my life be like

Beklager for at jeg ikke blogget i går, men jeg hadde ikke et eneste minutt for meg selv å hater å blogge på noen andre sin pc / mac . . Som dere kanskje vet er jeg i Drammen akkurat nå ettersom jeg skal gjøre en god del bloggjobb her i dag, kan ikke si hva enda desverre, noe jeg hater. Føler meg som en slik blogger som hele tiden skriver om masse viktige møter, men så skjer det ingenting likevel. Men dette blir det noe av, selv om det kan ta en stund før dere får vite! I går hadde fine Andrea bursdag så jeg var sammen med henne, noen venninner og Benny på starten av kvelden hvor vi spiste sushi, drakk vin og masse godteri til dessert. Etter det dro jeg til en kompis og var der hele kvelden, jeg glemte av tiden helt så vi måtte løpe til toget når jeg skulle tilbake hit igjen. Tror vi så rimelig dumme ut som jogget rundt slottet blandt annet, mitt på natten i fine klær haha . .

Haha angrer på at jeg ble med på bilder i går, looking like Michael Jackson. Gleder meg til å bli stylet i dag!

Og forresten, fy-satan så kaldt det er ute, det er faktisk mye varmere hjemme i nordnorge!!! Gleder meg til å komme hjem, ta en deilig dusj å legge meg i min egen store seng, selv om hotellsenga ikke føles så aller verst den heller. Forresten, når jeg våknet i sta sto døra til hotellrommet mitt på vidt gap, aner ikke hvor lenge den har stått slik, om noen har vært inne her mens jeg sov eller hva som er greia. Utrolig ekkelt! Men nå skravler jeg i vei her, på tide å dra seg opp fra senga – blir nemlig hentet om 20 minutter. .

 

49 kommentarer

Siste innlegg