nye klær

Jeg skrev for rundt en uke siden at jeg hadde bestilt en del ting fra nelly, og i dag hentet jeg de endelig på posten! Er kjempefornøyd med alt som vanlig, så nå kan dere få se plaggene på!

Denne kjolen kan dere kjøpe HER – tenkte å bruke den i helgen! 

Haha vet ikke hva som skjedde på dette bildet, ser ut som om jeg har tidenes selvbruningsfail . . Det er ikke tilfellet! Utrigningen var veeeldig dyp, så jeg skal nok få festet opp kjolen på en eller annen måte. Her ser man jo til og med bh-skillet mitt fra solarium! Og om dere lurer på hva teipen er, så er det en slik teip man har over arret når man har gjort en operasjon ved puppene, jeg teiper altså ikke fast kjolen slik mange ville påstå. Det er altså en operasjons-teip og ingenting mer spennende. Nok om det, elsker kjolen og den kan kjøpes HER

En helt vanlig svart singlett som kan kjøpes HER – den hadde utrolig deilig stoff! 

Og bikini kan kjøpes HER ! Jeg kjøpte den i medium og den passet perfekt, jeg bruker 80DD i bhstørrelse. 

Skoene falt jeg helt for med en gang jeg så de på nettsiden og ble ikke noe skuffet når jeg fikk de i posten. Gleder meg til å slite de ut, med naglene kan de få et helt enkelt outfit til å bli kjempekult med en gang! Kan kjøpes HER

70 kommentarer
    1. Ikke selvbrunings skille? også ser man bare deeen skilla ved håndflata og tommelen din der. ALLE failer med selvbruning der snuppa. Men fine klær da!

    2. trur du heller burde ha 70E eller 70F, siden du er så tynn 🙂 mål deg rundt livet, så finner du riktig størrelse! jeg har 70E, og det sitter perfekt, og jeg har mindre pupper enn deg! itilegg er jeg litt større og 😉

    3. Kain dåkk ikje bære la vær å pekke på ho? Ho e sånn som ho e, å ho gjør nu faen mæ så å ho vil! D e hennes liv og kropp, og om ho vil ta sælvbruning så e jo d nåkka ho vælg sjøl, d kain jo ingen andre bestæmme før ho.. Så vær nu grei me jenta, ho e nu tross alt bære sæ sjøl.
      La ho vær sæ sjøl, før d e d ho kain bæst! Å ho e fette rå! YOU GO GIRL!
      <3

    4. dyp utringning ja, fin at du skal feste den:) stay classy, not trashy, but a little bit nasty 🙂 er det ikke det de sier?

    5. Les ka ho skriv, dokker spørr ho jo om ting dt allerede e svart på .. Å forestn, les inleggan hennes orntli å dokker hadde sjønnt at ho hadde tadd silikon ganske rett etter 18 årsdagen 😉 lovu sophie <3

    6. kan du skrive ett innlegg om silikon operasjonen? Interessant å lese om. Er nok mange som vurderer det selv så vil vite litt mer om det 🙂 fine klær btw!

    7. Jeg må nesten bare le når jeg leser kommentarene ovenfor! Haha, det blir så utrolig dumt når Sophie faktisk skriver om hvorfor hun har tape under brystet og dere fortsatt spør om det 😛

    8. Heiaa. Litt personlig. Men du burde gå til en undertøysforretning og få målt BH-størrelsen din. Jeg kan garantere deg at du bruker feil størrelse, fordi du er ikke 80 cm rundt brystet. Jeg er både eldre og større enn deg, og jeg er 70 cm rundt. Før jeg målte (hos Change) handlet jeg undertøyet mitt hos H&M, og brukte da strl 80B. Helt til jeg fant ut at jeg skal ha 70E … Rundt 80 % av kvinner i Storbritannia bruker feil str, og det er jeg sikker på at du også gjør. Mvh!

    9. Kan du legge ut ordentlige bilder av skoene? 😀 Vurderer sterkt å kjøpe de selv!! Takk på forhånd, eeelsker bloggen din!

    10. I et eventuelt innlegg angående silikon, kan du “forklare” hvordan det kjennes? 🙂
      Nysgjerrig!!! heheee 😀

    11. Fylte ikke du nettop 18?!?! Er det ikke sånn at man MÅÅ ha på en spesial laga sports bh i en god periode etter silikon/ brystreduksjon

    12. Hei, vil bare komme med et lite tips. Tror du bruker ganske feil bh str. ettersom du er så tynn som du er. Du skal sikkert ha 70/75 F eller noe i den duren egentlig. Vil anbefale å få innom en undertøysbutikk Change, Triumph etc og be dem finne rette bhen for deg 🙂

    13. Et lite tips slik at du unngår å få smerter i ryggen pga brystene er æ dra til en ordentlig undertøysforhandler (change, triumph, she undertøy ol.). Få de til å ta mål på deg slik at du får rett bh-størrelse. Du er ikke 80 cm rundt livet, noe som er ganske mye. 15 cm mer enn meg og du er veldig slank, slankere enn meg hvertfall. Dumt å ende opp med feilbelastning og slitne skuldre og rygg! 🙂

    14. kan du ta ett bra bilde av skoene, har så lyst til å kjøpe de men er litt usikker på hvordan de er på 🙂 btw;; du e sjukt pen

    15. Bare et lite tips her! du vet det kanskje fra før daa, meen jeg ville ikke tatt sol så raskt etter operasjon! Sol+ferske arr=dååårlig kombinasjon.
      Smør iallefall tjukt på med sunblock i minumim solfaktor 50 på arrene da!:)
      Har selv stekt meg selv til døde i solarium med ferske arr og angrer som bare det idag! Arrene blir mye styggere dessverre!:(

    16. hei! jeg vet ikke om du leser dette her , men vil skrive det til deg uansett.
      jeg har lest mange av kommentarene du får på forskjellige innlegg, og blir helt målløs av hvor stygge folk er mot deg! jeg syntes du virker som en herlig, søt jente som har sterke meninger:)KAn ikke skjønne ELLER begripe hvordan folk kan være så frekke og ja, helt jævlige blant mange av kommentarene. Blir rett å slett sint, når jeg ser hvor mye dritt du får! Håper du kan overse all den dritten, og se på det positive du får til:) jeg syntes ihvertfall du virker som en herlig jente:)
      denne kommentaren passet kansje ikke på dette innlegget ditt, men håper du ser denne kommentaren og blåser i alle de stygge kommentarene som mest sannsynligvis kommer til å komme!
      Klem <3

    17. Siden du allerede har innrømt at du har fikset på puppene, kan ikke du blogge litt om det? Erfaringer og opplevelser med det, vurderer og ta det selv en dag så er nysgjerrig, å det er nokk mange andre og! 🙂 hvilke risikoer er det? Har hørt at det øker risikoen for kreft og det er det som holder meg tilbake, men har jo ikke snakket med en lege om det så jeg vet ikke så mye. Elsker bloggen din <3

    18. Kan du lage et innlegg(eller video) om SMINKE/HÅR/HUD(++) produkter som du synes er bra og som IKKE er DYRETESTET?
      .
      Kan du lage et innlegg(eller video) om sminke/hår/hud(++) produkter som du synes er bra og som IKKE er dyretestet?
      .
      Kan du lage et innlegg(eller video) om sminke/hår/hud(++) produkter som du synes er bra og som IKKE er dyretestet?
      .
      Kan du lage et innlegg(eller video) om sminke/hår/hud(++) produkter som du synes er bra og som IKKE er dyretestet?
      .
      //sorry.for.maset) – – TRENGER TIPS TIL PRODUKTER SOM ER _BRA_ OG _IKKE DYRETESTET_!! Tenker du har litt erfaring med dyrevennlige produkter 🙂

    19. Oj, den første satt sykt fint på deg! Er den slik farge eller er den beige som den er på siden til nelly? Syns kjolen ble mye finere på deg enn på moddelen der. Om fargen er slik som på bildet hos deg er det nesten som om jeg må kjøpe kjolen selv 😉

    20. Herrefred, så mange bedrevitende folk det er der ute! Fortelle om hvilke bh str. du bruker, at du bruker sikkert feil osv.
      Og til dere andre som maser om teip osv: LES INNLEGGET!!! så slipper dere å spørre.
      og det er ikke sikkert sophie vil skrive om operasjonen, det er ganske PERSONLIG, vet ikke om dere vet hva det betyr siden dere spør så mye, prøv å google ordet “personlig” 😉

    21. De var da kjempe fine! Likte den øverste kjolen best, selv om jeg føler at alle har den, men det skal ikke være rart i og med at den er så grådig skjønn.
      Ha en super dag videre! 🙂

    22. Hei! Kan du være så snill å skrive et innlegg om silikon? Lurer på alt, operasjonen, hvordan det var etterpå, hva det kostet deg osv! Har kjempelyst til å ta selv, men har ikke helt bestemt meg for om jeg tør enda… Har endelig kommet i god form, så gruer meg til å ikke kunne trene på 4-6 uker etterpå, for da må jeg liksom begynne helt på nytt igjen.. Uansett, du er kjempetøff som turte å “følge drømmen din” eller hvordan jeg skal si det 😀

    23. SLUTT og SPØR SOPHIE OM HUN KAN SKRIVE OM SILIKON OPERASJONEN. HUN HAR SAKT SELV AT HUN IKKE VIL SNAKKE OM DET HER PÅ DENNE BLOGGEN…..

    24. Fy faen så folk snakke dritt her inne.. altså?? om ho ikje vil skrive om na jæævla operasjonen så kan jo ho for faen ma få låv å bestemme sjøl ka faen ho skal skrive om?! ååååååå HO HE AKKURAT SKREVE PÅ BLOGGEN AT HO HE TATT BRYSTOPERASJON Så koffør i helvette være så loooka å spørre igjenn??!!! ÅÅÅÅ ho e fin som faen! GI FAEN i å snakke dritt?? jæævla sjalue dritonga! få dåkkå et fuckings liv!!!

    25. Er det så viktig å dele BH størrelsen din i hvert innlegg? Du sier du ikke vil kommentere om du har operert deg eller ikke. Hvorfor er det da så viktig å få med at du har DD hele tiden? Trenger ikke være rakettforsker for å se at du er operert…

    26. Synes du er en herlig jente Sophie og jeg forguder både deg og kroppen din! Du er virkelig deg selv og det må du bare fortsette med 🙂

    27. Enig med ho over har sett du har skrevet DD tusen ganger. Jeg leser ikke bloggen din fast engang, men vet BH-størrelsen din! Sier kanskje at du har nevnt det 100 ganger for mye.

    28. tror ikke du trenger å skrive hvilken bh størrelse du bruker mer, tror nok alle har fått det med seg nå!
      Moren min bruker også den størrelsen!!! STORT. Ho har jo ekte vare da 🙂

    29. Vil bare si til de som kommenterer teipen! Noen har sikkert fått det med seg, andre ikke. Uansett det er ikke mange som kobler opp det med teipen, hvorfor man har den. Og de som sier skriv om silikonpuppene fordi de så den synlige teipen, dere har vel kanskje det selv? Siden dere viste hvorfor man bruker teip. Andre vist det ikke og lurte på hvorfor hun hadde det.
      Hva er så big deal med å innrømme at man har det? Eller hvorfor bli å overasket at noen har det.. Våkn opp vi er i 2013 folkens, helt normalt med silikon pupper. Har det selv, er ikke så vanskelig å innrømme det!

    30. Er det sånn at når man er på topplista må man ta silikon og restylane ? Just wondering, siden den ene etter den andre gjør det.. Konkuranse om å være den “peneste” barbien ? 🙂 Du er pen da, det skal du ha.. men.. ja 🙂 Lykke til 🙂

    31. Hei! Kan du skrive innlegg om brystforstørrelsen? Jeg vurderer så utrolig å gjøre det selv, men vil gjerne vite mer om andres erfaringer. Du er nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg