at jeg synes det er merkverdig hvor sterk du er psykisk!
      Du lar deg ikke knekke av alle de idotiske og sjalue menneskene der ute! 🙂
      Så tommel opp for deg ! <3

    10. Andre kaller meg ofte stygg, og at jeg har troll hår. Men faktisk er jeg fornøyd med håret mitt og munnen min!

    11. liker håret og kroppen min!
      langt blondt hår med naturlig fall, samtidig kan det være helt slett!
      er selvfølgelig noe jeg vil endre på om jeg kunne, hoftene mine er litt store. andre synes det er fint at jeg har former, men så er jeg så tynn ellers at det passer ikke resten av kroppen min.. syykelig tynn i leggene og anklene, der er et ikke mulig å legge på seg heller, så det er også noe jeg ikke liker særlig… men til syvende og sist synes jeg at jeg har en nydelig kropp som jeg trives veldig med 🙂

    12. Liker ingenting egentlig.. Eller, liker at jeg holder meg tynn, selv om jeg aldri trener og spiser helt syke mengder mat og godteri:)

    13. hm! det ene må nok bli øran mine. di e egentlig ganske små og søt. det andre må nok kanskje bli rumpa!

    14. jeg bare lurer på en ting som jeg håper du kan svare på i et innlegg;
      da tcmn skrev om silikon, gjorde du det også – selv om det var lenge siden du hadde tatt silikon. for et par dager siden ba krisssy leserne sine om å skrive noe de likte ved seg selv – og nå gjør du det også..
      kan du ikke begynne å skrive at du fikk ideen fra en annen blogger? hvorfor gjør du det samme som andre toppbloggere RETT etter at de har gjort det? er det fordi du blir inspirert og får bloggtips av det, eller fordi du ser at de oppnår mye med det?

    15. Jeg liker veldig godt håret mitt! Det er langt, passe tykt, og naturlig rett. Eneste jeg ikke liker med det er fargen, er egt nesten helt hvitt naturlig, men farger det bare så det er null stress 🙂 Veit at mange jenter retter håret sitt hver dag og klager over hvor lang tid det tar osv, jeg derimot har aldri rettet det! Fornøyd med det ja 😀 Men utenom håret så har jeg ingenting annet jeg er fornøyd med på kroppen min.. :-/

    16. Vet faktisk ikke helt.. Kanskje brunfargen min og tennene mine. Er også veldig fornøyd med at jeg kan spise så mye jeg vil uten å måtte tenke på at jeg blir “feit”. Haha. Fin blogg, sophie! Stå på 🙂

    17. Øynene og beina 🙂 Er vel egentlig ganske fornøyd med alt, eller har liksom godtatt at det er sånn jeg ser ut, men skulle gjerna ha endra på nesa,armene og puppene.. Skulle også ønske at jeg hadde hatt et så nydelig smil som deg :*

    18. Det er egentlig litt som været. Idag så elsker/liker jeg alt med meg selv, mens i morgen kommer jeg kanskje til å hate meg. Hvis jeg skal si noe jeg liker med meg selv er det sangstemmen, øyne og puppene :]

    19. Bare for å utfordre meg selv litt har jeg tenkt til å prøve..
      Liker at jeg ikke får urenheter. Om jeg får så der det gjerne bare en liten kvise, ikke noe mer.
      Er fornøyd med øyenbrynene mine sin naturlige form. Slipper å nappe de, for de er sånn jeg vil ha de.
      Siden de to tingene var så små tar jeg med enda en liten ting.
      Smilet mitt er også noe jeg liker med meg, men ikke tennene de er for gule.

    20. Smilet og rumpa, men det er fordi jeg har fått medt komplimenter fra andre for de tingene 🙂
      Og du har en sinnssyk kropp!!

    21. SYKT bra kropp Soph! Hadde jeg hatt en så smashing body hadde jeg konstant postet bilder for å vise den fram, så no shame there 🙂 Du burde være stolt! Jeg sliter sykt med å bli fit og gå ned i vekt, selv om jeg trener 5 ganger i uken og spiser sunt. Så du er sykt heldig!

    22. Liker øynene mine av og til, mens jeg til tider hater de. Og så liker jeg at jeg ikke legger på meg på lår og legger selv om jeg ikke trener. 🙂 Jeg måtte se meg i speile for å komme på noe, men fant egentlig ingen ting, haha, så da måtte det bli dette..

    23. Utrolig fin kropp!
      Hvordan trener du for å få så fin rumpe og mage? Hvordan trene for å få bort sideflesk?

    24. Åå du er så nyydelig Sophie 🙂 Det jeg liker best med meg selv er nok rumpen og leppene! haha 🙂

    25. Jeg liker øynene mine.. de får jeg mange komplimenter for ofte. Jeg har en ganske spesiell fargekombinasjon hvor jeg har mere brun innerst mot pupillen og så blir det liksom mere blått mot yttersiden. Så har jeg en svart ring ytterst.. ganske spessielt altså.. pluss at jeg har ganske store øyne, uten at de liksom blir utstående da 😛 jeg har også naturlig lange og fyldige vipper.. så dær har jeg vært heldig..
      Men jeg finner ikke EN ting til.. ikke en..
      Elskeer bloggen din sophie ! <3

    26. øynene mine, de er en blanding av blå grønn og jeg har store øyne, det liker jeg:)
      og ellers kroppsfasongen min tror jeg, den er jo ikke perfekt og fins noe her og der jeg ikke liker men ellers er den grei vel, og jeg blir brun veldig fort:)
      likte veldig godt dette innlegget!:) alle trenger litt mer selvtillit!<3

    27. Jeg liker håret mitt sånn passe :)men kommer desverre ikke på noe mer.. uansett hvor mange ganger jeg ser meg i speilet! men jeg er glad jeg “har” dei, Sophie, for du er en STOR inspirasjon for meg! å vite at du tenker ganske likt som meg, får meg til å føle meg mindre alene

    28. Øynene mine, det er blå/grønne og jeg har ganske lange øyevipper.
      Går det an å like smilet sitt men ikke tennene? Jeg liker egentlig smilet mitt, men fargen på tennene ødelegger litt… Skal bleke de da, så da blir jeg vel mer fornøyd!

    29. du MÅ skrive om hvordan du får den rompa, seriøst den er sykt fin! resten av deg også 🙂
      ¨
      Jeg liker øynene og tennene mine

    30. jeg liker selvtiliten til meg selv jeg har utrolig god selvtilit ikke sånn at jeg går rundt å tror jeg er så kul å sånt men at jeg faktisk kan si ting igjen viss noen sier noe stygt om andre og meg selv å sånt å jeg liker at jeg har veldig sterke å fine meninger om meg selv

    31. Jeg liker ingenting ved meg selv.
      men ditt første punkt, er det jeg liker minst ved meg selv. Jeg smiler aldri med tennene fordi jeg misliker de så grenseløst.
      Men du er veldig pen, og har en perfekt kropp!

    32. Jeg er fornøyd med smilet , øyene , rompa og beina mine 🙂 woow du har utrolig fin kropp !! mesunner deg , syk mage du trenger virkelig ikke å trene, fatter ikke hvordan du klarer å ha så strøken mage og holde seg så tynn 🙂

    33. Jeg liker øyenfargen min, den er forskellig fra tid til tid 🙂
      Og leggene mine, de er lange og tynne 🙂

    34. Du har drømmekroppen,helt sant! Jeg liker best puppene mine og øynene mine! Men kan du vise hvordan du trener for å få den rumpa? Digger deg, du får meg i godt humør !

    35. Skulle ønske jeg fikk resultater raskt. Må virkelig begynne å trene snart med det er så umotiverende for jeg får aldri reslutater :/ Utenom det er jeg fornøyd med øynene mine 🙂

    36. Jeg er sykt enig med smilet ditt! Det stråler jo ut og ingen klarer å unngå å legge merke til det. Itillegg er det sykt fint! Jeg “tvang” tannlegen min til at jeg skulle få regulering slik at tennene mine skulle blir fine! Jeg er 17 år, men jeg gjør alt for å bli mer fornøyd med meg selv! Kroppen din er fantastisk! Den burde du være stolt av!

    37. håret og øynan mine! :))
      æ bar gyldenbrunt og langt hår, som har en fin fassong. så har æ nydelige blåe øya, veldig stolt av dæm.

    38. Jeg er egentlig ganske fornøyd med hele meg, bare ikke magen da…. Om morgenen så er jeg så fornøyd, men på kvelden så er jeg ikke fornøyd… Er nok maten, men uansett! Og brystene mine er jeg egentlig ganske fornøyd med, og jeg er 12 år og bruker bl.a a75 osv 🙂 og er fornøyd <3
      Skulle ønske jeg var sånn som deg at man fikk den perfekte kroppen med en gang <3 Digger bloggen din <3

    39. Jeg liker best håret mitt, som er veldig langt og går over navlen min og helt naturlig 🙂
      jeg liker også smilet og leppene mine 🙂 Får fine og store lepper når jeg smiler 😛

    40. Woow! Du er sykt fin 🙂 Jeg har egentlig ikke så veldig bra selvtillit, men når jeg leste dette innlegget begynte jeg å tenke litt over hva jeg egentlig er fornøyd med! Jeg fant ut med meg selv at jeg faktisk er ganske fornøyd med magen og bena mine, så takk for at du skrev dette innlegget! Gjorde så jeg innså at jeg faktisk ikke var så ille allikevel <3

    41. liker at jeg har UTROLIG høy forbrenning, så kan spise hva jeg vil
      liker også magen min og tennene OG armene

    42. Jeg liker øynene mine, og at jeg får fort resultat når jeg trener. Litt synd at jeg nesten aldri trener da, men har tenkt å begynne 😀

    43. hvorddan har du klart å akseptere det sinnsyke overbittet ditt?!
      Det ser jo ut som om at noen har slått inn underkjeven i din i virkeligheten og på ettermiddagen….

    44. Liker vell de brune øynene mine, pga de skinner i solen, øyenbrynene mine pga de “matcher” øynene mine, høres rart ut.. Men ja. Og håret mitt siden det er mykt.
      Btw. Vet at folk synes at du viser deg frem, men det synes ikke jeg. Dette er veldig modigt av deg, og du burde være glad for at du liker ting ved deg selv.
      Du er utrolig vakker, Sophie.

    45. Liker at jeg har en utenommennskelig selvdisiplin, og alltid klarer det jeg vil, forbeholdt at jeg har rimelig tid til å klare det! 🙂

    46. Du er så utrolig pen, Sophie! Du burde virkelig være stolt over kroppen din, perfekt! To ting jeg liker ved meg selv er håret mitt, har langt mørkebrunt hår nesten ned til rumpa, og øynene mine.

    47. Folk med minimalt fett på kroppen, får fort resultater ved trening. De med mer fett får like gode resultater, bare at det ligger bak fettet 😉

    48. jeg liker at jeg er lang, og munnen min er ok. huff, ingenting jeg virkelig liker! alt er liksom helt ok.

    49. Eg e førnøyd me øyan mine/øyenvippan, og øran mine – har utvia øra og eg e vældi gla førr att eg har en kropp som tåle litt! har jo piercinga og tatoveringe åsså så 🙂

    50. Jeg liker høyden min, det naturlig brune håret mitt og kroppen min som er naturlig slank, men samtidig ikke for slank.

    51. To ting jeg liker med megselv.. Helt ærlig så er det veldig vanskelig. Men jeg kan jo prøve likevel..
      Den første må bli kroppen min. Ikke hele kroppen min, for er det noe jeg er veldig misfornøyd med er det rumpa og de øverste delene av lårene.. Men nå skal jeg ikke være negativ! Det jeg liker med kroppen min er at jeg er naturlig slank. Magen min spesielt, den er jeg ganske heldig med. Uansett hvor mye dritt jeg spiser holder den seg like flat og stram. Mange irriterer seg over fett på magen og at magen liksom henger litt, og det er jeg såååå takknemlig for at jeg slipper å tenke på.
      Den andre må være huden min. Ikke huden på hele kroppen, for den er full av føflekker, sår og utslett (det hørtes veldig ekkelt ut, hahah), men ansiktet, fordi jeg nesten aldri får kviser og urenheter. Jeg får ofte komplimenter for huden min, folk kaller den porselenhud osv. Makes my day <3

    52. De to tingene jeg liker best med meg selv er
      – Håret mitt.
      Jeg har naturlig lyst blond, nesten platina, dessuten er det langt og tykt, med naturlig glans. Om sommeren blir det helt hvitt, noe jeg synes passer meg bra 🙂
      – Øynene mine.
      Jeg har knall blå øyne i forskjellige nyanser. De ligner faktisk på blomster rundt pupillen. Det er egentlig ganske pent.
      Jeg ville ikke skryte eller noe altså, men det er jo bare bra å være fornøyd med noe ved seg selv.

    53. De to tingene jeg liker best ved meg selv er:
      – Øynene mine 🙂 For komplimenter for de hele tiden, og jeg liker de bare mer og mer nå, før hatet jeg dem… 😛 Har helt blå, fine og klare øyne 🙂 Mange misunner meg, haha <3
      - Tennene mine. De er ganske hvite, veldig rette, og tannlegen sier alltid at jeg har perfekte tenner 😀 <3

    54. DU HAR DRØMMEKROPPEN, SÅNN SERR!! Digger deg 😀
      Jeg liker:
      – Magen min
      Den er veldig rett og tynn
      – Håret mitt
      Det er ikke veldig langt, men veldig naturlig og får lett volum i det.
      Og så liker jeg øyenbrynene mine veldig godt, de er mørke og litt tykke.. 😉

    55. Ikke alle har det sånn, og må slite i flere lange måneder for å gå ned et par kilo mens jeg gjør det på under en uke —- wooooow, det var kjempe slemt gjort, tenk å si/skrive noe sånt…

    56. Jeg liker det lange, tykke håret mitt som rekker meg ned til midjen, også liker jeg de store øynene mine 🙂 synest det er flott at jeg faktisk vet at de er noen ting jeg liker med meg selv, fordi jeg hater absolutt alt med kroppen min. Du har så syk fin form, Sophie!

    57. Jeg bare elsker at jeg har ren hud og veldig liten skostørrelse(37) med tanke på hvor høy jeg er(165). Også det at jeg har brungrønne øyner og veldig hvite naturlige tenner. Selvom jeg har hatt regulering da! Hehe 🙂

    58. Liker neglene mine! haha.. og jeg liker håret mitt veldig godt 🙂 og en ting til jeg liker godt med meg selv er at jeg alltid hører på det andre har å si, og er veldig pålitelig 🙂

    59. liker det naturlige gylne blonde håret mitt og de veldig lyse isblå øynene mine. også liker jeg midjen min, som er svært smal – særlig i forhold til hoftene 🙂

    60. Heh som nesten alle de andre her liker jeg øynene mine. De har en fin brunfarge, men det jeg liker med de er at man blir lost av å se inn i de. De fanger blikket 😀
      Også liker jeg leggene mine 🙂

    61. Jeg er veldig glad i formene mine! Liker den siden jeg har en sykt fin fasong!!(skryter av meg selv, haha)
      Og så liker jeg håret mitt!! Den er naturligt blondt og sterkt<3
      Du er den peneste ever!!

    62. håret og puppene mine. nå er ingenting av det naturlig da… hehe! jeg har ikke extensions, men har farget det.

    63. Jeg liker leppene mine og “underhakeområdet” mitt fra siden hahah. Ellers er jeg greit fornøyd med kroppen min, og har lært meg å akseptere at jeg er som jeg er!

    64. Jeg liker at jeg klarer og heve meg over all negativiteten og dritten som er sleng til meg! Også liker jeg at jeg har stort pupper (haha) er heldig med mine 85D og 15år 😛

    65. Det jeg liker best med meg selv er beina mine (lårene og leggene og føttene) og høyden hvis det teller. Er 15 år og 152 cm! digger bloggen din! stå på:))

    66. Jeg er faktisk ganske fornøyd med kroppen min, fordi jeg har former. Også er jeg førnøyd med høyden og øynene mine 🙂

    67. Det jeg liker best må vell være rompa, haha, alle snakker om rompa mi… Litt kleint egentlig men, gir meg faktisk selvtillit når folk kommer å sier at de vil ha slik rompe, jeg liker også at jeg får veldig fort resultater etter trening, spesielt mage <3 haha, føler jeg skryter nå men jeg har former så det er jeg også fornøyd med <3

    68. Nice :))
      To ting jeg liker med meg selv er – Smilet og puppene ;D
      > S a g g y y . b l o g g . s e <

    69. Når jeg tenker meg om, liker jeg egentlig alt ved meg selv! Jeg har det også slik at jeg får resultater nærmest dagen etter jeg har trent. Heldige oss 😉 hadde komplekser før med puppene mine, men nå som jeg har fått mere former andre steder ser jeg at de er perfekt proposjonert med resten av kroppen min. hvis jeg derimot skal nevne en ting jeg ikke liker må jeg si at håret mitt ser håpløst ut i hestehale….heh :3

    70. Fornøyd med mine naturlige 70-DD, får utrolig masse komplimenter for de (nesten for mye, hahaha…) ellers er jeg fornøyd med kroppen min (ben, mage, armer, rumpe) og mitt lange blonde hår, og føttene mine 🙂 skryteskryte 😛 Er egentlig kjempefornøyd med meg selv, har bare noen få komplekser men uteom det har jeg god selvtillit når det gjelder utseendet mitt, og det er så herlig å kunne si etter så mange år med usikkerhet!

    71. går i niende og som du vet, er det mye usikkerhet,mye drittslenging osv. men noe ingen kan ta fra meg er at jeg synest rompa mi er bra! får mye skryt av den , men mye dritt fra jentene i klassen fordi de er misunnelige,rett og slett. så er det egentlig ikke så mye mer jeg er fornøyd med , jobber med saken, prøver å trene å litt sånn, men sliter skikkelig med motivasjonen..kansje du kjenner deg litt igjen?:)

    72. 1. Jeg helhetlig sånn passe fornøyd med hvordan jeg ser ut. Er ikke spesielt fornøyd med noe. Føler jeg har for tykke ben, for stor mage, for små pupper, for uren hud og at mitt hår skulle vært lengre. Fuck det.
      2. Jeg er veldig fornøyd med at guttene ikke mener det samme 🙂

    73. Jeg liker øynene mine. De har fint mønster i fargen. Ser litt ut som knust glass eller noe.
      Så er jeg glad i beina mine, de er lange og tynne. Likte dem bedre før da, da var de ennå tynnere :’D

    74. Øyenvippene mine og neglene mine, haha! Egentlig er jeg en sammensetning av de verste kroppslige problemene en kan ha, alt i fra svært ujevne øyenbryn til kronisk blåe ringer under øynene til føtter med forskjellig lengde (vanskelig å finne sko) så jeg har mine utfordringer.

    75. Jeg liker øynene mine og er begavet med lange øyevipper, noe jeg i grunn liker. Eneste gangene det er frustrerende er når folk spør om jeg bruker falske vipper. vet ikke om jeg skal ta som positivt eller negativt, når det er mine øyevipper!?!
      Ellers er det flere som har kommentert “så tynn du har blitt” i det siste. Noe som jeg har store problemer med å skjønne, i og med at jeg ikke trener, og omtrent bare spiser drittmat. Men – jeg tenker – hvis andre ser meg sånn så kan jeg fint leve med det nå. Så hvorfor ikke smile og si takk og være glad for at noen ser deg sånn, når noen kilo ned alltid har vært på ønskelisten, i stedefor å nekte på det. Jeg ser det ikke selv, men hvem veit, kanskje jeg på et uforklarligvis har gått ned.

    76. Jeg liker øynene mine
      Å jeg liker håret mitt siden det er langt
      Elsker bloggen din du er et forbilde♥♥♥

    77. De to tingan må være håret mitt, det e langt å har naturlig bølga i sæ, så da slepp æ å krølle det osv.
      Håret når mæ til rumpa. Det andre må være at æ, som du, får resultata etter kort trening. Merke at om æ står med rokkeringen lenge, så ser æ allerde dagen etterpå litt resultata. Rart, men sant!

    78. To ting jeg liker med meg selv:
      – Munnnen min. Da jeg va liten, ble jeg litt ertet for jeg ikke hadde små lipper som er “normalt” her i Norge. Jeg hadde fyldige lipper, og var veldig usikker rundt dette, helt til jeg kom i ungdomsårene, og begynte å få komplimenter for dem.
      – Magen min.

    79. Jeg vil bare si at jeg liker bloggen din veldig godt og at det er utrolig inspirerende at du får jenter som kanskje er misfornøyde med seg selv, til å se på seg selv på en positiv måte! 🙂 Det jeg er mest fornøyd med meg selv er smilet mitt og øynene mine!

    80. Jeg liker huden min, får ikke urenhud eller kviser omtrent, kansje en liten innimellom, men vet ikke hva jeg får etterhvert når jeg blir eldre, er 18 nå.
      Jeg liker også neglene mine, de vokser så utrolig fort og til en perfekt lengde, og jeg er veldig glad i å holde på med neglelakk osv så det passer jo utrolig bra 🙂

    81. 1. Jeg er fornøyd med øynene mine. De er store, blanke og blå som i tegneserier :p så har jeg naturlige lange vipper.
      2. Kroppen min. Slank med fine hofter, sprettrumpe og en naturlig brunfarge
      Jeg er også fornøyd med at jeg ikke trenger å streve sånn med å få oppmerksomhet som deg.

    82. Kommer litt an på. Hvis jeg er i en periode jeg trener mye så er jeg fornøyd med nesten alt, trener jeg ikke en periode så er ejg misfornøyd med alt! Hehe:) Men skulle gjerne hatt den magen din da…

    83. Jeg liker øynene mine og armene mine (men hater fingrene;) )
      Elsker bloggen din! Du er syyyyykt pen ! Forbildet mitt 😀

    84. To ting føler jeg blir vanskelig, men den ene er vel det at jeg tar hensyn til alle andre en meg selv og kan få de til å le!

    85. åå så utrolig bra att du lager sånne innlegg sånn som dette!! dette er en av grunnene til att du er en av favoritt bloggerene mine! du er så utrolig flink til å skrive innlegg med meninger:)
      to ting jeg liker med meg selv er øynene mine og leppene mine.

    86. Ikke for å være frekk eller nedlatende eller noe, men det er faktisk ikke fysisk mulig å få RESULTATER på en uke. Man kan gå ned i vekt som f. eks. hvis man har omgangssyke eller ikke spiser eller sånn, men man får ikke muskler, fastere kropp eller mister vekt som ikke kommer på igjen SÅ fort. Da har du isåfall gjort noe umulig ;-p Jeg og får fort resultater av trening, og har alltid sett trent ut, men en uke var bare for drøyt å si. Haha.
      Og sånn ellers….. Jeg liker alt med meg selv utenom at jeg har skeive tenner ;P

    87. Jeg liker generelt hodet mitt (øyne,smil,hår) og føttene mine 🙂 ps: kan du kage et innlegg eller en video der du viser hvordan du spiser og trener for å få ned i vekt og får definerte magemuskler?

    88. jeg liker puppene mine og ansikte mitt, jeg har form på kroppen som jeg også liker men kunne gjerne fått en litt finere rumpe og en litt flattere mage, jeg er ikke så høy men passe høy for min form på alder og vekt 😉 elsker bloggen din, stå på! ikke la andre stoppe deg for nokka du virkelig liker å gjøre!! kan du ha en innlegg om hvordan du trener mage å rompa di? vil gjerne ha litt hjelp te det 😉

    89. Er så bra du har begynt og like smilet ditt, jeg hhar alltid synest du har hatt et så vanvittig fint smil 😀

    90. 1.Øynene mine, de er nesten turkise pluss har lange øyevipper 🙂
      2. Hele kroppen jeg har nesten sixpack har 4pack ( ikke som stikker sikkelig ut, men sånn fint markert, også har jeg veldig stramme og fine lår og ben.

    91. jeg liker øynene mine, har grønne øyne med en mørk ring rundt – litt annerledes enn andres. i tillegg til at jeg har ganske naturlig lange og fine øyevipper. også liker jeg tidvis og delvis håret mitt. får høre minst en gang i uka at jeg har fint hår, og det er ikke før nå at jeg egentlig tenker “hm, kanskje det ikke er så ille?”

    92. Det skal faktisk ikke være så vanskelig og si noe pent om seg selv !! det er bare å si til den personen i speilet “Du er nydelig” da kommer selvtilitten på topp 🙂 ” ting jeg liker ved meg selv er-
      1- Øynene mine 2- Kroppsfiguren min 3- Håret 4- Kinnbena mine. Jeg sskryter ikke, det er bare at du må godta deg selv. Husk det !! Klem fra Ester

    93. Du har et skikkelig pent smil, du burde definitivt smile sånn oftere! Du har mye å være stolt av Sophie – stå på!

    94. Unødvendig å legge ut sånne bilder.Du har ødelagt selvtilliten min helt. Det er andre gangen jeg er inne på bloggen din, så jeg visste ikke at du la ut sånne bilder.

    95. fy faaan du er deilig. blir nesten lesbe når jeg ser kroppen din. du smilte veeldiig fint, burde smile oftere 🙂 og den kroppen, ahh

    96. Jeg liker øynene mine veldig godt, for jeg har veldig lange fyldige øyenvipper og fargen er ganske spesiell når du ser de i virkeligheten. er ikke så veldig stor fan av noe annet på kroppen min egentlig, men magen er ikke så ille.. følg meg på instagram @siriberg 🙂

    97. Beklager .. men du burde tenke litt mer på hva for noen bilder du legger ut på nette og hvordan du vil framstille deg selv! Ikke minst må du tenke på hva du skriver. En fremtidig arbeidsgiver er kanskje ikke så ineteressert i en person som har blotta seg så pass mye som du har gjort på denne bloggen. Bare noe å tenke på 🙂

    98. aner du ikke hvor dårlig selvtillit du gir mange der du står og ter bilder av brystene dine og skryter som om du var en seksåring som hadde fått en egen iphone
      jeg har dårlig selvtillit og det kan du bare gjette hvorfor.
      og du gjør det bare enda verre av ogblogge om at vi ikke må bry oss om hva andre sier når du legger ut bokstaveligtalt hele deg på internett.
      alle kan komme innom og se det. til og med lærerne dine kan det.
      og det eneste bildet jeg får av deg er en jente som får god selvtilllit av og gi dårlig selvtillit til mange.
      jeg kommer ikke til og lese denne bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg