“I still love him”

Hei dere ♥ Jeg er enda ganske syk, så skal bruke denne dagen på å være hjemme fra skolen og bare hvile ordentlig ut. Det er så mange som er syk akkurat nå, så det er vel ikke akkurat rart at jeg også måtte bli smittet til slutt!

Forresten, se på bildet jeg fant i dag – minner meg sykt om Rihanna som konstan går tilbake til Chris Brown, men jeg tror nok mange jenter kan kjenne seg igjen i dette. Ikke nødvendigvis med vold, men uansett hva en gutt gjør så går man konstant tilbake og tilgir, selv om alle kan se at du er såret og at du fortjener bedre. Jeg har jo selv vært der, man blir så desperat at man godtar hva som helst fordi man er redd for å være alene. . Det stopper aldri med ” en sjangse til”, for en sjangse blir til to, som blir til tre, som blir til at han bare kan holde på som han vil. Heldigvis har jeg lært meg hva som er greit og ikke nå, og jeg har det så sinnsykt bra for øyeblikket og er glad for alt jeg har opplevd, for uten det ville jeg aldri vært der jeg er i dag.  Veldig sterkt bilde, synes jeg! 

34 kommentarer

Siste innlegg