kosekveld

Hei! Beklager at jeg ikke har blogget før, jeg var sammen med Stine Mari i går og hun har tydeligvis smittet meg med alle mulige sykdommer, har følt meg helt på bunn hele dagen. . Men nå begynner det å bli bedre og jeg er i form til å blogge igjen! Men det var veldig koselig sammen med stine i går, vi så på idol, kjørte tur og spiste potetgull med dip. Når jeg kom hjem så jeg på the runaways som handler om et jenterockeband på 70tallet og det er masse dop og greier innblandet (haha ja, det virker som om jeg har noe for filmer med masse dop..), og når filmen var ferdig kom kjæresten min til meg! Vi så på the last song, og null kommentar om hvordan det gikk, haha. . Ikke helt en fultreffer! 

Et veldig søtt og naturlig bilde av meg og min kjære Stine!

19 kommentarer
    1. Nå er du mega heldig….
      Den personen, som sender deg brevet, ønsker deg hell, lykke og kjærlighet.
      Lykken vil med andre ord bli sendt til deg.
      Det betyr, at hell og lykke vil komme til deg, etter at du mottar dette brevet.
      Det er altså ingen spøk.
      Hellet skal komme til deg, og det eneste, du behøver, er og sende dette brevet videre.
      Det handler ikke om penger, ettersom lykken ikke har en pris.
      Kjeden startet i Venezuela, da det første brevet ble skrevet av *** Anton Duppon, som var missionær i Sydamerika.
      Originalet eksisterer stadigvekk i England.
      LES DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Ellers går det galt…
      Se selv Man tror, at brevet har vært jorden rundt minst 10 ganger.
      Christian Dior mottok et lykkebrev i 1953.
      Han lot sin sekretær lage og sende 10 brev.
      Dagen etter vant han 2 millioner i statslotto.
      En RAF-officer vant 70.000 ***, men tapte dem igjen, da han brøt kjeden.
      Kontorassisten Hugo Dallit glemte og sende sine brev innen 96 timer.
      Han mistet jobben sin.
      Senere forstod han meningen med brevet og sendte det videre.
      Noen dager senere fikk han en bedre jobb.
      Så send 10 kopier av dette brevet til mennesker, som du tror behøver litt hell og lykke.
      Send det til familie og venner.
      Det kommer til og glede dem, og etter noen dager får du en behagelig overraskelse.
      HUSK AT DU IKKE MÅ SENDE DETTE BREVET TILBAKE TIL DEN SOM DU FIKK DET AV!!!!!
      ….
      #1.Du må ikke sende dette brevet til personen som sendte det til deg.
      #2.Ditt hell kommer an på hvor mange du sender dette til.#3.Hvis du sletter det her, vil
      du ha uhell i kjærligheten hele livet
      #4. Send dette til så mange som mulig, også til dem som du ikke kjenner…
      #5. Du skal sende det innen en time, fra du leste det.
      Du skal følge reglene ellers….
      Konsekvensene: #1. Det eneste som skjer er at du får uhell i kjærlighet hele livet…
      Du tror sikkert ikke på det, men det passer.
      Dette brevet ble sendt fra en i England man vet jo aldri hva de kan finne på……..
      HVIS DU SENDER DETTE TIL: 0-3 personer – Skjer det ingenting med kjærligheten!
      4-7 personer – Den som du er forelsket i, finner ut at du finnes…
      8-11 personer – Den som du er forelsket i, kommer og snakker med deg….
      12-16 personer – Den som du er forelsket i skriver et kjærlighetsbrev til deg…
      17-20 personer – Den som du er forelsket i kysser deg på kinnet.
      21-25 personer – Den som du er forelsket i kysser deg på munnen.
      26-30 personer – Den som du er forelsket i inviterer deg ut.77

    2. Den handler jo hovedsakelig om legenden Joan Jett og starten på hennes karriere som kvinnelig rockeartist da.. En meget bra film!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg