all around the world

En av favoritthobbyene mine er å se på bilder av jorda og alt det fine og rare som finnes rundt om kring – en dag skal jeg dra rundt å oppleve alt det her, se alle stedene og jobbe med masse forskjellige dyr! Derfor tenkte jeg å dele noen av mine favorittbilder med dere av alt mulig rart, som kanskje kan gjøre dere litt glad? ♥ Tenk at dette er steder som finnes på jorda, dere!

Verdens kuleste tennisbane, på toppen av et hotell i Dubai

Nyfødt babygorilla, aaaaaaaaaaaw! 

Permalenke til innebygd bilde

En livredd panda som klemmer foten til en politimann etter et jordskjelv – breaks my heart!

Permalenke til innebygd bilde

En baby sjimpanse gir melk til en babytiger, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

Permalenke til innebygd bilde

Sjelden hvit koala. . Vil ha en sånn!

Permalenke til innebygd bilde

Den lilla skogen i Kina – ja, dette er ekte!

Permalenke til innebygd bilde

Et 6000 år gammelt kyss funnet i en grav i Iran – ble litt rørt så måtte bare dele det også.

Permalenke til innebygd bilde

Det finnes en dame som lager små teddybjørner til rotten sin. Hvor søtt er ikke det!

Permalenke til innebygd bilde

En brannmann gir vann til en Koala etter en brann i Australia

Permalenke til innebygd bilde

Undervannshotell i Dubai

Permalenke til innebygd bilde

En “gjemt strand” i mexico. Det ser helt sinnsykt herlig ut!

Permalenke til innebygd bilde

En bro laget kun av trampoliner i Paris – hvor SINNSYKT gøy (og ikke minst farlig) ser ikke det der ut til å være?

Permalenke til innebygd bilde

Otere som holder hender mens de sover slik at de ikke mister hverandre

Permalenke til innebygd bilde

Flytende kinosal i Thailand

Permalenke til innebygd bilde

Svømmebalkonger (om jeg kan si det sånn) i Mumbai! 

Permalenke til innebygd bilde

Noen som vil være med meg å reise jorda rundt!? 

 

106 kommentarer

Siste innlegg