kom med forslag!

Hei! Nå er Lisa hos meg, vi har spist ost og kjeks mens jeg har drukket noen rusbrus – det skal kjennes at det er fredag, haha! Når hun har dratt tenker jeg å legge meg ned å se på en eller annen barnefilm for å bedre humøret litt – ikke det at jeg er i dårlig humør, men dere skjønner sikkert. Noen ganger er det godt å rømme litt tilbake til barndommen!
Forresten, så vil jeg ha litt hjelp av dere – kom med ønsker til innlegg jeg kan skrive, så lagrer jeg det i favoritter og har det på lur! For eksempel et spessielt tema, jeg kan hjelpe dere med problemer (haha, klara-klok junior), jeg kan skrive fakta om meg, eller om det er ting dere lurer på. Hva som helst, jeg vil ha masse masse forslag! 
Genseren jeg har på meg er fra romwe.com og er Bart Simpson på den – dødskul! Dere kan se bedre bilde på instagrammen min, therealsophieelise. 

165 kommentarer
    1. Jeg vil lese om hva du synes om mote i forhold til dyretesting og pelsindustrien. Hva synes du om at så mange toppbloggere som er store forbilder støtter dette? Og hva gjør du for å gjøre andre oppmerksome på det?

    2. Jeg vil veldig gjerne vite hvordan linje du går på vgs, og hva du skal gjøre etter det? Hva vil du bli, og hva skal du gjøre i livet ditt framover? (studere osv.) Det har jeg ikke lagt merke til at du har skrevet før, så hadde vært fint å høre om det! 🙂

    3. Syns du kan skrive litt mer om klinisk testing av sminke, altså fakta om hvordan det foregår og hvordan det er bedre osv<3 Syns også du kan skrive om hvordan det går med vegetarianer livet:P<3

    4. Hadde vært fint med et innlegg om hvilke produkter du bruker og hvor man kan få tak i dem 🙂 Med tanke på at du ikke bruker produkter som er testet på dyr, om det fortsatt er sånn haha

    5. synes du skal skrive om dyremisshandling og dyretesting. Synes det er utrolig interresant ettersom jeg er veldig imot dyremisshandling og testing på dyr 🙂

    6. I starten var det for å se hva alt styret rundt barbielooken var, men etterhvert som jeg har fulgt med en stund så har jeg lært at du har masse godt å si. Jeg liker måten du skriver på og hvor ærlig du er. Du er et godt forbilde og jeg liker innleggene dine 🙂

    7. synst du kunne tatt med hvilken farge du bruker på håret ditt på hårinnlegget:-) ikke bare på clipsa

    8. – hvordan du var før/bilder
      – innlegg om venner, alltid kjekt å bli bedre kjent med dem
      – liste over f.eks sprøeste ting du har gjort
      – oppdatert video av hvordan du tar på extensions!
      – innlegg om dine foreldre
      – liste over positive/negative ting med harstad
      – topp 10 beste snapchat-bilder du har fått

    9. videoblogg der du har håret nede uten exstension og bare babler i vei om feks va du skal gjøre den dagen :p

    10. kan du skrive et innlegg om det å være vegetarianer, at du skriver om matvarer du har byttet ut, altså som du engang skrev at du hadde byttet ut taco kjøtt med soya kjøtt, at du skriver sånn om andre matvarer og.
      kan du skrive om enkelte sminke og andre ting som er testet på dyr (altså merker) og kan du skrive om hva du tar eller spiser for å få i den nok proteiner og vitaminer og sånt.
      vurdere å bli vegetarianer, men vil ikke bli det før jeg vet hva å gjøre for å få i meg nok næring og sånt. håper du kan lage et innlegg om det snart! 🙂

    11. Jeg skjønner at presset av å ha så mange lesere kan gjøre noe med en person, du virker som en smart jente, for jeg har lest bloggen din helt siden du kom på topplisten og du er jo så søt, men du har forandret deg, forandret skrive-måte og hvordan du fremstiller deg på bloggen. Til tider fremstiller du deg selv som ganske dum (dette vet du jo selv), for du er jo absolutt ikke det! 🙂 Du virker mer forsiktig nå enn før, men samtidig prøver du å provosere leserene dine til det maksimale i noen innlegg. Kan du skrive litt om akkurat det? Hvorfor du gjør som du gjør? Jeg syntes det er så bra at du tørr og være annerledes, men noen ganger blir jeg litt forvirret av bloggingen, du har så mye på hjerte, så mye å by på, du har opplevd så mye, vondt og godt. Hvorfor gjemmer du deg, Fortell, forklar ! :)) Stå på, du er sterk, fast leser <3

    12. Hadde vert interesannt om du kunne skive litt om hva som provoserer deg eller om hva du blir påvirket av liksom? Hva som får deg til å få en sånn “aha” opplevelse eller om ting som virkelig berører deg på en måte hvis du skjønner? Sånn innlegg med ordentelig mye føleser inni bilde liksom 🙂 Om du ser en uteligger hva føler du da? “sikkert bare enn taper som prøver å tjene letttjente penger” eller “åherregud stakkrs” og liksom merker du får nesten vondt i magen? Liksom litt sånn ting? 🙂

    13. Hei!
      Skulle ha likt å vite litt om dine meninger rundt miljøvern og sånt. Siden du er medlem i unge høyre(?) så er du kanskje for oljeboring i Lofoten, Vesterålen og Senja?
      Hadde blitt glad å høre litt dine meninger! Du trenger ikke poste et innlegg på bloggen, men send meg gjerne en e-post! Håper virkelig på svar!
      -Hilsen miljø-engasjert bloggleser! [email protected]

    14. Jeg hadde satt stor pris på om du kunne skrevet et innlegg om hvordan man kan komme over en person, fordi jeg har virkelig kjærlighetssorg for tiden. Jeg føler at jeg holder meg fast i han i tråder og etterhvert så ryker trådene og jeg faller lengre og lengre ned. Når jeg snakker med han så er han av og til sånn at han vil fortsette samtalen, men nå for tiden har han veldig korte svar for å få avsluttet samtalen fortest mulig. Og jeg blir like skuffet hver gang jeg sier hei til han, like lei meg og like knust. Jeg skulle så gjerne ønske jeg kunne spole tilbake tiden, at jeg kunne forstå hva jeg har gjort galt, hva jeg har gjort som ødelagte alt det vi hadde, at han kunne begynne å like meg igjen.

    15. Jeg vil gjerne høre om silikonen du har tatt, fikk jo svar på at du hadde tatt det i den siste spørsmålsrunden din, hvordan var operasjonen osv?
      Også det du har i leppene, vi lesere er klare for å få høre sannheten!
      Ellers vil jeg lese om kjæresten din, eller fakta om deg, eller kansje du har en livshistorie? gjerne skriv den om du vil.
      Også hvordan det går ellers? kansje noe om hvordan det er å være vegetar?
      Skriv masse, elsker bloggen din sophie,klem fra en stoor fan <3

    16. – Sider du bruker å shoppe på.
      – Musikk du hører på.
      – Lag et innlegg med skoene du har, eller kjoler.
      – Skriv et innlegg om plassen du bor på, hva en kan gjøre der, negative og positive med stedet osv.
      – Skriv om hva du skal utdanne deg som, hvor du har tenkt å flytte og om du skal bo med noen osv?
      – Plasser du har vært på ferie.
      – Hva du liker å gjøre på sommeren og om vinteren.
      – Lag ei liste over hva du bruker å gjøre om dagene.
      – Tips til hårfrisyrer eller noe om sminke.

    17. – innlegg om silikon
      – innlegg om restalyne
      – hvor mye penger du bruker selv (klær, osv)
      – hårtips, gode produkter, tips for slitthår, “kjerringråd”
      – spa-dag tips (hva du gjør, gode råd)
      – hvordan du trener (hva du gjør)
      – videoblogger myemye mer!
      – video av huset og rommet ditt
      – sminkevideo
      – andre tips du har som man kan trenge/bruke i hverdagen

    18. Hadde vært dødskult visst du viste kleskapet ditt! Kjoler, skjorter sko etc!! Erfaringene dine med gutter! Også det junior klara klok greie ikke så galt det! Ha et innlegg for vel litt yngre lesere sånn 13 osv som lurer veldig mye på når det gjelder om gutter, selvtillit, kjærlighet osv! Hadde vært supert om du skrev om det. Blir glad når du kommer med sånne innlegg.

