på leting etter erstatter

Jeg har hatt en sinnsykt koselig ettermiddag, spist masse godteri, koset med hunden min, fått unnagjort masse lekser, tatt en joggetur UTE (!!!) og ryddet rommet. Føler meg helt lett i kroppen når jeg har fått unnagjort så mye! Fikk også kjøpt noen sykt gode sokker på cubus i dag, de jeg har på meg på bildene under. Det var 3 for 2 så jeg har kjøpt to andre også naturligvis, så lett påvirkelig er jeg når det kommer til tilbud, haha. . Klarer ikke å holde meg unna, rett og slett!

Forresten så står det om meg på dagbladet sine nettsider i dag, det kan dere lese HER 

Prøver desperat å få hunden min med på et bilde, haha. . Vanskelig ettersom hun er så sta! 

Her har dere godteriet jeg har trykt i meg i dag, jeg er på desperat leting etter noe som kan måle seg med kinder maxi ettersom det snart skal slutte å selges hører jeg ryktene sier. . Alt fra kinder er jo det beste, tenk nå bare – kinderegg, kinderbueno, kindermaxi. . Ah. Ingenting kan måle seg, denne fra stratos var god men ikke i nærheten. 

Sweety! 

63 kommentarer

Siste innlegg