ny favoritt

Ligger for øyeblikket på sofaen å ser på unge mødre sammen med mamma, utrolig nok er hun avhengig av den serien. . Jeg må innrømme at jeg ser fast på teen mom på mtv, men det er hundre ganger mer underholdene i følge meg! Snille mamma laget meg en kjempegod smoothie, mmmm ♥ Er så utrolig trøtt etter en lang dag, så tar vel ikke så alt for lang tid før jeg legger meg.

Takk foresten for alle motivasjonstips når det kommer til treningen! Det føles bra å være tilbake på treningsstudioet etter litt over en måned uten, gleder meg til å få tilbake magemusklene jeg en gang hadde.

Haha, dette bildet så jo rimelig emo ut.. Måtte sensurere ansiktet litt, svett og ekkel! 

Jeg må foresten bare vise dere min seneste favoritt i klesskapet, tror faktisk dette er det fineste jeg eier. Veldig meg, rett og slett! En nydelig kåpe fra sheinside.com , haha som dere kanskje har merket handler jeg nesten kun der og på nelly. .Men var den ikke nydelig!?

53 kommentarer

Siste innlegg