    19. Så fin du er, Sophie! Deilig å kjenne på at det er fredag, det er alltid deilig med helg!
      -Det hadde vært fint om du skrev om trening og ditt forhold til det:)
      -ditt forhold til å ha egen kropp eller gå til operasjon om man føler for det og hva dine tanker er rundt dette 🙂
      – fortelle dine syn på hvor viktig det er ta godt vare på de vennene man har rundt seg. Nylig døde to jeg kjenner helt uforberedt og de var ikke mer enn 18 og 19 år gamle, hadde ingenting med hverandre å gjøre engang… Det er viktig å ta vare på de man er glad i å fortelle deg at man setter pris på dem:)
      – hvorfor du valgte å bli som du er (jeg vet det jo og du har fortalt mye om det) men det er veldig flott og jeg vet mange ser opp til deg, så det kunne kanskje ha vært noe 🙂
      – tips ang hva du mener gutter liker med jenter – dette er jo morsomt for oss jenter. Pass på at tipsene er personlige meninger og syn 😀
      – vise frem dine ALLER beste kjøp noengang!
      – fortelle om ting du selv har slitt med som har ordnet seg og blitt bra for deg, det er noe som kan motivere andre mennesker som sliter og vise at det alltid er håp.
      – fortelle dine værste flauser på video eller i et lenger innlegg:)
      – hjertesaker som at du er vegetarianer, fortelle om dine hjertesaker på en annerledes måte:)
      – lage en video der du forteller om hvordan du har det akkurat nå, hva du ser på som din fremtid, hvilke ambisjoner og ønsker du har og der du rett og slett forteller hva du ønsker med livet ditt om du kunne valgt akkurat hva du ville!
      Stå på Sophie, du er Superflink og plassen på topplisten er utrolig velfortjent!!!

    20. Hei! Jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med mitt lille problem “klara klok jr.” Haha! Da jeg begynte i 10 klasse i fjord ble en del vennine gjenger spleiset sammen. Enkelte ble venner og andre ikke. Jeg er en person som syns det er koselig å være med mange, og kan godt være i samme rom som folk jeg ikke liker, men en del av de andre kan ikke det. Jeg har hatt en del uenigheter med en veldig god vennines bestevenninne. Hun klarer ikke å omgås meg. Dette er veldig vanskelig for både meg og min gode venninne. Jeg har også fått en del andre venner, men har følt litt i det siste at mange ditcher meg for å være med andre osv. Lurte på om du hadde noen tips til hva jeg kan gjøre? Tusen takk!<3

    21. Jeg forstår godt det med barndommen..
      Jeg vil gjerne at du lager en video, kanskje om selvtillit og sånt, siden jeg sliter litt med det.. 🙂

    22. Kunne du skrevet et innlegg om hvorfor du meldte deg ut av AUF og inn i Unge Høyre? Du som er dyreverner og opptatt av miljø; det samsvarer liksom ikke helt med det partiet du støtter. Kunne vært interessant å høre om bare.
      PS:
      Pescetarianer, som du er siden du spiser fisk, er ikke en form for vegetarisme bare for å opplyse om det. Når du sier du er vegetarianer så er du ikke det 😉

    23. Har lest bloggen din lenge, og jeg må gå innom den flere ganger daglig. Jeg leser den fordi du alltid skriver gøye innlegg, også er du uten tvil den beste på topplisten til å oppdatere! Alltid nye innlegg å lese når jeg kommer innpå 🙂 Også liker jeg personligheten din man blir kjent med gjennom bloggen.
      epost: [email protected]

    24. Skriv om deg selv i tredjeperson. Skriv om deg selv sett fra andre enn deg selv. Må jo ver awesome å lesa!

    25. Det er vanskelig å finne en blogg som er morsom å lese, samtidig som den tar for seg viktige temaer. Så leser bloggen din siden den er “full pakke”, du får alt av underholdning her

    26. Jeg støtter kommentaren til Alva Otelie ”selvitllit” Det er veldig mange unge mennesker der ute som sliter med det ekstremt og prøver å lage seg et feil forbilde å se opp til. Veldig mange som ikke vet hvem de er og ender ofte på feil vei, føler press osv. Dette kan være noe å skrive om i og med at det helt sikkert er mange unge som leser bloggen din og ser opp til deg! Du virker jo som en person som har opplevd litt av hvert og som har en god oppbygget selvtillit. 🙂
      Ha en fin dag videre!

    27. Jeg vil gjerne lese om kjærestetips, du har så mye erfaring! For eksempel hvordan man legger opp en helg med kjæreste på besøk/hva som er greit å huske på når kjæresten er på besøk. Likte godt det innlegget om hva du gjør når kjæresten ikke er der 🙂

    28. Skriv om operasjonen din, vær så snill. Ikke bry deg om haters, skriv det for oss som ønsker å høre om det, for de som tenker på å ta det selv. Er 21 år og har veldig lyst til å ta silikon, men kjenner ingen andre som har gjort det så vet jo ingenting om det sånn annet enn “the basics”. Hadde hvertfall satt stor pris på det! 🙂

    29. Heii! Elsker bloggen! Lurte på om du kunne skrive noe om sex, ikke personlige erfaringer, men sånn generelt! Har litt problemer med å få til forspill og lignende med kjæresten, noen tips? Hååper du lager et innlegg om dette <3
      Klem

