i’m gossip girl

Hei! Har akkurat dusjet og fkset meg, og har som vanlig veeeldig dårlig tid! Skal pakke et par småting å så løpe ut av døren for å dra til Mathias å sove der. Er litt usikker på hva vi skal gjøre ettersom vi, såvidt jeg husker, la planer midt på natten mens ingen av oss var spesielt våkne, men gleder meg til å se han uansett. Har foresten tidenes dårlige hårdag haha, ser ut som et kråkereir oppå toppen!! Har på en måte fått en slags ” kant” akkurat i skillet, så med mindre jeg prøver desperat i tre kvarter så ser hodet mitt ut som en firkant. Vanskelig å forklare og vil ikke vise bilde heller, haha. .

Ellers har jeg ikke så mye å meddle bortsett fra at jeg konstant er tørst, og at mamma er verdens beste som alltid kjører meg på besøk når jeg vil ♥ 

Kåpen er fra sheinside.com lik den jeg har i rosa, dere vet! Tenkte det kunne være greit å ha en i beige også. Og ja, halve klesskapet mitt er klær fra den nettbutikken, haha. Føler meg litt som en gossip girl! 

76 kommentarer
    1. Du er utrolig flink til å blogge, og et stort forbilde for b.l.a meg og mangen andre. Du er modig som t©ªrr alt, og er så sterk!

    2. Unnskyld meg, men vippene og “neglene” dine.. Både gelenegler og løsvipper er jo generelt kjempe fint, har brukt det en del selv. Men hvorfor bruker du slike løsvipper? ser ut som de har klumpet seg helt sammen av mascara, og de hvite tippene på neglene dine er så så langt inn, og så lange at det ser ekkelt ut. Beklager, men synes det var greit å si ifra bare

    3. Hvorfor skriver du ikke om silikonen når du selv LOVTE( merk deg det ordet) at du skulle fortelle leserne dine om det den dagen du ble 18 og ta silikon? Føler du ikke at du svikter leserne dine? Jeg liker deg men av og til synes jeg du BARE tenker på deg selv.

    4. Faen du e så jævlig fin uansett om du har dårlig hår dag og du får det til å se fint ut å ha en dårlig har dag.
      Du e bare helt fantastisk og eg elsker deg bare så mye!!!!!!!

    5. Hvis du sier at du ikke ser ut? hva skal jeg si om meg selv da?
      Jeg ser ut som et totalt katastofalt kråkereir.. Du aner ikke -.-
      fml 🙁
      Du er sååå sinnsykt peeen! forresten, jeg tenkte jeg skulle bestille klær fra den nettbutikken men den er vel engelsk så jeg fikk ikke til.. hahahah 🙁 tørr ikke prøve engelske nettsider :'( Kan du skrive litt om hvor lang tid det tar og om du bestiller der ofte osv?? 🙂 <3

    6. Hahahah, du ser jo rett å slett helt for jævlig ut, forstår du har komplekser med deg selv osvosv 😛 Men di leppene der sprenger jo snart, du ser jo helt på trynet ut, hahaha

    7. Du er virkelig såå mye penere med mørke brunt hår og at håret er i brystlengde 🙂 Mye penere og ser mye mer naturlig ut!
      Også er du så mye penere uten falske øyenvipper, Sofie..men det er ditt valg 🙂
      Du er en kjempe vakker jenter!

    8. Du e så sykt pen Sophie 😀
      Eg lurt bare på om du kan legg ut en direkte link t kåpa, den e så sykt fin. Eg har leita på nettsida etter den, men finn den ikke 🙁
      Klem fra en fast leser – du e et forbilde Sophie!!

    9. serr? alle dere som sier ho er så pen.. ville dere virkelig gått med noen kjønnslepper på klistra i ansiktet deres? det ser iallefall sånn ut på ho!

    10. lol, ho ser ut som gossip girl? ser ho ut som Dan? neppe.. han er syyykt mye penere enn det plastikk greine der.. ho er ett utrolig DÅRLIG forbilde for yngre jenter.

