skoleprosjekt

Hei! Nå sitter jeg, Marte og Amanda å jobber med et prosjekt i markefdsføring. . Herregud, det er så vanskelig å komme ordentlig i gang å virkelig sette seg inn i jobbmodus, man vil jo helst snakke om alt annet når man er sammen med venninne sine! Jeg har hatt så sinnsykt craving på en stor pizza fra milano i dag (en junkfood-plass i harstad), men heldigvis klarte jeg å motstå fristelsen å heller fikse litt druer, pepsi max og kjeks vi kunne kose oss med! Føles jo litt bedre på samvittigheten iallfall!

Mathias sov hos meg natt til i dag og skal sove her i natt igjen, så det blir sikkert veldig koselig! Da vet dere hva jeg skal gjøre resten av kvelden i tilfelle jeg ikke oppdaterer, film og avlsappning regner jeg med!

Meg og Marte! Ny favorittgenser fra sheinside.com 

47 kommentarer

Siste innlegg