    30. du kan jo skrive litt om ting som er testet på dyr og hva som ikke er testet på dyr? så kan du skrive litt om hva godteri som det er dyrebein i (?) hvertfall skrive litt om ting som er testet på dyr.
      Har nå blitt imot det selv og spiser ikke kjøtt 🙂

    31. Hei, leser bloggen din fordi du er en utrolig jente som har dine meninger og er ikke redd for å være deg selv. Ser ganske så mye opp til deg og dine meninger, selv om jeg ikke kan være enig i alt så ser jeg på en måte om hvorfor du mener det uansett. Leser bloggen din daglig, har gjort det en god stund, og synes også det er spennende å se hvordan en person kan endre seg oppover årene, både på oppførsel og utsende. Du er en utrolig snill pern (som vi ser på bloggen din ihvertfall) og virker som en jente som har mye å si til verden, kloke ord. Ganske så spennende å lese, er forskjellige ting å lese om hver gang og man blir på en måte ikke lei, morsomt å se hvordan du tar frekke kommentarer å svarer bra for deg selv, stå på!

    32. Jeg leser bloggen din fordi
      1. Du inspirerer meg til å følge min helt egen vei her i livet
      2. Du lærer meg å stå for AKKURAT hva jeg mener
      3. Du er en kul og vakker jente
      Stå på med bloggen din 🙂

    33. Hadde vert veldig fint om du kunne legge ut en liten liste med gode sminke-merker og shampoo/balsam-merker som ikke tester på dyr!! :)) Elsker bloggen din og at du har så stort fokus på dyrevelferd osv!

    34. Hvilkene hud/sminke/hår (++) produkter du synes er bra og ikke testet på dyr!? Regner med du har litt erfaringer med flere forskjellige produkter! 🙂
      Hadde vært utrolig fint om du gjorde det!! 😀

    35. Dine meninger om testing på dyr når det kommer til medisiner og slikt, synes du det er en forskjell eller at det er greit i forhold til testing av sminke og skjønnhetsprodukter?

    36. Kan du være så snill og skrive om hvordan du var ‘deprimert fjortenåring’ og hvordan du ble bedre? Vær så snill? Sliter veldig for tiden, aner ikke hvorfor jeg er lei meg.. Klarer ikke forklare for mamma heller, vil ikke gå til pedagog, det kommer jeg ikke til å klare, men hadde hjulpet veldig med et innlegg av en jeg vet har vært gjennom mye, men allikavel holder seg sterk. Igjen-vær så snill..? Trenger det mer enn noen gang..
      -klem
      Elsker bloggen din forresten 🙂

    37. Kjærestetips! 🙂 Og et innlegg om å være vegetarianer, hvilken mat du har byttet ut osv, og tips til de som vurderer å kanskje blir det 🙂

    38. Jeg får dårlig selvtillit av å være med min bestevenn.. Hva gjør jeg? Blir alltid “hu andre jenta” når vi er med foreksempel gutter. men når jeg er alene klarer jeg å snakke mye bedre med de.. Men jeg føler meg ikke like pen som min bestevenn og så morsom.. Så blir til at jeg bare sitter ved siden av å later som om jeg har det bra.. Kan du hjelpe meg?????vet ikke hva jeg skal gjøre? Kan du kanskje skrive et innlegg om dette? Jeg har det veldig bra med min bestevenninne når vi er alene , men får så sykt dårlig selvtillit og tror at ingen liker meg når vi er med andre:(

    39. Kroppsideal og kroppspress! Alltid spennende å lese andres tanker rundt dette og du skriver så bra! Morsomt å lese om sprøe ting du har gjort eller opplevd, tips til bedre selvtillit og hvordan komme seg ut av vanskelige perioder der man føler at alt er feil og ting å finne på når man kjeder seg!

    40. kan du vise hvordan du sminker huden din? 🙂
      liker også når bloggere lager innlegg med feks noen favoritt antrekk! du kan jo gå ut og ta noen ordentlige outfitbilder 😀 blir så inspirert!

    41. Jeg tror maaaaaange av leserene dine (inkludert meg..) vil at du skal vise et bra (!) bilde av kjæresten din! plis?
      Og så kan du skrive om vekt, utseende og press på unge jenter med å vere tynn osv.. (vist du sjønte hva jeg mente med det)
      Fin blogg 😀

    42. Du kan jo skrive litt om silikon operasjonen du tok? Er sikkert spennende og interessant for de fleste her å lese! Er nok av nysjerrige lesere vil jeg tro. Kanskje skrive hvorfor du tok operasjon, hvordan du opplevde det hele ect? Jeg føler du hadde greit nok store/normale pupper fra før, heeh. trodde en slik operasjon er for folk som virkelig trenger det, men hva vet vel jeg? Er vel uansett lett å jukse med push up osv 🙂 Så lenge du er fornøyd med puppene dine slik de er nå så er det det som teller 🙂 Men synes fortsatt det er dumt å ta silikon i så ung alder, puppene er ikke ferdig utvokst og mye kan skje på få år! Håper du gjorde det for din egen del, og ikke for kjæresten eller oppmerksomhet fra gutta, hihi. Er sikker på at du er smart nok til å ta rette valg 🙂 Men jaa, det hadde vært gøy å lese om dette, er jo ett veldig aktuelt tema idag og blir mer og mer vanlig 🙂
      Du er en utrolig pen jente, og vanvittig flink til å komme med gode innlegg 🙂 stå på flinke sophie <3

    43. * Du har hatt mange type kjærlighetserfaringer og prøvd nye typer. Kan du skrive litt om erfaring rundt dette? Hva bør man tenke på før man innleder ett forhold? Hva er greit? Hvor bør man sette en sjalusi grense? Osv.. Jeg er selv utrolig usikker på dette området og føler meg som en 11 åring når jeg tenker på forhold
      * Hvordan mennesker tolerer du IKKE?
      * Fakta om deg! Er alltid gøy å lese. Du fascinerer meg. Du er så utrolig kul, og lever livet fult ut som en fest! Men samtidig er du en rolig, smart og tillitsfull person.
      * Kan du lage ett fest innlegg? Partytriks, noen morsomme fyllehistorier osv? Hadde vært så morsomt
      * En vanlig dag med Sophie Elise
      * At du fikk vennene dine til å lage en video om deg
      * Skriv om ditt syn på voldtekt, rassisme, dyremisshandling, nettmobbing, kroppsfokus, pengeforbruk, VET IKKE. Finn på no bra. Du er dyktig

    44. skriv om sminke tips, spesielt øyenbryn! du sminker deg så fint så hadde vært supert å få noen tips fra deg<3
      anbefalinger av solariumskremer og hvem man ikke bør kjøpe<3
      hvordan man kan få lov av foreldrene sine å dra på fest?
      Silikon hvis du vil skrive et innlegg om det, har også lyst til å ta det når jeg blir 18! <3
      mer om deg selv, gamle bilder og minner åsånn <3

    45. fakta vi kanskje ikke vet om deg!
      Kan du ikke begynne å ha “klara klok” innlegg en gang i uken, hvor leserne kan stille deg spørsmål 😀

    46. Fortelle et par flauser! Feks: Verste hook up, pinlige ting du har gjort når du har vært full, noe vennene dine har gjort kanskje, noe du aldri skal drikke igjen osv. Det er alltid gøy 🙂

    47. Jeg elsker at du er så ærlig på bloggen og at du tør å være deg selv! Digger at du er annerledes og at du ikke bryr deg om frekke kommentarer og at du skjønner at det egentlig er de som har problemer! Jeg elsker bloggen din og har vel lest den så lenge jeg kan huske! Aldri stopp å blogge! loveyou

    48. du legger mye ut om håre ditt og produkter du bruker, men jeg finner ikke en film om hvordan du krøller det? du går jo ofte med krøller i håret å det er SÅÅ fint! 🙂 vil gjerne lære meg hvordan du gjør det! kanskje du kunne laget en video? ^^

    49. Du kan ha noe ala det kristineam hadde, ett innlegg der vi kommenterer anonymt hemmelighetene våres, så skriver du ett innlegg der du har plukket ut noen av dem 🙂 sjekk kristineam.femelle.no

    50. Kan du ikke fortelle litt om hvordan operasjonen foregikk? 🙂 du trenger ikke hvis du ikke vil skrive om det, men det er et forslag <3

    51. kan du si om kordan du kom til å ta silikon og koffer?
      hvordan komme over en gutt man e kjempe forelska i?
      fortelle om dæ skjøl?
      hva burde man gjøre hvis man hele tia nesten har løst til og dø og er ikke fornøyd med seg, har bare løst å dø sidn æ syns jeg er så stygg, likker ikke meg skjøl i det hele tatt, så jeg lurte på om du vet ka man burde gjøre?

    52. Du skal fortsatt til egypt i april med åååh ei venninne av deg, husker ikke hva hun heter men du har nevnt henne veldig mye. Det er ikke stine-mari, men… Ikke anne-sofie heller.. ÅÅÅ kommer ikke på det, men kan du skrive litt om den sydenturen? Og forskjellige turer du skal på i løpet av året?