    11. Hvis du opplever at du er konstant tørst over en lengre periode, så bør du gå til legen og sjekke det! Kjenner flere som har fått diabetes type 1, og det at man er konstant tørst kan være et tegn på at man har det, eller at det er noe annet som er galt. Håper du bare overdriver litt, og at det ikke er noe som feiler deg:)

    12. Jeg har slitet mye gjennom årene. Ingen vet noe, det er bare jeg. Har ikke turt å fortelle mamma eller pappa om hvordan jeg har det. Pappa har vært inn og ut av fengsel helt siden jeg var liten, han har nå vært ute i over et år og har det for såvidt superbra. Det som er er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg vet ikke hva han hadde gjort for å havne der, og dette er noe som enda plager meg den dag i dag. Jeg skjønner om han ikke vil prate om det, men jeg har lyst på en forklaring. Det er bare det at nå har vi det så bra, og jeg kommer til å ødelegge om jeg spør. Jeg er så usikker, men vet at jeg aldri kommer til å spørre han uansett. Det var en tid han gikk på piller, men det gikk fort over. Og kanskje det har noe med det, men det tror jeg ikke. Jeg sliter enda, inni meg. Lang, dypt inne i meg. Og ikke nok med det, jeg føler meg ikke hjemme her jeg bor. Jeg kan ikke si at jeg har en bestevenn, jeg er faktisk som “en god nummer to”. Jeg er den personen folk kommer til om de ikke har noe å finne på. Jeg kan ikke huske sist gang jeg fant på noe sammen med noen etter skolen. Det begynner å bli noen måneder siden nå. Jeg er langt under midten. Og jeg har ingen bestevenn. Jeg er 15 år, misliker meg her. Har sagt flere ganger til foreldrene mine at jeg vil bytte skole, starte på nytt, få nye venner, flytte til et annet land. Men nei, det er ikke aktuelt. Men de vet ikke at jeg sliter inne i meg. Pga. dette sliter jeg mer på skolen, blir mer usosial og får så mange problemer. Er jeg med en venn og sier noe smiler hun til meg, så fort jeg ser bort smiler hun ikke lenger. Det er så falskt. Og hver gang jeg prøver å trekke meg mer unna da, da skjer det noe og jeg må bli erstatningen.

    13. det er faktisk helt sykt hvor mye du kler den hårfargen der! du sjokkerer meg bare mer og mer hver dag, fine deg 🙂

    14. KJÆRE ALLE DERE SOM KOMMENTERER PÅ SOPHIE ELISE SIN BLOGG.
      Jeg er sikker på folk som kommenterer på Sophie sin blogg, leser kommentarne hennes. Jeg er daglig innpå Sophie sin blogg. Jeg pleier aldri å kommentere, men leser hennes innlegg, noe som jeg også gjør med andre sine blogger. Folk har lenge snakket om alle de stygge kommentarene Sophie får. Jeg har nå bladd igjennom kommentarer på innleggene hennes, og må mildt sagt jeg sitter med tårer i øynene og hjertet oppi halsen. Er verden virkelig blitt så grusom? At vi sitter å skriver grusomme ting til andre over nett. Hva får noen til å kommentere noe så stygt til andre? Sjalu, sint, usikker?? Jeg mener virkelig ikke å sette noen i bås, men dere må vite at det sårer. Hver stygg kommenter sårer. Dere er bedre enn dette! Du kan alltid ta et valg. ENTEN SKRIVER DU NOE FINT ELLER NOE KONSTRUKTIVT ELLER LA DU VERR Å SKRIVE NOE. Og hvis Sophie virkelig ireterer dere så mye, og noen har så mye imot henne, så la verr å gå innom bloggen hennes vell 😀 Er jo ikke vits å oppsøke noe man liker vell. Som et godt ordtak: Har du ikke noe godt å si om noen, la du verr å si det. Det er ikke sikkert Sophie ser denne kommentaren eller at folk sjenerelt ser den. Men til slutt vil jeg bare si at alle kan bidra til noe positivt, så kommenter positive ting. Vi er bedre enn dette:) PEACE AND LOVE!

    15. Hei! Jeg har et spørsmål om klærne på nettsiden sheinside! Jeg synes de har utroolig mye fint der, men problemet er at det er nesten kun one size.. Jeg er ganske kort og vet ikke om de passer meg. Hvilke størrelse er klærne på en måte i? Kan du komme med noen anbefalinger angående størrelser osv? For jeg har lenge vurdert å bestille klær derfra, men er usikker om de er for store..
      Håper virkelig du kan hjelpe meg med dette, sikkert flere som lurer! 🙂

    16. Haha. Ser ut som om øyenbrynen dine lever vært sitt liv der de konkurerer om oppmerksomheten 😀

    17. Du er nydelig! Husk det! Alle som skriver noe negativt! Få dere ett liv! Hvorfor kommenterer dere da??? Hennes blogg hun er perfekt uansett. Hun blogger om det hun vil. Hun kler seg som hun vil. Love you sophie!!:* sjekk gjerne bloggen min:)

    18. kan du lage et innlegg om sheinside.com?
      Jeg har bestilt derfra for en og en halv uke siden, pengene er trukke fra kontoen men har ikke fått mail om at de er sendt eller noe, og kommer de hjem eller må det hentes hos posten? og hvor lang tid tar det før dine klær kommer?
      Jeg så forresten de la ut et bilde av deg på instagrammen deres for en stund siden! 🙂

    19. Gossip girl? Du må være så langt unna gossip girl som det går an, spesielt om du anser deg selv som Serena eller blair! Får faktisk litt vondt av enkelte som kommenterer her, enig i at det er unødvendig å skrive dritt, men enkelte mennesker trenger hjelp! Hvis du virkelig sitter å gråter over å lese 4 stygge kommentarer som er skrevet til en annen person, så har du virkelig et problem.. Håper du en dag skjønner at sånn du kler deg, sminker deg og fremstår på bloggen får deg til å virke styggere enn nordnorges verste hore, MEN det er ikke slik du er! Hadde du turt å vært deg selv, vært naturlig – så hadde du vært så utrolig mye nydeligere!

    20. Enig i det du sier, selv liker jeg å trene og ha ett sunt kosthold.. Det beste er jo selvsagt å være sunn.. Men du trenger da ikke dedikere hele livet ditt til å være det om du ikke interesserer deg for det. Personlig synes jeg det er fint med muskler på jenter, men smak og behag! For all del:) Du ser helt fantastisk ut uansett hvordan du snur og vender på det. Synes du likner sånn på Miranda Kerr i ansiktet. Hehe:) Slank er du jo så absolutt også. Hvilke mannfolk er det som ikke liker å være litt ekstra superhelt med å hjelpe deg med dører og alt da, uansett? Vi som trener kommer til å få mannfolka til å føle at de ikke trengs lenger veit du:)

    21. Skjønner hva du mener med å føle deg som en gossip girl. Men hvis du tenker på den serien !!!! SPOILER ALERT!!!! så er faktisk Dan gossip girl 😉 men regner selvfølgelig med at du tenkte på Blair eller noen av jentene.

    22. Lurte egentlig bare på hvor på nettsiden kåpen din finnes? Hvilken kategori f.eks, føler jeg har sett igjennom det meste uten hell ! Veldig fin kåpe 🙂

    23. Jeg har et veldig godt tips til deg om hvordan du kan gjøre håret ditt. Etter du har dusja og fønet eller tørket håret naturlig, rister du liksom litt på hodet sånn at alt faller naturlig. Så børster du påenmåte alt håret der det skal, liksom den retningen du vil det skal ligge. Derretter børster du alt håret nedover foran ansiketet ditt og finner fram en kam. Så tar du kammen og plasserer den der du vil starte skillen din. Så drar du den i en rett linje der du vil ha skillen. Så når den er på ca øyehøyde tar du en finger og plasserer der en lang åpning kommer til å komme, så drar du lxm det håret du vil ha til den siden over til der du vil. Så børster du håret og voila du har en helt rett skill og ikke et kråkereir. Håper du fortso dette, var litt vanskelig å forklare. Digger bloggen din btw ;)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg