bilder fra i går

Som forventet ble det ikke byen på meg i går. . Jeg er så flau og vil helst ikke begynne å forklare hvordan jeg oppførte meg i går, mest fordi jeg ikke er 100% sikker selv engang. Men det var koselig så lenge det varte for min del, de beste jentene, god mat og masse synging og dansing til jentesanger, stort bedre enn det blir det ikke! Jeg sov hos Mathias i natt, og det var veldig koselig som vanlig ♥ Rakk akkurat å spise noen syyyyykt gode potetbåter før jeg dro derfra, husker jeg var avhengig av potetbåtene på Gründer før (en cafe i harstad) men disse var mye bedre. . Er heldig som har en kjæreste som faktisk kan lage mat ettersom jeg er u-b-r-u-k-e-l-i-g på kjøkkenet. 

Nå må jeg skifte på sengen og rydde litt på rommet før jeg drar til Stine Mari og spiser pizza og sitter barnevakt. Håper alle har hatt en fantastisk helg! 

Kjolen min er fra Nelly til dere som lurte, men er ganske sikker på at den er utsolgt desverre. . 

 

36 kommentarer

Siste innlegg