    53. Okei, nå husker jeg det. Det var Lisa. Tror jeg. Du nevnte henne i innlegget. Leste det ikke så godt.

    54. et langt og seriøst innlegg om seksuell legning, og hva du tenker om personer som er homoseksuelle/lesbiske.
      takk 🙂

    55. alle vil sikkert at du skal skrive om dine pupper.. typisk altså.. eller om sex. :)haha for min del – kan du blogge om hva du vil 😀 <3

    56. Haha, det er utrolig godt å dra tilbake til barnedommen. Jeg og veninnen min går i 8 klasse og i timen kom vi på hvor mye vi savner barnedommen. Da vi satt og spiste is, og vi gikk å sa “æsj guttelus”.
      Så vi bestemte oss for å ta på en tornerose kjole, en tiara og se tornerose! Det blir søtt det.

    57. Kan du skrive litt om ditt forhold til porno? Eller hva du syntes om at kjæresten din hadde sett på det?

    58. Altså, jeg vil høre din mening om å være vegetarianer.. Du spiser jo gelatin i hytt og pine.. skulle ikke du slutte med det?

    59. Innlegg om kjæresten din!
      Innlegg om vennene dine og hvordan du ble kjent med hver og en av dem
      Innlegg om søsteren din
      Spørsmålsrunde oftere!
      Konkurranser om å vinne f.eks sminke eller krølltang
      Blogge masse når du er på ferie, og fortell litt om hvor du skal når du drar til syden!

    60. Innlegg om kjæresten din!
      Spørsmålsrunde på videoblogg (savner det!)
      Fakta om deg selv
      Om operasjonen
      Produkter som du liker

    61. Du kan jo skrive litt om de forskjellige nettsidene du får/kjøper klær fra. Liksom sånn sheinside, romwe, sonextyear.. Priser, toll, favorittmerker på nettsidene osv 🙂

    62. Jeg syntes du kan skrive litt om hvordan det var og ta silikon!
      Du er en fantastisk jente, Sophie! Stå på!:-)<3

    63. Jeg leser den for jeg synest du har et spennendes liv, og at du skrive ganske bra, som er kjekt å lese 🙂

    64. Jeg leser bloggen din fordi den er kjempe bra! spendene 😀 er fast leser,sjekker den omtrendt fem ganger daglig ellernoe sånt. Du har dine egne meninger og det liker jeg. Synes du kan skrive litt om vgs du går på og hvordan det var å ta silikon 🙂 Stå på!!!

    65. Her er noen forslag :
      * du kunne lagd en video om dine siste innkjøp, eller visst oss noen klær som du har bestilt fra Nelly og she innside osv.
      * Du kunne skrivd en innlegg om dyreplageri igjen ,elsker de innleggene dine kunne ikke vært mere enig!
      * Kanskje du kunne hatt et innlegg om hva slags hverdagssminke du bruker,helst video:)
      Det var det jeg ønsket 🙂 elsker bloggen din!!

    66. Livet som vegetarianer og tips til mat kosthold osv.
      Savner hjertesaker!
      Jeg skjønner at du kanskje ikke vil, men om du kunne blogge lit om hvordan det var å ta silikon, trenger ingen puppebilder, men din erfaring om hvordan det var i ettertid osv. Kan være til stor hjelp for andre som ønsker å ta silikon! 🙂

    67. Skriv et innlegg med fakta om deg selv, vil også at du skal skrive et innlegg om de aller beste vennene dine og kjæresten din.
      Vet du noe om selvskading? Kanskje du kunne skrevet ett innlegg om det.. Vet det er mange som sliter med det.. 🙂

    68. Kanskje du kan skrive et innlegg om nettsider som du har bestilt fra, og skrive litt om hva slags klær de har ogsånt 🙂 trenger inspirasjon! 🙂

    69. jeg leser akkurat din blogg fordi- du er en moteblogger(rosablogger, men samtidig skriver du om ting som betyr mye for deg. Som foreksempel: dyremisshandling-pels osv. Jeg har fulgt bloggen din siden du var ganske ”ny”som blogger :# Du legger en falsk rosa dum ”karakter” for å dekke over ditt ekte deg. #bare ment positivt!# Med deg som med meg og så liker vi jo å lese om ”det uvirkelige” og ”falske” <3 Men samtidig viser du den smarte og omsorgsfulle Sophie Elise! 🙂 Det er det ikke mange andre bloggere som gjør! Du er utrolig flink til å oppdatere både bloggen-instagram-twitter og facebook-siden din 😉 Du deler heller ikke ALT med bloggen og det viser bare at du er ett helt normalt menneske med følelser og at til og med toppbloggere har problemer av og til. Dette er 100% ærlige meninger! Jeg elsker bloggen din og hverdager min hadde IKKE vært den samme uten deg og bloggen din<3 STÅ PÅ !! <3 <3 <3

    70. OPS: viss du leser dette sophie elise: Den forige kommentaren min skulle egneltig være på det innlegget om Hvorfor jeg leser bloggne din 😛 trykket meg innpå feil innlegg XD håper det går bra?

    71. Kan du la oss sende inn spørsmål osv. om selvskading og lignende? Så du kan prøv å hjelp oss som sliter? eller lagt ut innlegg om hvordan man kommer seg selv gjennom sånt? Vet dette er vanskelig å snakke om for deg, men det hadde hjulpet så mange

    72. Kunne skrevet et innlegg om homofili og sånt? Kan ikke huske at du har gjort det før.. også bøker. Du har nevnt før at du leser/leste mye, så du kan skrive om hvilken sjanger du leser og noen bok-anbefalinger?

    73. Jeg leser bloggen din fordi jeg synes du har en fin personlighet, i tillegg til utseende. Meningene dine og motet ditt er noe jeg ser opp til 🙂

    74. Hei du!
      dere kan også ha ritz kjeks, så den røde smørost boksen og så en rød(lilla mørk (ikke grønn)) drue delt på midten oppå, dette gjør at de blir enda bedre synes jeg! Håper du forstår hva jeg mener, ha en forstatt fin helg 🙂

    75. Du hadde passet til å bli tatt bilder av på en båt med en sånn gammel badedrakt, slike med blå og hvite striper! I tillegg til en sånn skipperhatt i Costa Rica, eller Karibien! 😉 Det hadde vært perfekt for deg!

    76. Skriv om ting du gjorde da du var mindre! Du gjorde det en anen gang og, og det var såå gøy å lese haha. Sånn feks da du skulka skolen og drakk de første gangene osv 😀

    77. Vet du hva Sofie? Jeg har lest bloggen sin i over et år nå.. Og jeg vil med det første si at, jeg syntes ikke du var noe særlig pen før, no offens. Men etterhvert synes jeg du bare blir penere. Og spesielt fin når du smiler:) høres kanskje ukoselig ut fra en jente, men tenkte bare å dele meninger. Du er kjempepen!

    78. Skriv gjerne et innlegg om hvordan man kan fortelle at man liker noen 🙂 pg så har jeg forresten hørt at du har et veldig godt snitt på skolen- kan du skrive om studieteknikkene dine?

    79. Leste at du hadde drevet med selvskading før, kan du skrive om det og tips til om hvordan man kan klare å slutte med det? Sliter med det selv nå..

    80. Tips til ting du kan skrive om:
      -sminkevideo
      -video der du tar på extentions
      -oversikt der du rangerer favorittbutikkene dine
      -bilder av deg og typen,(?)
      -litt om kva det går ut på, og hvorfor du tok silikon
      Kommer ikke på mer nå 🙂 ♡

    81. Syns det er så gøy å lese slike: “ti ting der ikke visste om meg eller randomme fakta om meg!” Håper du kan lage et slikt innlegg Sophie! Hadde vært så gøy å lese! Elsker bloggen din Sophie! Stå på videre! <3

    82. Hei! Vil bare at du skal vite at jeg elsker bloggen din:-)
      Vet at du får mye piss fra mange lesere, og jeg synes det er viktig at du vet at du faktisk er en kjempebra blogger.
      Jeg blir 22 i år, og leser fremdeles bloggen din hver dag.
      Er dessverre fryktelig dårlig på å kommentere, og skal prøve å kommentere mere.
      Jeg er også vegetarianer, men jeg spiser fisk. Kan forklare det som at jeg spiser det jeg selv kunne ha tatt livet av.
      Har vært det siden høsten 2011 og stortrives!
      Er også veldig i mot pels, og er så utrolig glad for at det finnes en blogger som deg, som tar opp slike viktige saker.
      Du har mange som ser opp til deg og kan gjøre en stor forskjell.
      Du virker som ei kjempegod jente med mye vett i hodet.
      Stå på! Du er fantastisk! 🙂

    83. Jeg synes denne “hjelpe dere med problemer” hørtes veldig lovende ut jeg! Det er mange som leser bloggen din, og mange av dem er villig til å betro seg til deg. Som leser føler jeg hvertfall selv at man “kjenner” deg, og derfor enklere å spørre deg om råd! 🙂

    84. Vel, selv om det kanskje kan være et litt sånn sårt tema, så er nå i alle fall JEG veldig interessert i å lese om operasjonen du har hatt, og slike ting. Jeg og sikkert mange andre som tenker i de samme baner er interessert i å høre erfaringer. Hva er din historie? 🙂

    85. Jeg lurer på litt om det med selvskading. Jeg husker du skrev du drev med det før. Jeg lurer på om du bruker tid på å skjule det nå, eller om det ikke er så tydelig og du ikke trenger. Eller om du klarer å ikke bry deg?
      Jeg fighter som bare det for å løsrive meg fra min selvdestruktivhet, men jeg har så mange arr at jeg tenker “hva er vitsen? 1 ett arr til vil ikke gjøre en forskjell blant 1000 andre”
      Jeg hater å ikke kunne gå i de klærne jeg vil lenger, enda jeg egentlig har veldig lite kutt på armene, men noen, og det er noen for mye. Noen ganger så skulle jeg ønske at jeg klarte å gå kortermet, være tøff og godta at dette er sykdommens historie og ikke bry meg om hva andre tenker, men så tøff er jeg ikke.

    86. Vel grunnen til at jeg er her er på grunn av at du er positiv og skriver om mibbing jeg syns det er veldig godt av deg som gjør sånt du har også et herlig liv du er et godt menneske så forsett med å være sånn 😀
      det var du som gjorde at jeg beynnte og blogge
      PS.DU ER SIKKERT MANGES FORBILDER 🙂

    87. Et problem? Jeg har to bestevenninner som ikke er gode venninner med hverandre, og det er ganske vanskelig å skulle variere mellom begge de, sånn i friminuttene og sånt. Hun ene er ei jeg kan stole på og kan fortelle alt til, men hun er ikke noen jeg ler spesielt mye med og gjør stort med, mens hun andre er ei jeg gjør så mye sykt og morsomt med, men jeg kan ikke stole helt på henne og hun er ikke en særlig lytte-person. Hva synes DU jeg bør gjøre?

    88. Deeeilig konkurransee!
      Leser bloggen fordi den er inspirerende å at du skriver om ting som er kjekt å lese om! Og seffølgelig de viktigste dyrene. er ganske imot pels å sånn jeg å! Å då er de alltid kjekt å lese om noen som bryr seg om di same tingene som meg! Og vi et ganske så enige ! Hahahaha! Er bare 13 år (14 i mars) og synes dette er veldig viktig! Og har store ønsker om å få slutt på de! Ble veldig mye pels snakk nå men ja du er utrolig inspirerende for meg! Å veldig pen!

    89. Hei 🙂 jeg leser bloggen din, rett og slett for jeg synes den er kjekk og lese. Utrolig bra blogg, ryddig design og mye foskjellig å lese om 🙂

    90. Kunne du skrevet et innlegg om forslag til apps? Liksom hvilke du har hatt glede av imens du har brukt din iPhone? Hadde vært ganske bra, hihi. xoxo

    91. Grunnen til hvorfor jeg leser bloggen din er fordi du er utrolig pen og du har mange bra tips om hår og sminke og har et fantastisk utseende men du er også god i hodet haha hvis du skjønner? 🙂 sånn ordentlig! Ikke bare en dum “rosablogger” et godt menneske med et smil som jeg er max sjalu på! og ikke for å snakke om håret omggggg gief! :C <'3

    92. Hei, kan du kanskje lage et innlegg om de nettbutikker du pleier å handle på, og litt om de? Om de er bra, leverer raskt, god kvalitet på klærne osv. Du sier jo selv at du liker å handle på nett 🙂 og hvert fall så kunne jeg trengt noen nye sider å klikke innom nå 🙂

    93. Skriv om “første gangen” opplevelser.. (forskjellige temaer, feks fest, kjæreste osv..)
      Gi drinktips/hva du blander på fest.
      Fortell om din ungdomstid før du ble 18, både positive og negative ting.. var veldig gøy innlegg det du skrev om 14 tiden din, hehe.. sånne “funfacts” fra fortiden er gøye å lese om, sikkert mange som kjenner seg igjen! 🙂

    94. Først leste jeg bloggen din for jeg trodde du var en av de typiske rosabloggerne. Men fant ut etterhvert at du faktisk hadde noe mellom ørene. Du er en jente som står for meningene dine, og som tør å være deg selv! Virker ikke som en som bare følger strømmen. Synes bloggen din tar opp forskjellige temaer, og ikke bare de overfladiske. Derfor leser jeg fortsatt bloggen din. Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg