get your own space

Hei dere! Jeg har hatt en litt hektisk dag, jeg drar jo til tromsø i morgen og gleder meg sinnsykt mye til en helt crazy lørdag med jentene mine! Vi har booket en suite, så dere kan tenke dere vi skal kose oss masse. Det er så viktig å gjøre slike ting med venninne sine synes jeg! Ellers sov Mathias hos meg i natt og jeg hadde et par små sammenbrudd rett før leggetid, jeg ble plutselig så lei meg for alle folk og dyr som har det vondt i verden. . Jeg lover dere, det er typisk meg! Kommer nok til å ha en god del gråteanfall når vi er i syden og jeg ser katter og hunder som har det vondt. Er heldig som har kjæresten min da, han synes nok helt sikkert jeg er rimelig merkelig meeeeeen han holder ut – så creds for det!

Ellers har jeg sett ut slik i dag, med space-tights og det hele. Den er såklart fra sheinside.com, favoritten ♥ 

38 kommentarer

Siste innlegg