girly

Hei og beklager for mitt fravær i kveld! Jeg har brukt dagen på ikke noe annet enn skole og meg selv, tok en laaang deilig dusj etterfulgt av en runde selvbruning og slikt. Fikk en pakke fra makestyle.no for litt siden, jeg blir alltid like glad ettersom jeg er avhengig av flere produkter fra nettopp det nettstedet. Som dere allerede er klar over handler jeg nesten kun klær på nettet, det gjelder sminke og andre produkter også. Det er mye billigere og bredt utvalg, spesielt for meg som helst ikke bruker produkter som er testet på dyr. . Der er makestyle en sikker vinner, og det setter jeg pris på ♥

Dette var i pakken denne gangen – overlevelsesprodukter med andre ord, hihi. Selvbruningen er fra sunspa og kan finnes HER, det er den jeg bruker fast. Løsvippene er også fra merket jeg alltid bruker, pungtvippene også som jeg bruker hver dag, og pinsett med lys! Det funker utrolig bra for å se at man klarer å feste alt på rett.

Her kan dere se pinsetten stå å lyse, haha! 

Synes den ser ganske kul ut, pluss den er utrolig god å bruke! Den kan kjøpes HER, og finnes også i svart. 

Løsvipper og pungtvipper, en must-have for meg! Disse ser mye mer naturlig ut og holder lengre enn de fra for eksempel cubus og h&m. Dere kan se hele utvalget av vipper HER. 

Nå tenkte jeg å legge meg i sengen en stund å se på film. Men jeg har sett alle på pcen minst 100 ganger, så jeg tenkte å spørre dere om dere kan komme med filmtips? Gjerne en komedie sånn at jeg blir i litt bedre humør. . Men såklart kan dere komme med forslag til andre bra filmer også! Jeg vil ha maaaaaange tips!! :D

Slik har jeg sett ut i dag, om dere lurte. Kåpe fra sheinside.com som jeg ikke har brukt før, elsket den! Skjerfet er fra madlady.se 

Og slik ser jeg ut nå, selv om jeg gjerne skulle hatt på meg kåpen inne også. . Så kaldt! Vet det har blitt slike speilbilder tre dager på rad nå og at det er kjedelig, jeg tar det til meg og i morgen kommer det ordentlig outfit!

 

33 kommentarer

Siste innlegg